Soothe Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 U bent gevat! Geen coördinaten vastleggen, deze dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Blacky, waar was je nou. Durfde je niet (man alleen)Hoeft niet meer. De afwas is weg.Volgende keer maar!Dag Blacky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Soothie, ben niet weggeweest, alleen achter het behang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Nou Soothe bij jou is er veel weg vandaag, de kiespijn, verstand en de afwas. Gaat het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Kohtje, kun je mij ook even achter het behang plakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Kohtje..wil je het geloven..ben mijn hele boekhouding kwijt....wilde net even je nieuwe data's toevoegen..en heb ik zonet in de haast alle mijlpalen gedeleet.Nou ja moet iedereen het vanaf vandaag maar onder zijn berichtje zetten dan kan iedereen er alert op worden.voor mij is het ook winter aan het worden en dan gaat mijn grote teen ook jeuken..dus niet zo georganiseerd in de winterblues Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Jazeker, druppie... wat wil je. Structuurbehang of een ondoordringbaar vinyltje.. Raufahsertje is ook wel lekker makkelijk. Moet wel even gesausd worden i.v.m. verkleuren. Moet je wel even stil blijven staan, anders krijg je bobbels..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Ik heb me trouwens wel bescheurd om jouw Kohtje en Pippi met jullie woordspelletjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Weet iedereen trouwens wel dat ik een gewoon blank meissie ben..voor het geval dat jullie allemaal denken dat ik altijd zo'n mooi kleurtje heb als mijn icoontje..wou dat het waar was.En soms ook wel even achter het behang wil ho.r Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Een hele goeie avond allemaal vanuit een regenachtig zuiden.Weer een dagje noeste arbeid achter de rug. Buiten is het nat vanbinnen zijn we nog steeds droog, op de drie glazen rivella na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Ach ja... Anjo, je hebt helemaal gelijk, thanks for the reminder, dear. Positieve steun, dat is de kracht van dit forum! "Plusdenken"! Ik mopper hier ook wel eens even maar probeer er toch steeds maar weer een positieve draai aan te geven. Humor is één ven de sterkste wapens tegen gremlins, zeker weten. En als ik niet af en toe even om mezelf kan lachen, hardop of grinnikend of met kiespijn (sorry Soothe!), dan heb ik wel meer problemen dan alleen de booze.Welkom Trui en Gigi en Kaarsje en Pink (en ben ik nu iemand vergeten? Excuus, zal ik later inhalen!).Gewoon meedoen, dan leren we elkaar wel kennen! Hartstikke goed dat jullie zo bezig zijn met je probleem aan te pakken, veel sterkte en succes en dat vandaag de eerste dag is van de rest van je leven, ach, da's mooi meegenomen, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Als dat zo door gaat wil ik gewoon weer vóór het behang. Veel te druk hier achter het behang..Of misschien tussen het behang.. Duplex behang, 2 lagen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 nou dat behang lich in een deuk die kleine meid trekt het bij mij er af op mijn kamertje dan heb de kleinste zit geen behang meer op alles roze ga er een oliefant op zetten schiet me net te binnen hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Goedenavond,waar is er nog plaats.... voor, tussen of achter het behang??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 dan ga ik maar in het midden?? Is wel een grote bobbel:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Op het behang ..of tegen het behang kan ook nog Gem:PGoedenavond lieve meid....fijne dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 en de groote teen ook een goeje weet niet hoe je het goed schrijfd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Gem..ik had jouw altijd in gedachten als een klein tenger wichie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Nu heb jij het opeens over een grote bobbel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Ik ga wel AAN het behang!! He he een plekje...... (even settelen)Ik heb een redelijke werkdag gehad. Vanavond lekker getraind in de sportschool. Moet dus eigenlijk douchen. Maar "viel"in de behang "discussie".Hier gaat het wel weer met de stemming geloof ik, na een aanvankelijk wat depressief begin!Safi, jij ook een goede dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 beste mensen ik ga moet nog veel doen moet niks vergeeten anders gaat mijn hond de boel sloopen en nog uit laten ben al zins 4 uur vanacht wakker kan wel wat slaap gebruiken iedereen die droog staat knuffel en die niet ook zal ons ook lukken droog staan morgen gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Die bobbel wordt kleiner door de sportschool hoop ik:wacko:Klein en tenger ben ik niet. Groot en zwaar is ook niet (meer) op mij van toepassing, hoewel er wel een kilootje of wat af mogen...Safi, jammer dat je niet zo'n mooi kleurtje als je icoontje hebt. Alleen de krullen kloppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Trui,slaap lekker en niet dromen van de roze olifant! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Truitje, lekker slapen. Sowieso niet denken aan muren en behang... gatsie, als ik er aan denk wat er toch allemaal achter het behang kan zitten.. ga maar op het balkon slapen, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst 13 november 2007 Koh,ik wil er niet aan denken:DIk ga ff douchen! Tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden