spookie Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 hallo allemaal,ik ben een nieuw komertje en ook opzoek naar een maatje.dus mijn vraag is wie wil mijn maatje worden en kan me wat meer vertellen over een maatje zoeken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Goede middag Spookie,ik ben hier ook maar per toeval nu want de laatste tijd heb ik hier niet zoveel geschreven.Wat zoek je in een maatje?Misschien is het handig om wat meer over jezelf te vertellen.We zijn hier allemaal voor hetzelfde probleem dus vast en zeker is het een goede beslissing geweest om je hier aan te melden!Op de dagdraad leer je meer mensen die hier schrijven kennen dus ga daar es kijken zou ik zeggen!Tot schrijfs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Hallo Spookie,Welkom op dit forum. Bij het overzicht staat een apart item voor het zoeken van een maatje. Zelf heb ik al een maatje en bén voor iemand anders een maatje, maar de vorige schrijfster heeft gelijk: wat zoek je precies. Wil je helemaal stoppen of minderen? Waar zitten je valkuilen of heb je bepaalde privé omstandigheden die je wilt delen met een maatje.Je eerste belangrijke stap is in ieder geval gezet, want je hebt erkend dat je een alcoholprobleem hebt, zoals wij allemaal hier.Succes met het vinden van een maatje en kijk vooral ook, als je wilt, bij ditjes en datjes, de "huiskamer" van dit forum. Zo leer je vanzelf anderen kennen.Hopelijk komen we elkaar weer tegen op het forum.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden