Spring naar bijdragen

Maandag 19 november 2007


RJB

Aanbevolen berichten

Goedenavond en iedereen uitgelogd!

Benthe,
welkom thuis! Fijn dat je het naar je zin hebt gehad en succes met weer in het forum te geraken!
Ik hoop dat je een lekker kleurtje hebt gekregen!

An,
je hebt jezelf weer bij elkaar geraapt! Proficiat en wat fijn dat het met je zoon naar omstandigheden goed gaat!

Marion,
nog 2 oh zo lange nachtjes slapen. Wat een gedoe met de belasting! Ik hoop dat jullie snel meer zekerheid krijgen!

Tapas,
ik zal duimen voor je morgen!

Pippi,
allemaal "gewiste"berichtjes! Het gaat wel goed? Had mijn PB al verstuurd voordat ik de draad al had doorgelezen!

Druppel,
je gaat hardstikke goed!

Trui,
je bent een liefhebbende moeder! Goed van je dat je wat aan je drankgebruik wilt doen. Succes met je zoon!

Soothe,
14 dagen! Proficiat!:present:

RJB,
Ik leef vreselijk met je mee. Je zit nu in een heel diepe put!
Heel veel sterkte!

Safi,
:heart:

Blacky,
je bent vreselijk de moeite waard en een geweldig en dapper mens!

Alle anderen nog niet ingelogd of niet genoemd: ik leef mee!

Vandaag lekker vroeg naar huis gegaan. Was een vreselijke stemming op het werk. Variabele werktijden zijn dan wel fijn, al moet ik dit niet te vaak doen omdat ik anders niet aan mijn uren kom!
Zo wat telefoontjes plegen. Straksssssssssss.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B)

Benthe nog gefeliciteerd met je 4 maanden en 7 dagen droog staan!!! Vooral in jouw omstandigheden een top prestatie.

:musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Safi, Het is waarachtig te hopen, dat je weet wat je schrijft.Door jouw reactie zou
de indruk kunnen ontstaan, dat ik niet weet wat ik zeg.
Dat zou vervelend zijn want met de rede is niets mis. soms mag het wel wat minder

Ik reageer op jouw bericht, waarin je stelt, dat men waarschijnlijk veel drinkt door de armoedeval.
Dus ik trek een paralel. Ik zag een BBC documetaire waarin wijken werden getoond,
waar veel mensen op of onder het minimum zitten.
Daar werd een verhoogt alcoholgebruik geconstateerd, alsmede roken.
Als ook een hogere mortaliteit!!!
That's all. Gewoon een onderdeel van de discussie!!!
Safi, pas goed op jezelf.
Een groetje van Soothe :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Soothe

quote:


Soothe..hoezo vergelijk je Groningen met Engelse achterstandwijken !!??



Was echt als tegen grapje bedoelt hoor want ik had het inderdaad over de armoede in Groningen en dat daardoor een hele hoop mensen naar de drank grijpen als goedkoopste vermaak en vriend in de ellende.
Het zal nu nog erger worden met de eigen bijdrage van de ziektekosten verzekering. Ik en jij vast ook vraag me nu al af waar dat geld vandaan moet komen.

nee ik vond het gewoon grappig omdat er vanuit Amsterdam soms wat snerend wordt gepraat over ons Groningers alsof we allemaal boeren zijn en toen jij gelijk een vergelijking trok met achterstand wijken in Engeland kon ik het gewoon even niet laten om die vraag te stellen.
Verder no hard feelings hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An zelfs als iets eerrugg geks gebeurt ga jij het droog houden.. ik voel het gewoon in mijn Magical hat uit Disneyland !

Soothe Groningen is inderdaad een mooie stad, niet zo mooi als Amsterdam waar ik ook een maand of 9 gewoond heb aan de Prinsengracht hoek Utrechtse weg/straat?
In Groningen zijn zo'n 60.000 studenten op zo'n 175.000 mensen...dus erg veel jong volk op de weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond adb'ers,
rjb hopelijk is je dag een beetje rustig verlopen .
soothie afwas gedaan, en proficiaat ;)
marion van mij ook veel sterkte toegewenst, en sucses met je opname
an al en beetje beter met je zoontje ??
pippi veel sterkte wens ik jou toe .
safierke bedankt voor mijn kastje weer naar hier te brengen .
tapas sucses morgen , ik zal voor je duimen .
benthe welkom terug , en van harte met je 4 maanden en 7 dagen :-))
frannie je berichten tonen een mooie rust in jou .
dag gem het doet mij altijd goed een woordje van jou :-))
hier alles ok, gestreken , gekuist en afwas gedaan , en zitten zoeken op internet voor een vlucht/hotel naar malaga .
mogelijk weet ik morgen of ik vrijdag de 23 ste kan vertrekken .
ik heb een chaperonne gevonden want alleen durf ik die trip niet aan , zo sterk ben ik nog niet ;-((
als men niet vraagt heeft men niets , of zoals men zegt , neen heb je en ja kan je krijgen .
ik weet dat ik enkele vergeet te beantwoorden , maar mijn pillen doen mij echt geen goed , al ben ik wel rustiger maar gelijktijdig nerveus voor de reis .
ik denk dat de dag van de nabestaanden mij goed gedaan heeft , want sinds dien probeer ik anders te denken .
en nu ga ik bones kijken .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik heb er zowat de hele middag over gedaan om alle draadjes een beetje te lezen.
Dat is wel ingewikkeld, want er worden best veel uitspraken veranderd of teruggetrokken, waardoor je het niet allemaal meer kan volgen!

Blacky, ik heb begrepen dat je een uitglijer heb gehad! Meid, knap van je:present: om het de volgende dag weer op te pakken!
Je bent er voor mij geen grammetje mínder ADB door! Het is wel een warschuwing voor mij om toch alert te blijven, ik betrap me er de laatste dagen steeds meer op weer meer aan alcohol te denken, en te denken: MOCHT ik maar weer!
Heimwee hebben naar het eerst moment van drinken...
Wat blijft drank verraderlijk!

Safi, ik kan wel wat van je toverkracht gebruiken! De laatste maanden gaat het één na het ander kapot of verkeerd: p.c., t.v., badkamer, gremlins die ik nooit eerder ontmoet heb, diabetes geconstateerd, auto over een stopsteen (aan het eind van een parkeervak) gereden heb, en nu de kat met een blaasontsteking, en de dierenarts die eerst de urine op moet sturen, dus nu zit ik met een bloed/urine sproeiende kat (poes) weer thuis,
78 eurotjes lichter, en woensdag afwachten (weer kassa!)
Dus kom maar op met je toverstaf!

Marion, ik wens je heel veel sterkte toe! Als het maar eerst voorbij is, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent!

Soothie, wat goed van je! Heb je de knop in je hoofd gevonden?

An, ik ben blij dat het met je zoon weer beter gaat. Akelig, als je kind pijn heeft, dan wil je alles wel geven om het over te kunnen nemen. Trui, ik ken je nog niet, maar in ieder geval sterkte met je kroost!
Alleen je kinderen opvoeden, het is heel moeilijk! Knap dat je in deze omstandigheden je drankgebruik wilt aanpakken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta..wat fijn om je weer te lezen:present: en inderdaad kan je je het beste aan je eigen raad houden..moet ik ook nog goed leren hoor.

Tolie..oopps..even wachten hoor, mijn magical muts had ik even niet op met toen ik met de hond eruit was;)
Maar nu stuur ik je wat mantra's die je moet blijven herhalen om voorspoed en succes te bevorderen
YA FET-TAH

of

YA BA-SIT

Er zat nl geen gebruik aanwijziging bij de hoed dus ik ben nog wat aan het oefenen en heb je nu wat oude hippie mantra's gestuurd

quote:


Mantra's machtige verbale mandala's. Elke mantra is mathematisch en cryptisch samengesteld om een ondubbelzinnige boodschap aan het onderbewuste door te geven, zonder beïnvloed te worden door andere verbindingen, patronen of fixaties, die zich in het onderbewuste bevinden.De machtigste mantra's zijn vervat in de taal van het onderbewuste. Deze taal is niet beschikbaar voor de bewuste mens.



Ik hoop dat het helpt want bij jouw heerst wel erg veel rampspoed en wat zielig voor je kat op het moment geef hem maar een knuffel als ie dat tenminste nog wil.

Soothe Drie Musketiers geen idee of die er al was in 1987 zo ja dan vast wel want we zochten wel veel kroegen op waar Schotten kwamen. En waar snake bite te koop was.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even de slechte indruk die jullie mogelijk van mij hebben wegnemen: ik heb Soothe gisteren zeker drie keer aangeboden om even de vaat te doen, maar ik mocht het persé niet. Dus dat die er vanmorgen nog stond is volkomen en helemaal zijn eigen schuld. Mijn handen jeukten, ik hou niet van onopgeruimde vaat. ;)

Alles goed verder met iedereen? Ik had iets te weinig geslapen, de hele nacht nog van die Tupperware schaaltjes gedroomd :P, maar niettemin geprobeerd mijn aandacht bij mijn werk te houden vandaag. Dat viel nog niet mee.

Soothe, gefeliciteerd met je 14 dagen! :heart:
Marjo geloof ik ook? En Kaia?
In ieder geval proficiat voor iedereen die weer een mijlpaal heeft bereikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Ik ben nu even thuis en voel me onveranderd ellendig..

Word morgen opgenomen in de kliniek voor een paar dagen..

Ik vind jullie reacties allemaal zo lief

En ik was zo ontzettend blij weer iets van Benthe te horen, na al die dagen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...