Spring naar bijdragen

dinsdag 13 november


druppeltje

Aanbevolen berichten

Hihi.. ga weer uitloggen. Zo lekker naar m'n bedje toe.. misschien schuif ik het toch iets van de muur af. Hoewel dat niet erg opschiet want na een metertje staat het aan de andere kant van de kamer weer tegen de muur.

Nou ja, gewoon oogjes toe en snaveltje dicht... dan haal ik de morgen wel weer.

Fijne avond allemaal nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gem..ik ben donkerblond...veel lange krullen..en oer gronings.
Wat heb ik vandaag bereikt..een 2-de hands matras van een 2de hands winkel voor 15 euro
een hele lading hout voor noppes van een pallet recyclen bedrijf voor de houtkachel.

Wat heb ik niet bereikt:
Twee uur lang op een binnenband gewacht bij Euromaster en toen de distributeur uiteindelijk aankwam had hij de band voor de bus niet bij zich.

Ik ben ook een tijdje naar de sportschool gegaan maar had gelijk een RSI blessure aan mijn elleboog van de roei machine, dus toen ging ik maar niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen,

Iedereen heeft er weer bijna een dag bij op zijn conto. Alvast gefeliciteerd! Applaus voor jezelf!

Toen ik hier begon te lezen was ik ronduit somber. Dat ik een op zich goede dag heb gehad, een pittige yogales en een half stokbrood met lekkers bij thuiskomst, vermocht mij niet tevreden doen zijn.
Heb eigenlijk tegen mijn zin ingelogd en ben gaan lezen. Naarmate de draad zich voortsleepte en -kronkelde begon mijn stemming ietsie te groeien. Af en toe kon ik zelfs mijn lach niet inhouden. De zon schijnt nog niet uitbundig hier van binnen, maar de donkerste wolken zijn erdoor verjaagd. Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...