stien Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Te kort aan vit B12? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Kate, tot 9 tellen niet meer en niet minder!Je doet het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Kate, gezellig dat je er bent en je mag dus met recht TROTS zijn op jezelf.RV, jij natuurlijk ook TROTS op jezelf (maar dat was je gelukkig al!)Benthe, kind, ik stap op mijn Noren, rug naar voren, hand op mijn rug, en zoeffffffffff ik draai geroutineerd mijn rondjes vanmiddag haalde ik 35 seconden strak en tja, het kan beter maar ik stel niet van die hoge eischen aan mijzelve als ik met de kids een uitje heb. Ik heb van die klapschaatsen, dat helpt wel. Bovendien had ik mijn wielrennersbroek aan en ik heb gelukkig een speciale helm in zo'n druppelvorm, dat schijnt te schelen. Nou ja, ik doe het voor de veiligheid, maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Begrijp ik het nu goed dat er allerlei romances zijn ontstaan hier?Wow! Het lijkt wel een soap! Je kijkt evenniet en er gebeurt weer van alles.Ben harstikke blij voor jullie hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Kate,Het gaat bij mij niet écht over, maar ik heb er amper last van. Ik had vanmiddag een zwaar gesprek met mijn ROA (relatie op afstand) en toen dacht ik hè een glaasje wijn zou ........ NEE NEE NEE Houtje ben je besodemieterd, IK WIL NIET MEER DRINKEN, dus ophouden, zet stop dat stomme proces en wel NU. En dat werkt. Uitstekend werkt het zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Ja Kate, de tjes vliegen hier soms om je oren.Anna is het weekend bij Soothe geweest het was hééél gezellig heb ik mij laten vertellen. Leuk toch?Knuffie is bij Kooh langsgeweest maar tja, die Knuf heeft 5 kids en tja, die gaan vóór. Volgens Kohtje is er van een echte romance geen sprake. Nou, goeie vrienden zijn is toch ook leuk?En dat snap ik heel goed, bij mij werkt het ook zo. Gelukkig begrijpt mijn ROA dat. En ja, ik kende hem al vóór het forum maar hij is ongeveer de enige die er alles van af weet en het gelukkig ook begrijpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Houtje,Ik krijg dan altijd zoiets van: als ik twijfel dan ben ik er dus nog niet en dan is het "dus" een hopeloze zaak.Dan weet ik dat ik toch weer voor de bijl ga.Maar ik heb de afgelopen tijd me zo verdiept in alle aspecten van alcohol, en bewust ervaren en bijgehouden wat het met me doet, en heb er zo ontzettend vaak weer van gebaald, dat ik nu blijkbaar niet per se meer direct toegeef.Er zit toch meer aan vast dan de shit doorzien en het vanzelf niet meer willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Kate is een kanjer! Ja meid je kan hier je rug niet even keren of ze halen weer van alles uit.Houtje heb jij dan ook van die inlineskates? Waar je zo zoeff, zoeff, mee door het verkeer gaat?Als je ze niet hebt, mag je de mijne wel hebben, want ik ben nog nooit zo vaak, zo hard en verschrikkelijk gevallen als met die dingen, behalve dan die keer dat ik de ligfiets van mijn ex wilde uitproberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Soothe: Het kwam toch aardig over wat ik tussen Koh en Knuf las. Maar we gaan ze niet pushen te hard van stapel te lopen he.Komt vanzelf wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Stien, hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Zo, ik ga even plat. Ben ook niks meer gewend! Ouwe l*l.Tot wederhoren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Nou Kate, ik zeg je dus eerlijk dat af en toe die gore gedachte nog het lef heeft om in mijn hoofd te kruipen maar ik ben er inmiddels zo op getraind om deze meteen met kop en staart in mootjes te hakken, dat ik mezelf geen "mislukt geval" kan vinden. Ik voel juist iedere keer sterker worden hierdoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Benthe,Ik heb van die Viking schaatsen die kun je zó afschroeven en er inline skeelers onder zetten. Ik mag graag na het eten een uurtje skaten buiten. En als het erg druk is en Zoon is zijn brood vergeten op school dan ben ik er sneller op Skates dan met de auto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Ja dat brengt wat teweeg in je leven, he Soothe?Rust maar even uit oude man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Hahahahahahahahahahaahahahahahaahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahhaah,ik lig helemaal dubbel zelf. Het beste vermaak blijft leedvermaak. Ja, ik kan schaatsen in de zin van overeind blijven en vooruit kómen maar dan heb je alles ook wel gezegd. Ik vind het alleen voor de anderen die me niet zo goed kennen gewoon niet leuk. En met skaten heb ik bij de tweede les ooit op de ijsbaan (waar in de zomer geen ijs ligt dus) twee vingers gebroken, toen heb ik ze maar verkocht. Ik ga overal heen met de auto.Hahahahahahahahahahahahahahahaahhahaahhahaahhahahaahahahahahahahahahahahahahahahahha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Houtje,je bent zeker geen mislukt geval. Ik moet mezelf ook meer trainen om niet toe te geven en daar heb ik ook wel allerlei handvaten voor inmiddels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Treiter, Houtje. En trouwens het klinkt of je je vingers hebt verkocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Gelukkig doe ik aan yoga. Maar niet te moeilijk he, het moet wel comfortabel blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Dank je wel nog Tapas , en nog even voor alle duidelijkheid: ik vond die ene NIET okay en ik ben NIET van plan er vaker 1 te drinken!RV: ik ben idd naar Brazilie geweest, en ja ook naar de Iguacu Falls: heel indrukwekkend! Ik was eerder alweer uitgelogd, maar superprestatie van je hele week alcoholvrij, op naar 1 week + 1 dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Kate,Wij moeten onszelf vooral kleine doelen stellen. Eén dag niet drinken, niet te moeilijke yoga. We hebben de neiging onmogelijke doelen te stellen, te mislukken, en onszelf dan té streng af te rekenen en dan "maakt het niets meer uit" dus.......dan weet je wel wat ik bedoel. RV, hiermee bedoel ik te zeggen dat wij als alco's niet alleen onmatig zijn in alcohol, maar ook in doelen in ons leven, in te hard werken, in te hoge eisen aan ons zelf. Een alco-vriendin van me, die ik van hiero ken zegt altijd "wij zijn in alles onmatig". En voor mij gaat dat wel op. Benthe, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Ja Houtje,Zo wilde ik behalve geen alcohol, ook geen koffie, chocolade en cola (light) meer.Maar alles beter dan het eerste, dus de rest zit erin. En wat geeft dat eigenlijk ook. 1 stap tegelijk.Ik ga nu lekker op de bank liggen met een boek.Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 25 november 2007 Rapport Share Geplaatst 25 november 2007 Ik was gisteren dus met iemand die ERG VEEL drinkt, en iejakkes wat stinkt dat, ging bijna over m'n nek bij het afscheid...`Hee Peppashooter, hoe is het met jouw weekendgremlins afgelopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden