Soothe Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Wat zie ik Motiva is jarig. Dus Happy Birthday zingen:moon::moon:Gem van harte en vele jaren hierna!!!!:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 @Tapas,Lekker opgeruimd. Mij lukt het om de laden enigzins op orde te houden. Ik grijp vrij snel in als dingen niet goed liggen.@Q,Ik weet dat je het niet onaardig bedoeld. @Dani,Welterusten. Je hebt gelijk, eigenlijk zou ik ook naar bed moeten gaan.@Soothe,Ja, dat blijf uit mijn buurt heb ik ook en voornamelijk: spreek niet tegen me.Na mijn ontbijt ben ik weer aanspreekbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 @Gem,Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.HIEP HIEP HOERA!!:clock::light:I van schorpioenen (ben er zelf een). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Marieke,De lieve heks tovert met accordeonklanken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 1 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Gem..van mij ook de allerbeste wensen en ik wens je een fijne dag..je bent toch wel vrij hopelijk!!slingers mogen toch niet ontbreken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Die Gem.40 jaar toch Gem!Many happy returns of the day!!!!:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Hoi Safi,Het wordt hier nog feestelijk in november, he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Mensen,Gem, onze jarige job, is allang naar bed zag ik.En dat ga ik ook maar eens doen.Ik wel eerst nog wat eten.Tot morgen, allemaal en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Gem, bij hoge uitzondering:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Slaapse allen,Soothe:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Hier ook bedtijd!trusten allemaal en gefeliciteerd voor iedereen die het droog heeft gehouden vandaagMorgen gaan we er weer een droge dag van makenGem alvast heel erg gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van!liefs en trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Gem, zelfs al slaap je, toch van harte! Morgen doen we het nog een zuinigjes over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Hoi Corinne,Neen ik hou geen agenda bij, maar sinds ik niet meer drink, wordt mijn geheugen met de dag beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Hallo Gem,Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele dr5oge jaren, wens ik je toe.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst 1 november 2007 Ferry, wij zijn de laatste twee! Ik ga ook slapen, dus welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EenofanderePeter13 Geplaatst 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst 2 november 2007 Alle "Jarigen": PROFICIAT!Alle "anderen": PROFICIAT! Zodra je op deze site belandt, heb je één van de belangrijkste hordes al genomen - die van de ontkenning!Suc6! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden