Spring naar bijdragen

dinsdag 13 november


druppeltje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kohtje..wil je het geloven..ben mijn hele boekhouding kwijt....wilde net even je nieuwe data's toevoegen..en heb ik zonet in de haast alle mijlpalen gedeleet.
Nou ja moet iedereen het vanaf vandaag maar onder zijn berichtje zetten dan kan iedereen er alert op worden.
voor mij is het ook winter aan het worden en dan gaat mijn grote teen ook jeuken..dus niet zo georganiseerd in de winterblues

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja... Anjo, je hebt helemaal gelijk, thanks for the reminder, dear. Positieve steun, dat is de kracht van dit forum! "Plusdenken"! Ik mopper hier ook wel eens even maar probeer er toch steeds maar weer een positieve draai aan te geven. Humor is één ven de sterkste wapens tegen gremlins, zeker weten. En als ik niet af en toe even om mezelf kan lachen, hardop of grinnikend of met kiespijn (sorry Soothe!), dan heb ik wel meer problemen dan alleen de booze.

Welkom Trui en Gigi en Kaarsje en Pink (en ben ik nu iemand vergeten? Excuus, zal ik later inhalen!).
Gewoon meedoen, dan leren we elkaar wel kennen! Hartstikke goed dat jullie zo bezig zijn met je probleem aan te pakken, veel sterkte en succes en dat vandaag de eerste dag is van de rest van je leven, ach, da's mooi meegenomen, toch? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga wel AAN het behang!! He he een plekje...... (even settelen)

Ik heb een redelijke werkdag gehad. Vanavond lekker getraind in de sportschool.
Moet dus eigenlijk douchen. Maar "viel"in de behang "discussie".
Hier gaat het wel weer met de stemming geloof ik, na een aanvankelijk wat depressief begin!

Safi, jij ook een goede dag gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste mensen ik ga moet nog veel doen moet niks vergeeten anders gaat mijn hond de boel sloopen en nog uit laten ben al zins 4 uur vanacht wakker kan wel wat slaap gebruiken iedereen die droog staat knuffel en die niet ook zal ons ook lukken droog staan morgen gezond weer op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die bobbel wordt kleiner door de sportschool hoop ik:wacko:
Klein en tenger ben ik niet. Groot en zwaar is ook niet (meer) op mij van toepassing, hoewel er wel een kilootje of wat af mogen...

Safi, jammer dat je niet zo'n mooi kleurtje als je icoontje hebt. Alleen de krullen kloppen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...