Houtje Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Zo ik ben weer bijgelezen. Dat is dan ook het laatste voor vandaag.Vanmiddag in een enthousiaste bui mijn hele trapkast leeggemaakt en alles schoongemaakt en gesorteerd, wel weer een genot als je de kast opendoet ( "dat dan weer wel").....Morgen vroeg eruit ivm lesgeven dus nu spring ik in mijn (voorverwarmde) beddestee, deurtjes dicht voor de boze buitenwereld, heerlijk.Tot morgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 mijn vogel zegt al weltrusten en hee op bed nu ja trusten blijft ie zeggen en stuurd de honden al op hun plek erg he maar dit is ook laat voor mij wel leuk on herindert te worden dat ik moet op bed en dat door een vogel hahahaha hij moet even wachen ga zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Lekker slapen Houtje, een opgeruimde geest bij een opgeruimde trapkast - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 houtje wel trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Die Kaia. Jullie krijgen er allen een dag bij! Trouwens negen of tien, het is niet niets.Zeker niet voor deze notoire hervatter.Groet en trusten Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Trui, woon jij in een dierenpark? Je komt steeds met nieuwe beesten.Wat nu, een grijze roodstaart?Slaapse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 10 is just a number...het is zeker niet niets, het is geweldig !!!Truste allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 ja heb ik ook nog de kletser hier op mij na Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 Ik denk dat het een slimme vogel is Trui.Ik ga echt slapen. De ouwe heeft rust nodig!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 15 november 2007 Rapport Share Geplaatst 15 november 2007 ga leker op bed nu en papaai is nu evenstil trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst 16 november 2007 Goede Avond/morgen iedereen!Zou iemand mij een tip kunnen geven voor een lijntje over vit.B? Heb wat zitten googlen maar dat maakt me alleen maar verwarder Ben intussen van mening dat ik in alle B's waarschijnlijk wel een flink tekort heb maar welke moet ik dan nemen om alles weer aan te vullen? Is dit nou toch B1 of moet ik dan B12 hebben? En bestaat er ook nog een verband met slapeloosheid en vit b tekort?Ik hoor i.i.g. graag tips, hoop dat ik hier op een goed lijntje zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 16 november 2007 Rapport Share Geplaatst 16 november 2007 Hoi,Als je dronken op een fiets rijdt, ben je ook strafbaar en kan je rijbewijs worden ingevorderd.Want je bent en blijft verkeersdeelnemer.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden