Spring naar bijdragen

7 november 2007


Sandra

Aanbevolen berichten

Username: geeft toch niks dat je even vol zit, alles op z'n tijd, hier moet je niets, hier wordt niets van je verwacht dan de beste intenties voor jezelf okay?!

Tapas, wat ga jij je eerste echte vrije dag heerlijk beginnen morgen, en ik doe met je mee: kruip nu al m'n bedje in, want drinken doe ik mooi NIET!

Fijne avond voor jullie allemaal en truste voor later en tot morgen :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 157
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Helaas gaat het niet zo lekker wat niet drinken betreft vandaag.

Zojuist werd er aan de voordeur gebeld, en ik durfde niet meer open te doen. Vroeger deed ik dat wel, maar achteraf denk ik dat de mensen toch gemerkt of geroken hebben dat ik iets op heb.

Okee, het licht brandde wel, maar soms ga ik ook weleens even weg en laat ik het licht hier thuis gewoon aan...

Maar toch klopt het niet. Ik had gewoon netjes open moeten doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, Sammy bedankt!
We trekken een beetje bij. Maar ik ben de hele dag nog niet warm geweest.
Het lijf is van slag.Zware benen.Steeds slaapjes.
It's all in the game Sammy.
Weer er in gelopen(beetje veel triggers) maar ik betaal dubbel de prijs.

Daar de dingen redelijk? Alles nog hanteerbaar.
Groet Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik heb me volgestouwd met bergen eten vanavond. M'n gremlins maar wegeten en zo de avond door gekomen. Ze liggen hier op de loer zeg, die krengen. Maar ik ben al gedouchet en al dus ze kunnen me vandaag niks meer doen.
Ik hoop dat het jullie ook allemaal lukt vanavond en gewoon onder de wol, slapen en nog eens slapen.
Slapen en nog meer slapen. Vanmorgen werd ik wakker en ik dacht, ik kan nu drie dagen achter elkaar slapen. Maar daar schiet je dus ook niks mee op.
Ik voel me denk ik zoals Username... HALLO USERNAME.
Raar in de bol. Ik leid momenteel ook een zeer eenzaam bestaan, ondanks alle mensen om me heen.
Dus wel of geen relatie, wat dan ook, hier moeten we gewoon zelf uitkomen.
En om met die rotdrank stress weg te drinken is dus een illusie, want van drank krijg je nog meer stress en rare konkels in je kop. Schiet niks, nada, niks op.
We moeten onszelf aanpakken. Uit die piekerspiraal zien te komen, op andere gedachten.
Iets gaan doen wat leuk is. Maarja wat is leuk he? momenteel DENKEN we dat drinken alleen maar leuk is, wat een onzinnige niet helpende gedachten. NIET drinken DAT is pas leuk. Tenminste dat praat ik mezelf aan. Noem alle voordelen op van het NIET drinken.
B.v. morgenvroeg sta ik zonder schuldgevoelens op. En hoef dan ook niet te drinken, gelukkig toch.
Dussss kan je heel veel andere dingen doen. Naar de bioscoop. Een wandeling maken. Lekker naar de markt en heerlijk brood halen of gebakken vis. Gezellig de tafel dekken. Plantjes kopen en je kamer opvrolijken. Of een mooi gedicht schrijven. Een goede daad verrichten, iemand helpen bijvoorbeeld.
Muziek aanzetten of tv kijken. Met je familie afspreken en gezellig gaan lunchen.

DIT KAN DUS ALLEMAAL NIET ALS JE DIE ZOOI naar binnen kiept want dan zit je het liefst binnen stiekem te zuipen en zogenaamd vrolijk zijn en vervolgens zien dat je de avond haalt voordat je begint te bibberen voor meer.

Tjee wie heeft hier nog een gremlin na het lezen van dit verhaal??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel Safi, nou dat slapen is nog lang niet wat het moet zijn, afgelopen nacht voor de eerste keer een paar keer ingedommeld, en dan flink dromen, de raarste dingen, als je dan wakker wordt heb je voor je gevoel een uur of twee geslapen maar een blik op de wekker leert dat je nog geen uur geslapen hebt. Maar ja het begint te komen. Smorgens toch veel fitter als voorheen!!!!!!!
Verder voel ik me tof. En dan moet ik gaan uitkijken........................

Groetjes...............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja wat moet je met jezelf..nou gewoon accepteren die hap en als je dan een beetje eenzaam voelt, nou dan mag dat.
En als je een beetje saai wordt, nou dan is dat OK
En als je dan niet zo graag wat wilt doen, dan doe je toch lekker niets, we zijn niet in deze wereld gezet omdat we moeten presteren maar om te evolueren(geen idee of je dat zo schrijft maar ik bedoel mee doen aan de evolutie)
Je kan soms het beste maar proberen gewoon te zijn, niet teveel na te denken, niet te veel plannen ,niet teveel toekomst, go with the flow
Laat de golf je vinden en zie wat er gebeurt, wacht eens af wat er gebeurt, i.p.v. altijd alles te plannen,te willen , te regelen.
Niks doen is een prachtig tijdverdrijf en wat op jouw weg gaat komen zal je dan makkelijker kunnen vinden omdat je de tijd neemt om het te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Karel dat slapen in het begin en de nachtmerries en als je denk dat je alles hebt gehad dan komen de dromen over dat je aan het zuipen bent..een zo echt dat je met een schrik wakker wordt..JEEH....maar tof dat je je wel tof voelt.
Niet teveel angst hebben voor een terugval , ik heb van al mijn terugvallen geleerd door toen het gebeurde heel duidelijk naar mijn beweegredenen te kijken en mijn emoties te luisteren. Daar heb ik best wel veel van geleerd. Vroeger zoop ik gewoon, dacht juist helemaal niet na.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...