Spring naar bijdragen

zaterdag 3 februari

anjo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 548
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Weet je, Fran, het meest enge vind ik toch wel het feit dat jullie op de lamp plassen.
Gaat ontzettend slecht samen met electriciteit.;)

Laat iedereen maar lekker kletsen ondertussen is Antwerpen als je je door de afschuwelijke voorwijken hebt geworsteld wel een stad waar wij nog een punt aan kunnen zuigen.
Het is mijn dichtsbijzijnde stad en als ik uit ga is het daar, vroeger kocht ik daar mijn kleren en een van mijn kinderen woont er.
Ik ging toen ik nog een auto daar zelfs naar de markt op zaterdag morgen.
En als wij heel eerlijk zijn spreken jullie het nederlands zuiverder dan wij doen, soms......
Ik heb ooit een blauwe maandag gedate met een Belg en de spraakverwarringen gingen per uur soms per minuut. Heel vermoeiend, uiteindelijk is het gestrand omdat hij opmerkte dat ik geen manieren had omdat ik zijn vrienden een hand gaf en niet gelijk ging kussen. Pardon.

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief van jullie, de afgelopen maanden begon ik op dit tijdstip of soms zelf om vier, effe drie pilsjes om de dag wat meer door een roze bril te zien, dan rond een uur of zeven veranderde dat in pure zucht en na tien uur de een vullen met de ander. Dus ik trek zodadelijk m'n derde fles sourcy rood open, ook een vorm van ontgiften toch?
Ga effe personeels eten maken: spicy wings met lekkere salade
dikke doei en niet naar de super jij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kok,

Ik neem aan dat je de flessen hebt gebruikt tijdens het koken?

Fran,

Ik ga niet meer zeggen dan kan ik net zo goed mijn adres hier op gaan schrijven maar een groot gedeelte van Nederland zit aan Belgie vast. Net zoals half Antwerpen hier tijdens het weekeinde en in de vakantie verblijft gaan wij ook wel eens over de grens.

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, tandhaktijd hier, zie ik? Ik kan met jullie meevoelen, 17.00 uur was ook altijd mijn moeilijke tijd, dan begon de ellende. Maar ik kan jullie geruststellen, ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor een enorme pan soep, en daar hoef ik niet meer bij te tandhakken. Het is een poos volhouden, maar het komt goed.

Kok, hou vol met die sourcy. Veel water drinken leidt af van de trek, en het helpt je lichaam sneller ontgiften. Idem voor Rosie.

Ik heb echt even zitten twijfelen of ik me nog wel op het forum durf mengen, tussen al die knappe mensen met mooie kaaklijn, fonkelende blauwe ogen en strak meetlatje. Maar eigenlijk vind ik dat mijn koptelefoontje ook wel behoorlijk aantrekkelijk, dus ik waag het er maar op;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo, Kok!
Even doorzetten en dan heb je het te druk en gaat de trek vanzelf over.
Zitten jij en Twan in een complot? Persoonlijk vind ik het geschrijf over eten moeilijker te verteren dan geschrijf over drank.
Ik kom straks nog even kijken maar ga nu weer terug op de bank.

Gedraag je, he?!

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...