Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 november

stien

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

dan was ik toch redelijk braaf met mijn ca 40 consumpties verdeeld over 2 a 3 dagen
en Bammetje maakt het iets uit van welke kant je bent of komt? behalve dan dat rechts voorrang heeft? en dan heb ik het over verkeer he, niet over politiek
okee, bedtijd dus...

homo-, bi-, hetero- of a-sexueel, arm, rijk, baan, werkeloos, geschuffeld of ontzettend normaal, ziek of gezond... iedereen is een waardevol mens en de moeite waard om gelukkig te mogen zijn.. Amen.. prijs den heer!

en nu is het bedtijd, ik lees morgen wel weer hoe het verder vanavond allemaal zal gaan en vond het een interessant draadje vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bambam,
Ja eigenlijk zou ik nog graag willen drinken, maar ik wil niet meer op het punt zijn voordat ik stopte! Hoe ik dat kan blijven houden, wel door niet meer te drinken denk ik. Ik ben blij dat ik niet meer drink, want met drank was ik veel ongelukkiger! Maar dat wist het feit niet uit dat ik best sociaal had willen drinken...

Zo en nu MOET ik van mezelf uitloggen! Morgen weer vroeg op, ik krijg er morgen spijt van dat ik weer zolang hier ben blijven plakken.

Welterusten allemaal.
Lekker slapen en morgen nuchter weer op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die dromen waren zo stom, ten eerste moest ik over sloten springen om ergens op een stuk land te komen waar we een heel groot gat moesten gaan graven om raar spul in te dumpen... het eerste probleem was dat ik mijn 2e laars niet kon vinden om door de sloten te kunnen en ten tweede wist ik niet of ik nou wel wilde meehelpen met dat graven en kreeg ik iedereen tegen me omdat ik lui was en niet mee wilde werken maar dat kwam omdat ik mijn laars niet kon vinden.. erg warrig dus!! en toen vond ik mijn 2e laars en die was een kinderlaars geworden....

is daar nou nog iets van te maken? van zo'n droom? behalve dan dat je er heel sacherijnig van wakker wordt?
Morgen zal het wel meevallen met dromen want dan gaat de wekker, ik droom alleen maar als ik eerst wakker wordt en dan weer in slaap val.
en zo heeft werken toch nog een voordeel!

en nu ga ik echt riebedebieen ofzoiets.. tot morgen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken het niet helemaal meer volgen hoor allemaal maar morgen meer denk ik dan maar.
Aangezien ik een slechte nacht had ga ik er maar in.
Wat is het nog druk met 11 ingelogden.

Ik ga niet (meer) op iedereen reageren, dan krijgen we een onmogelijke schrijfsels-wisseling en daar is het nu te laat voor.

Welteruzzzzzzzzzzzzzten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Luna Lee,
Ik had het niet goed begrpen maar ga je aan de Internet-therapie beginnen dan? Wat fijn dat er plaats is voor je. Super. Ik heb nog steeds baat bij wat ik daar geleerd heb.
Echt geweldig voor je. En nooit belastend, of ze zijn nooit onaaridg, altijd ondersteunend vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...