Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Ik ben verder ook wel heel begrijpend, hoor, Koh. Misschien kan een man technische zaken als tijdverschil beter uitleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Doei Rosie. Jee Fran, wie had dat ooit kunnen denken. Wij een lekker stel!!Ja, mijn vrouw was en is vandaag jarig. We zitten te wachten op de volgende bezoekgolf. Zo tegen half vijf denk ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Nou, Koh, ik vind die puntige potloodjes en dat strakke meetlatje van je best wel aantrekkelijk, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Dank je. Jij hebt trouwens een prachtige krachtige kaaklijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Ja, die heb ik van mijn vader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Ben je er zelf blij mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Gaat wel, ik vind vooral mijn blauwe oog zo mooi! En zie je dat geglimmer erin?Jaja, ik heb een prachtig, fonkelend oog, al zeg ik het zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Het is inderdaad een prachtig oog, Franneke. Als je er diep inkijkt kun je rechtstreeks in je ziel kijken. Dus misschien moet je je oogje af en toe maar een beetje dichtknijpen. In het belang van je privacy, snap je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Daarvoor heb ik mijn screensaver, Koh! Maak je maar geen zorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Okee Frannie. Ik moet even weg. Ik zei het al: half vijf volgende bezoekgolf. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 3 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Weet je, Fran, het meest enge vind ik toch wel het feit dat jullie op de lamp plassen.Gaat ontzettend slecht samen met electriciteit.Laat iedereen maar lekker kletsen ondertussen is Antwerpen als je je door de afschuwelijke voorwijken hebt geworsteld wel een stad waar wij nog een punt aan kunnen zuigen.Het is mijn dichtsbijzijnde stad en als ik uit ga is het daar, vroeger kocht ik daar mijn kleren en een van mijn kinderen woont er.Ik ging toen ik nog een auto daar zelfs naar de markt op zaterdag morgen.En als wij heel eerlijk zijn spreken jullie het nederlands zuiverder dan wij doen, soms......Ik heb ooit een blauwe maandag gedate met een Belg en de spraakverwarringen gingen per uur soms per minuut. Heel vermoeiend, uiteindelijk is het gestrand omdat hij opmerkte dat ik geen manieren had omdat ik zijn vrienden een hand gaf en niet gelijk ging kussen. Pardon.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Dan ben ik ook weg, Koh van me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 @Kohtje:Koh, heb jij mij ooit min of meer dom genoemd?(nu is 'ie zeker net weer weg, de lafaard... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Anjo, hoezo is Antwerpen de dichtste stad als jij op de Zeeuwse eilanden woont?Nu ja, mijn aardrijkskunde is niks waard, dus ik weet het niet... Ben echt een sukkel op dat gebied.Ik ken Antwerpen eigenlijk niet zo goed, maar de kern van veel Vlaamse steden is wel mooi, ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Nee, Twannie, Koh heeft MIJ dom genoemd. Dus wil 'ie geen twee keer uitleg vragen aan MIJ. Je moet wel GOED lezen, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kok Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 zo zit nu op twee flessen en heb het effe flink moeilijk rond dit tijdstip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Heb je dan al twee flessen op, Kok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kok Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Sourcy rood uiteraard en stuk of 10 glazen thee. Ik blijf toch een zuipert he! Gelukkigk komt zodadelijk mijn sociale controle; in de vorm van collega. Moet nog vijf uurtjes bwaaaaahhhhh!!!!De kok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 O, had ik ff verkeerd begrepen. Zal wel aan mijn eigen twisted mind liggen... Vond het anders nogal vroeg voor 2 flessen. En dan ook nog zeggen dat je het moeilijk had, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 O, en Anjo, we knippen het licht eerst uit, hoor, voor we plassen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kok Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Lief van jullie, de afgelopen maanden begon ik op dit tijdstip of soms zelf om vier, effe drie pilsjes om de dag wat meer door een roze bril te zien, dan rond een uur of zeven veranderde dat in pure zucht en na tien uur de een vullen met de ander. Dus ik trek zodadelijk m'n derde fles sourcy rood open, ook een vorm van ontgiften toch?Ga effe personeels eten maken: spicy wings met lekkere saladedikke doei en niet naar de super jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 3 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Kok,Ik neem aan dat je de flessen hebt gebruikt tijdens het koken?Fran,Ik ga niet meer zeggen dan kan ik net zo goed mijn adres hier op gaan schrijven maar een groot gedeelte van Nederland zit aan Belgie vast. Net zoals half Antwerpen hier tijdens het weekeinde en in de vakantie verblijft gaan wij ook wel eens over de grens.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Anjo, ik zei al dat mijn aardrijkskunde knudde is. Voor mij is Zeeuws Vlaanderen Sluis en Cadzand. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Hoi allemaal, tandhaktijd hier, zie ik? Ik kan met jullie meevoelen, 17.00 uur was ook altijd mijn moeilijke tijd, dan begon de ellende. Maar ik kan jullie geruststellen, ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor een enorme pan soep, en daar hoef ik niet meer bij te tandhakken. Het is een poos volhouden, maar het komt goed.Kok, hou vol met die sourcy. Veel water drinken leidt af van de trek, en het helpt je lichaam sneller ontgiften. Idem voor Rosie.Ik heb echt even zitten twijfelen of ik me nog wel op het forum durf mengen, tussen al die knappe mensen met mooie kaaklijn, fonkelende blauwe ogen en strak meetlatje. Maar eigenlijk vind ik dat mijn koptelefoontje ook wel behoorlijk aantrekkelijk, dus ik waag het er maar op;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 3 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2007 Goed zo, Kok!Even doorzetten en dan heb je het te druk en gaat de trek vanzelf over.Zitten jij en Twan in een complot? Persoonlijk vind ik het geschrijf over eten moeilijker te verteren dan geschrijf over drank.Ik kom straks nog even kijken maar ga nu weer terug op de bank.Gedraag je, he?!Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden