Spring naar bijdragen

zondag elf november

druppeltje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

RJB,
Dank je dat je hebt laten weten hoe het met je gaat! En wat een moeilijke mededeling van K!
Ik hoop dat jullie er alsnog uitkomen en jammer dat het huis niets geworden is! Het voelt allemaal als straf op straf kan ik me voorstellen.
Wat fijn dat je ondanks alles zo sterk bent om niet te gaan drinken!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi lieverds,
ik doe niets als slapen , nu ja zal mogelijk de kater zijn , of verloren slaap inhalen .
druppeltje een knuffel voor jou , en schrijf van je af .
drank en rouwen het gaat niet samen , maar het is inderdaad een makkelijke vlucht .
ik drink vandaag niet , het komt er allemaal subito presto uit .
wat heb ik gedaan ppfff , en ja mogelijk komt mijn teller weer op 0 te staan , maar niet voor mij , want ik heb tenslotte 437 dagen niet gedronken , en daar trek ik mij nu aan recht .
soothie verzorg je tandpijn
knuffel aan iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank allemaal voor jullie lieve woorden. Ik heb gedouched, een neut genomen en ga nu het lekkers voor de kids klaar zetten want het is : jiust en de koeien hebben staarten But your sweetlips .........
Hoog Sammy kijk omhoog want dan word je lekker nat......Druppetje is blij, druppeltje is stom en druppeltje is niet blond. Deze idioot gaat morgen dus niet werken want ze heeft nog een fles,, tralalalala

Och mijn lieve moedertje die ook al zo vroeg sterven moest; geef me een klap op mijn donder en zorg dat ik het waard ben hier te mogen zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje,
wil je alsjeblieft doen wat Blacky vraagt? Morgen heb je spijt dat je zover bent gegaan als je nu niet stopt!

Blacky,
had jij die fles al lang in huis of had je hem pas geleden gekocht. Ik ben heel nieuwsgierig maar ik vroeg me af hoe je eraan kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen,

De visite is weg.
De kinderen hadden idd iets leuks bedacht.
Ons naar een uitvoering sturen om er voor te zorgen dat we bij thuiskomst een vol huis met visite zouden aantreffen.
Ze hebben er wat voor moeten afbellen. 't Was heel leuk.
Over een half uur gaan we lekker uit eten.
Ondertussen probeer ik een beetje bij te lezen.

Het was wel vreemd om een fles witte en een fles rode wijn te openen en wijn te schenken.
Weten jullie? Het deed me eigenlijk niet zoveel. Ik had mijn eigen alcoholvrije wijn.

Mijn ouders heb ik maar vast 2 flessen alcoholvrije wijn meegegeven voor de kerst, dan hoef ik daarmee niet te slepen.

Straks, als we terug zijn, kom ik weer.

Ik dank jullie nogmaals voor alle lieve wensen. Ik ga gewoon op het ingeslagen pad verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje, het schrijven hier is zinloos.
Neem je verantwoordelijkheid, er zijn kinderen bij betrokken?
Slaap je roes uit, drink koffie en kom dan terug.
Met drankjank kan ik je in elk geval niet verder helpen.

Soothe, voel met je mee............rechts onder, au. Chocolade rozijnen....its over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...