Spring naar bijdragen

10 11 2007


trui

Aanbevolen berichten

voel me nu zo k****n net of iedereen mij aan vald of ik verkeer begreepen word de traanen valen nu egt hard dagt hier te kunen praaten over mijn probleemen en wat ik lees ben hier gisteren voor het eerst gekomen en mensen vallen mij aan en anderen steunen mij of hebben begriep en sorry voor mij taal fouten kan niet anders doe ook mijn best

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Trui,

Ik wil even reageren, op je bericht. Ik vind het erg vervelend voor je, dat je je zo rot voelt. En kan me voorstellen dat je baalt van hetgeen je is overkomen. Dat b.v. Delta zo over je heen is gevallen.
Maar meid kom op. En schrijf van je af. En de taalfouten zijn je vergeven. Want wie zijn wij, om je te veroordelen, zonder dat je een kans hebt gehad.

sterkte, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Trui,

Ik vind het wel tijd om te reageren en je welkom te heten.

Ik schrijf hier al twee jaar en een beetje en het heeft mij enorm geholpen in de strijd om de alcohol de baas te worden.

Wat goed dat je je problemen ingezien hebt en met de internetbehandeling begonnen bent, complimenten!!

Sommige mensen hier lijken misschien niet aardig naar jou toe, maar ik ken ze al langer en er zit geen kwade bedoeling bij dat ik weet. Maar in het verleden hebben hier een paar nare dingen gespeeld, met mensen die ook onder invloed geschreven hebben. Omdat we uitgelegd hebben aan je dat we eigenlijk allemaal schrijven op de "dagdraad" lijkt het alsof je dat niet begrijpt en/of wil begrijpen en steeds een nieuw onderwerp aanmaakt.

Ik adviseer je dan ook het onderwerp "ditjes, datjes en dagdraad" aan te klikken en in te haken op de discussie door op "antwoord" te klikken.

Dat sommige mensen hier wantrouwen hebben, ligt niet aan jou maar aan dingen die in het verleden gebeurd zijn.

Misschien kun je je verhaal wat uitgebreider doen bij Wie-is-wie dan kunnen wij allemaal beter op je inhaken omdat we dan beter begrijpen wat jouw probleem precies is.

Sterkte, maar er hulp hier voor je. En trek je niets aan van commentaar op schrijf en spel fouten, het is belangrijker dát je hier schrijft dan hóe je het schrijft en niet iedereen schrijft nou eenmaal perfect Nederlands.

Succes, sterkte en laat je niet afschrikken, okee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Trui,

Hoe gaat het nu met je? Ik ben hier ook pas enkele dagen maar ken dit gevoel absoluut niet. Ik voel me juist heel welkom en krijg lieve reacties. Kan het niet zo zijn dat jij je rot voelt en daardoor aangevallen? Ik weet het niet hoor maar ik dacht het zo? Natuurlijk doe jij je best en een alco probleem komt niet zomaar uit de lucht vallen, het zijn juist de gevoelige mensen die hier voor vallen dus niemand hier zal over je oordelen want we weten allemaal wat het is.

knuffel van druppeltje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...