Gem Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Hoi Soothe,Balen zeg! Kan je niet terecht bij een weekend tandarts als het zo erg is? Als ibuprofen niet helpt dan wordt het nog een lange avond en nacht voor je!Veel sterkte he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Motiva:present: bedankt.Kijk zo'n weekendarts, is misschien een mijl op zeven.Die verrichten een soort kunstgreep met het advies, ga morgen maar naar uw eigen tandarts.Dus we drukken maar door.Zie er niet uit als een hamster, dan trek ikaan de bel.Liefs Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Soothe,als je alsnog op een hamster gaat lijken niet in molentje gaan hollen maar bellen naar de weekend tandarts he? Anders kan ik me voorstellen dat je wacht tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Blacky,ik zie dat je weer bent ingelogd! Voel je je al wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Oké,jij ziet het helemaal voor je. Een levendige fantasie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 RJB,Dank je dat je hebt laten weten hoe het met je gaat! En wat een moeilijke mededeling van K!Ik hoop dat jullie er alsnog uitkomen en jammer dat het huis niets geworden is! Het voelt allemaal als straf op straf kan ik me voorstellen.Wat fijn dat je ondanks alles zo sterk bent om niet te gaan drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 hoi lieverds, ik doe niets als slapen , nu ja zal mogelijk de kater zijn , of verloren slaap inhalen .druppeltje een knuffel voor jou , en schrijf van je af .drank en rouwen het gaat niet samen , maar het is inderdaad een makkelijke vlucht .ik drink vandaag niet , het komt er allemaal subito presto uit .wat heb ik gedaan ppfff , en ja mogelijk komt mijn teller weer op 0 te staan , maar niet voor mij , want ik heb tenslotte 437 dagen niet gedronken , en daar trek ik mij nu aan recht .soothie verzorg je tandpijn knuffel aan iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Geef maar een beetje aan de slaap toe Blacky. Beter dan drinken.De teller loopt door. Je bent ADB, maar ook menselijk!!Liefs Soothie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Marieke,hoe is het met je man vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Dank allemaal voor jullie lieve woorden. Ik heb gedouched, een neut genomen en ga nu het lekkers voor de kids klaar zetten want het is : jiust en de koeien hebben staarten But your sweetlips .........Hoog Sammy kijk omhoog want dan word je lekker nat......Druppetje is blij, druppeltje is stom en druppeltje is niet blond. Deze idioot gaat morgen dus niet werken want ze heeft nog een fles,, tralalalalaOch mijn lieve moedertje die ook al zo vroeg sterven moest; geef me een klap op mijn donder en zorg dat ik het waard ben hier te mogen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 druppeltje , ik had ook nog een fles , maar ik ben wijselijk om het weg te kieperen , hoop dat jij dit ook kan doen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Druppeltje,wil je alsjeblieft doen wat Blacky vraagt? Morgen heb je spijt dat je zover bent gegaan als je nu niet stopt!Blacky,had jij die fles al lang in huis of had je hem pas geleden gekocht. Ik ben heel nieuwsgierig maar ik vroeg me af hoe je eraan kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Hoi mensen,De visite is weg. De kinderen hadden idd iets leuks bedacht. Ons naar een uitvoering sturen om er voor te zorgen dat we bij thuiskomst een vol huis met visite zouden aantreffen.Ze hebben er wat voor moeten afbellen. 't Was heel leuk.Over een half uur gaan we lekker uit eten. Ondertussen probeer ik een beetje bij te lezen.Het was wel vreemd om een fles witte en een fles rode wijn te openen en wijn te schenken.Weten jullie? Het deed me eigenlijk niet zoveel. Ik had mijn eigen alcoholvrije wijn.Mijn ouders heb ik maar vast 2 flessen alcoholvrije wijn meegegeven voor de kerst, dan hoef ik daarmee niet te slepen.Straks, als we terug zijn, kom ik weer.Ik dank jullie nogmaals voor alle lieve wensen. Ik ga gewoon op het ingeslagen pad verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Druppeltje, donder die drank door de gootsteen. Dit lost niets op.Je hebt hem al om!!!!Je hebt verdriet, dat snappen we!!!Nu gooi je je eigen leven weg! Is dat wat je wil?Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Lieve Marieke, Van harte gefeliciteerd met je 11 maanden alcoholvrij(had gister geen beschikking over een computer maar was je niet vergeten!) Ik vind je een kanjer.:present:De rest niet gelezen, wens iedereen een goede avond. Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Blakcy is verstandig en ikke niet trlalalala. Druppeltje dom, druppeltje is stom en druppeltje is een grote idioot. Als ik druppeltje niet was zou ik literje zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Druppeltje, niet met een slok op, op het forum! De huisregels!!Je kan beter naar bed gaan!Wij allen hebben onze pijn en verdriet, dit lost niets op.Ga slapen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Dank lieve scoote het is al te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Druppeltje, het schrijven hier is zinloos.Neem je verantwoordelijkheid, er zijn kinderen bij betrokken?Slaap je roes uit, drink koffie en kom dan terug.Met drankjank kan ik je in elk geval niet verder helpen.Soothe, voel met je mee............rechts onder, au. Chocolade rozijnen....its over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Stien zéér au!!Die Ibuprofen, doet weinig. Kan beter een snoepje van meneer Jamin eten.Oh nee AU!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Gossie lieve scoot ben jij de chef hier? Telkens als ik de items terug lees zie ik je als een diep mens die het goed bedoelt maar tevens als ik terug kijk in die paar dagen dat ik hier ben dan zie ik dat je best een baansje bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Stien, je vindt me toch wel een beetje zielig hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Soothe, een heel klein beetje dan. En ik dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 lieve Stien ik zal niet meer schrijven. En Scoot je verhaal klopt niet want ook jij vertelt leugens maar ik ben weg hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 november 2007 Rapport Share Geplaatst 11 november 2007 Ik doe het met panadol, helpt niet echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden