Spring naar bijdragen

maandag 5 november

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heeee Benthe stiekum ontsnapt of was er geen leuke dokter meer beschikbaar?

Lekker hè dat je gewoon kan internetten. Mijn Zoon kon een paar jaar geleden (in ziekenhuisbed) een laptop krijgen met draadloos internet en ik kon mijn sociale leven onderhouden met een openbare pc op de afdeling, ach ja zo ruil je de ene verslaving in voor de andere.

De knietjes afkuisen komt uit het "wielrennerstijdperk" waaruit ik ook stam. Er viel ook toen al wel eens iemand in een ravijn, die plukten we dan weer eruit, knietjes afkuisen (de uitdrukking is zelf van Blacky als ik het wel heb) en weer verder fietsen.

Tapas, ik dacht MTB???? Mountainbike??? Hoezo vast aan het fietsen zitten. Goed idee om een team te formeren.

En BB jij krijg een apart bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee Benthe, ik dacht al, is ze ontslagen, ontsnapt?! Tjonge zit je daar in het ziekenhuis. Wel een uitvinding dat je daar kan internetten. Soms kan het ziekenhuisleven zo saai zijn. Alhoewel ze blijven natuurlijk in je prikken en doen, ook niet zo rustig. Of de nachten. Duren die lang voor jou of slaap je wel goed? Ben heeeeeeeeeel laat pas weer hier, dus ik kan je antwoord niet lezen. Wilde je sterkte toewensen ... heeeeeel veel sterkte!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Benthe,
da's nou weer typisch iets voor jou, gewoon in het ziekenhuis nog meeforummen! Echt stoer!
Heb je er al een idee van wanneeer je naar huis mag? Saai is dat in je eentje op een kamer, hè? Dan is een beetje aanspraak toch wel gezelliger!
Van het forum zal je in ieder geval genoeg horen!
Sterkte, en veel liefs!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, je hebt me betrapt.... ik ben hier alleen maar voor die verschrikkelijk mooie italiaanse dokter die mij behandelt. Nee eerlijk zeg, wat een mooie man is dat, en ook zo'n schat. Zo eentje bij wie je je meteen weer 14 jaar voelt. Met van die gloedvolle ogen, en steeds lachen om wat ik zeg, kneepjes in mijn wang en klopjes op mijn knie.
Ik ga maar niet informeren naar de mogelijkheid van een laptop op bed, want dan is het einde zoek.
En dankjewel voor de uitleg van het knietjes afkuischen.

Toen ik net mijn mailtjes zat te beantwoorden, kwam er op het scherm nogal wat reclame langs, onder andere voor de nieuwste cd van de zoon van de oude Iglesias. Die heet "Tired of being sorry" en dat vind ik wel een mooie uitspraak.
Tijd om die zware kar met stenen achter ons te laten en voort te gaan met goede en leuke dingen doen. Voor anderen en voor onszelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tolie helemaal niks stoer, juist niet. Zelf hier kan ik jullie niet missen. Wat ga je nu doen aan je verkeerd aangelegde badkamer? Hard stampen aan de kant van het putje dat die kant weer een beetje naar beneden zakt?
An, dankjewel. De wereld wordt overal steeds bereikbaarder. Gaat het wel met je koppie?
Zo, nu moet ik onderhand weer eens mijn infuus als een hondje achter me aan slepen want ze serveren het avondeten hier op een ehhhmmm, erg boerse tijd. Leuk, ouderwets, om halfzes aan een prakje aardappelen met spercieboontjes.

Houden jullie het vanavond allemaal heel erg droog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

enrique iglesias ;)
zijn vorige song vondt ik ook een mooie, pingpongsong .
zo mijn voetjes (voeten ) zijn gedaan , ppff 18€ om 15 minuten met mijn voetjes te laten spelen .
knappe dokters zouden die een voordeel hebben aan lelijke dokters ??
ik hou niet van hospitalen , nu ja wie wel .
maar bij mij brengen ze nog altijd gedachten van vroeger naar boven , als ze mij weer eens binnen gooiden omdat ik teveel gezopen had :-((
kijk het schrijven van dit bericht brengt die geur in mijn neus bweukes .
laat je maar goed verzorgen benthe .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Vanochtend weer lekker gewerkt. Ik ben bijna klaar met mijn vertaling naar het Frans.
Gewoonlijk komen er 1 of 2 telefoontjes, vanochtend eerst mijn mobiel, dan nog een stuk of 5. Druk, zeg!
Onderweg naar huis 3 coltruitjes gescoord voor de wintermaanden.
Dan nog allerlei dingetjes die gebeuren moesten, met mijn dochter wat gesurft i.v.m. verjaardagscadeautjes en dan is de middag ook weer om.
Ik heb hier een beetje proberen te lezen, maar dat is niet helemaal gelukt.

Benthe,
Jij zit net aan de ziekenhuisdis. Smakelijk eten dus. Ik hoop voor je dat ze je snel weer vrijlaten en geen enge dingen met je gaan doen. Je weet nooit met die witte jassen.

BamBam,
Met je 14 maanden mag je van mij zeer hartelijke felicitaties in onvangst nemen. :D:clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose:;):P

Uiteraard feliciteer ik ook alle andere mensen met een mijlpaal.

De uitglijers: kuis die knietjes af en zet 'm op.

Marion,
Met schaamte kom je nergens. Zet die dus opzij en blijf hier vooral komen voor steun enz...

Anjo,
Gefeliciteerd met je dochters verjaardag. :present:

Jullie allemaal dadelijk of straks smakkelijk eten. Maak er nog een leuke ADB-avond van.
Ik zet zo mijn eten op en dan moet ik weer snel snel naar koor. Rond een uur of 10 kom ik weer kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Benthe, het gaat weer aardig beter dan van het weekend, tjonge ik was het even helemaal kwijt...
ik geloof niet dat lichttherapie voor mij zo best is.. naja dat heb ik dan weer geleerd, werd wel aktiever hoor, maar ietsje te, zeg maar manisch
drinken is meer een gevolg daarvan geweest... en die lichtbak een ervaring die ik niet snel zal vergeten.
Nu kom ik weer langzaam met beide benen op de grond.

heb gewerkt vanmorgen, tenminste een collega zou me photoshop les geven. In het begin was dat drama want kon me niet concentreren
maar na een uurtje kreeg ik er lol in en ebte het rotgevoel wat weg. Daarna ben ik lekker bijtijds naar huis gegaan.

woensdag heb ik een afspraak met maatschappelijk werk en gaan we eens kijken wat er loos is op dit moment en of er wat praktische tips nog zijn om daar mee om te gaan.

knietjes afkuisen dus en weer op de been.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Benthe, sterkte meid.
Bah weer in dat kille ziekenhuis, maar fijn dat je toch hier kunt zijn.

Delta,
Als jij de gremlinmepper niet meer nodig hebt, stuur hem dan hierheen.

Vandaag gewerkt, en ik kan al die pubers met hun brutaliteit wel wat doen.
:devil:
Heb de hele dag politieagentje moeten spelen (en op mijn poot.)
Bah wat een offday, ga gauw eten, dan is de gremlin tenminste onder controle.

Marion,
Geneer je niet meid.
Gewoon weer door en pak het draadje weer op.
Wij hebben ook een zakelijk probleem, wat kennelijk maar niet opgelost kan worden.
iedere keer hebben we weer hoop en dan is er weer iemand niet of is er wel weer iets anders.

We zijn hier erg eenzaam in, mijn man en ik, maar we komen er wel uit, some time
Maar als het me echt aanvliegt, pak ik ook nog steeds wel eens wat, Kom op zeg we zijn mensen hoor.

Corinne,
Bedankt dat je mijn stukje in een quote hebt herhaald, ik vond het zelf ook wel een mooi stukje, kwam recht uit mijn hart.

Jij bent echt zo attent, voor iedereen, volgens mij heb je ook een super geheugen. Dank je wel

Soothe,
Een beetje nieuwsgierig ben ik ook wel hoor

Bam bam gefeliciteerd met je mijlpaal
:moon::musicnote::):light:

Voor alle anderen, die het moeilijk hebben en worstelen met gremlins en ander gespuis.
kop op.
Voor de mensen, die iets te vieren hebben , houd het droog, een appelpunt doet ook wonderen.

Liefs van pepita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta meppen, laat je niet van de wijs brengen, want je bent zo goed bezig.

Ik kan jullie ook niet missen, bedankt voor de steunende berichtjes. Ik ga er weer voor.

Benthe, fijn dat je nog wat van je kunt laten horen en geniet van die knappe dokters daar.
Moet je lang blijven?

Tolie, heb jij nu een scheve badkomer? ik moet nog van gisteren lezen, mar ik hoop dat ik het verkeerd heb, want dat lijkt me niet echt fijn.

Marieke, vervelend dat je man zich zo beroerd voelt.

Tapas, ben je zo actief geworden van die lichtbak. Dat zet mij wel aan het denken, want ik heb echt zo weinig energie. Ik zal eens informeren bij de thuiszorg hier.

Kohtje, ook jij de mist weer ingegaan? We zetten die mistlampen maar uit, want op zo'n mistige weg komen we er niet.

Bart, ook jij weer er tegen aan.

Knuffie, heb je vrij?

Bammetje gefeliciteerd met je 14 maanden.

Fran, hoe is het nu met je?

Corinne, heb je nog wat van die andere sollicitatie gehoord?

Blacky, ben je al bij de dokter geweest?

Anjo, gefeliciteerd met je dochter en ik hoop dat je volgende week naar Poppedeintje kunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wou even zegen dat we nu officieel een Nederlands nummerbord hebben, verzekering en dat de bus vanavond even hier achter het huis staat.
We hebben er 'helaas' al een klein feestje in gehouden want om de JWW te laten staan als er iets te vieren is vind ik nog steeds het allermoeilijkste. Ik heb het heel bescheiden gehouden en ben zelfs alleen lichtelijk tipsy en zal nu dus ook niet verder schrijven.

Wilde alleen even tegen Marion zegen dat ze toch alsjeblieft moet blijven schrijven want als er wel iemand Alcohol de Baas is met alles wat je is over komen dan ben jij dat wel.

Benthe ik denk aan je!

Knuffie..ook weer beter?

Zo nu hou ik maar op want ik heb tenslotte gedronken! Tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tolie
Ik maak nog even een uitzondering..ik begrijp dus dat je behoorlijk baalt dat je nu elke keer als je doucht een laagje water om je wc pot hebt staan.
Ja dat is zeker balen en wat een belachelijke toestand..ze kunnen toch zorgen dat het naar de andere kant afloopt. Tja wat kun je daar nu aan doen behalve weer een stel bouwvakkers in huis halen ..waar jij nu echt niet op zit te wachten...echt heel erg vervelend en ik vind het uitermate rot voor je..laat je echter niet verleiden want je gaat zo sterk nog 15 dagen en je hebt er twee maanden op zitten..dus blijf op schema...stuur die gremlin maar naar mij..dan weet ik er wel raad me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@#$%^&*(*&^%$%^&^...ja, ik heb een scheve badkamer, om het zacht uit te drukken^%$^^%%
^%^&%*&%(*^*&)(*&)*)(&^%^$&%$$%$^%(^)_(_(+_(**(*&&^%%^^%&**()!!!!!!!
tollie , ik vermoed dat dit een vorm van vloeken is ??
ik hoop dat je badkamer in orde komt , en die gremlins , zet alle kranen van het warm water open dan douchen ze koud , en houden ze niet van:devil:
marion , blijven schrijven , zeker als je/ jullie het moeilijk hebben , dat heeft mij altijd geholpen .
corinne zing de sterren van de hemel :moon:
j ik ben naar de dokter geweest , vermoedelijk maag ontsteking , dus aan de medicijnen bweukes , nu ja er zijn ergere zaken denk ik dan .
safi , van mij mag jij schrijven als je maar niet lalt ;)
juist gegeten gewoon boterhammen , ik had deze middag met dameke een rosbief gegeten .
en nu koffie , al mag ik niet zoveel koffie drinken :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...