Bart78 Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 Wat kreeg ik toch ineens zin in een pilsje toen ik die flesjes leeg aan het gieten was. Maar ik bleef gewoon doorgieten en nu is het 'helaas' allemaal op. Heb ik effe pech . Maar het voelt op de een of andere manier toch wel goed. Morgen alle lege flessen hier inleveren of in de glasbak gooien. En dan is het ook wel beter om ook voor bezoek geen drank in huis te halen. Moeten ze maar begrip voor hebben. Anders blijf ik toch weer met overschot zitten en krijg ik het weer zo moeilijk als ik een paar koude flesjes in de koelkast zie liggen.
An Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 HEEE Meedoen: dat is nu juist zo geweldig: dat het goed gaat met je, dat WILLEN we toch juist horen, dat geeft iedereen weer moed. PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!
safidepafi Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 Bart..WAY TO GO MAN..dat is echt geweldig en een goed idee om een tijdje je kontakten op een laag pitje te zetten tot je wat sterker in je schoenen staat.
An Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 Benthe: sterkte meid!!!!! ff een arm om je heen.....
An Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 Bart en Probleem(pje): heb nog iets geschreven bij wie is wie.Bart goed joh van je, wegkiepen die zooi: de teller loopt nu!!!regel 1: Je mag vanaf NU ALLES doen wat je maar wilt, als je maar niet drinkt!!! Bedenk je eens wat je nu allemaal kan doen.regel 2: Vandaag drink je niet.punt . vandaag telt.
An Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 Nu kijk ik dubbel: ga ook eens achter m'n lamp en dan het bedje in............truste en ................. NIET DRINKEN!!! stuur de gremlins maar naar mij, kunnen ze naast me in bed gaan liggen vervelen, HA
meedoen Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 @An, dat klopt, het is fijn om te melden dat het goed gaat.Maar tegelijkertijd schaam ik soms een beetje om tussen alle sombere berichten door vrolijk fluitend te vertellen dat het met mij allemaal goed gaat.Tuurlijk zal ik ook wel lastige en mindere perioden gaan krijgen, maar wat velen van jullie doormaken hoop ik nooit tegen te komen.Ontzettend goed ook dat sommige forumleden echt voor iedereen een persoonlijk woordje over hebben, Gemotiveerd bijvoorbeeld. En Safidepafi ook, en jij en Pepita en Cpas en ga zo maar door, goed hoor.Ik heb een drukke baan en lang niet alle dagen tijd om het forum helemaal te lezen laat staan te reageren. En dan kom ik soms tussen neus en lippen met vrolijke berichtjes dat het allemaal zo goed gaat. Maar dat doe ik ook uit dankbaarheid omdat ik dit forum kennelijk nodig had om de stap te nemen die ik heb gezet en daar ben ik dankbaar voor.
Soothe Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 Wat is dat Gem:D Heb jij een kristallen bol en een zwarte kat in je nek.Het zou kunnen, wat je zegt, als ik er klaar voor ben.We hebben het over twee mensen! Dus.
Soothe Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 Bart,Schrijven Bart, we zijn allemaal een beetje "gek"Het werkt als je er aan werkt. Dit is geloof ik een AA spreuk!Groet Soothe.
Vie Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 Safi dank voor de mop. Hihi.En anderen ook dank voor de opbeurende woorden.En nu ga ik de vriend even helpen die vloekend mijn tv weer in zit te stellen. Ik blijk wel een heeeel bijzondere tv te hebben.Oh, voor Bart nog even, ik zag je zo al die flesjes in een plantenbak leeggieten, omdat de kratten achter huis stonden. Ik weet niet hoe jouw rhododendrons er dan van het voorjaar uit gaan zien.Maar waarschijnlijk heb je het netjes in de afvoer gedaan.En nu wens ik jullie alvast welterusten.
Soothe Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 Blacky, ik kan ineens geen Spaans meer lezen (grapje)Ik snap je!Ik heb al triggers genoeg:D tranquillo!
blacky Geplaatst 29 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 soothie benthe slaapzacht ik heb een vraagje vinden jullie ook dat de dagen precies langer duren sinds de uur verandering ??
probleempje Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 hoikes samendank je voor jullie reacties en steun ...ik heb even een zwak momentje ...pfff....ja de avonden he latsig..ik ga een badje nemen even wat anders doen want om buiten te komen en te wandelen is het veeel te slecht weer hoop te snel fijne nacht aan iedereen en ik blijf van de drank beloofd
safidepafi Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 Ga ook even wat anders doen..tot morgen!
peppashooter Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 oh ja,tuurlijk,blijf ik hier wéér alleen achterheb geen hobby's kan het niet helpenen we hebben slechts twee breipennen en die zij nu bezet.ze wil ze niet afgeven.
Bart78 Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 Het helpt wel ja dat mensen je aanmoedigen en dat je er hier voluit over kan praten zonder veroordeeld te worden. Bedankt voor jullie steun.
Gem Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 Safi, tot morgen!Bart,Goed gedaan! En vanaf nu veel sterkte en succes! Opgewekt naar het weekend toe, al duurt nog een aantal dagen!An,welterusten!Benthe,slaap lekker en geniet van je heeeeeeeeeeele bijzondere TV!Soothe,ik kom nog wel langs op mijn bezemsteel!Meedoen,positieve verhalen zijn hier ook erg welkom! graag zelfs!Pro,goed joh. Morgen wil ik je graag feliciteren met je eerste dag!
Gem Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 Blacky,bedoel je dat de dagen langer duren voor je gevoel?Ik weet wel dat ik altijd erg moet wennen aan dat uur verschil. Jammer ook dat het nu donker is als ik wegga EN als ik thuiskom. Maar dat was anders ook wel gebeurt over een paar weken!
Trees Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 Hoi Gem, iedereen,ik ben in en @#$%*&^stemming...stomme badkamer nog niet klaar...nu is de wc er ook nog af tot morgenochtend! Ga straks om 11 uur nog even plassen bij buurvrouw, niet te veel drinken(ja, nou óók al geen water meer!, en dan ophouden tot morgen!Alles is grijs, baal van mijn diabetes, morgen naar oogarts daarvoor!Zo, nou ben ik weer in een beter humeur, ik heb alle ellende bij jullie neergegooid!Nieuwkomers, welkom! Je zal zien dat jullie je al heel snel geen nieuwkomer meer voelen, maar je gewoom hier "thuis"voelen!En ik ben nog steeds verbaasd hoeveel het forum voor je kan betekenen!Succes!Tolie
blacky Geplaatst 29 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 hoi tolie , op een emmerke gaan doet mij denken aan 2001 toen ik mijn voet verbrijzeld had , ik kon niets anders doen als in de zetel liggen uiteraard met de nodige rw , ik had een emmer naast mij staan voor indien ik een plasje moest doen .een been zat in de gips en op een avond ga ik op mijn emmer zitten en kan maar op een been steunen en de emmer kraakt onder mijn kont ineen , en daar lag ik met mijn blote kont in mijn eigen vuil tolie wat de diabetes betreft daar is echt waar mee te leven maar het begin is zoals alles moeilijk na het schijnt zo grapefruit helpen ??hoop dat ik een glimlach op jou gezicht getoverd heb
blacky Geplaatst 29 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 peppa, spelleke spelen op pc ??du bist nicht allein ik ben hier ook nog
Gem Geplaatst 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst 29 oktober 2007 Tolie,die emmer is een oplossing! zoals Blacky zegt. uiteraard er niet doorheen krakken zoals zij:DJij drinkt niet, dus het moet kunnen! Spoel het stof dus rustig weg met een glaasje sap of thee!Blacky,ik heb net Risk gedaan (spelletje) en gewonnen! Conqueror of the world!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden