sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Anna, ik kan je niet volgen. Heeft Marieke een gedicht geschreven voor de tandarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Hihi, foutje Marion. Ik zat twee dingen tegelijk te doen. Het is al aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Anna, je was zeker een gedicht aan het maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Weet iemand hoe het met RJB is?Volgens mij is hij al een tijdje niet meer op het forum geweest, na zijn trieste bericht dat hij waarschijnlijk opgenomen werd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Zoiets ja, Marion. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Marion hij verblijf op het moment op een crisis opvang hier in de buurt.Hij schreef me dat hij zich wel alleen voelt, maar de kracht in zich voelt om deze fase te doorstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Safi, fijn dat je nog contact met hem hebt gehad en dat het toch iets beter met hem gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Ja Marion daar was ik ook blij om hij verblijft daar waar hij nu zit tot hij een eigen plek heeft gevonden. Zou ik hem op gaan zoeken, wat denken jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Goedenavond lieve forummers!Ik meld me laat en verdwijn ook weer meteen om uitgebreid te douchen. Na de lange werkdag heb ik het opgebracht om ook te gaan sporten. Teken dat het beter met me gaat! Nu ben ik een dweiltje, maar ook erg tevreden met mezelf.Morgen de laatste werkdag van de week! Mijn allerliefste collega (die ontslag heeft genomen) had vandaag bedacht me flink dwars te zitten. Het kostte nogal wat energie om hem niet zijn nek om te draaien en (uiterlijk)rustig te blijven. Nog ongeveer 3 weken en dan ben ik van hem af! Die komen we wel door hoor!Lunalee,de kop is eraf. Je hebt de eerste dag gehad. Proficiat!En de "uit"knop van het drinken vind je wel hoor! Misschien wel sneller dan je denkt!Fran,je schulp kuisen. Het betekent zoiets als riebedie??? Wat betekent het precies? Pippi,als de lente niet komt, dan maar de lente in huis met bloemen! Verwen jezelf maar. Je hebt het verdient!Marion,het kaartje zal zeker op prijs worden gesteld! Men hoeft niet (meteen) te reageren en weet toch dat je aan haar denkt!Marieke,wat een stap! Veel sterkte bij de tandarts morgen!Corinne,hoe gaat het met je geestelijke dipje?Delta,gefeliciteerd met je kleindochter!Wat geeft opa voor haar verjaardag?Houtje,Gefeliciteerd met je 25 maanden!En wat een ellende die luizen. Ik heb ze als kind nooit gehad, maar voor het eerst rond mijn 25e, toen ik veel met kinderen werkte. Vreselijk! Shampoo's e.d hielpen niet. Uiteindelijk hielp alleen warme azijn!Je wilt niet weten wat er met mijn mooie bos haar gebeurde!Kaia,je wordt een "prof"in het niet drinken op speciale gelegenheden! Fijn gevoel he? als het lukt!Pepita,je bevindt je in de gevarenzone! Pas op! Gelukkig heb je er alweer een droge dag opzitten!Soothe,gelukkig het gaat goed met je! Fijn te horen! Ben jij niet heel stiekem je record qua aantal dagen niet drinken aan het verbreken????Erik,leuk weer van je te horen!RJB,mocht je meelezen! Sterkte en zet hem op!Benthe,:rose: ik voeg er nog een paar toe!Dani,al een paar dagen niet van je gehoord!Charlie,Stien,Gaat ie???? Sterkte!Druppel,je gaat goed!Anna,ik ben niet zo dol op mijn tandarts dat ik gedichten voor haar schrijf!Ik hoop dat je een lekkere vrije dag hebt gehad!An,vandaag ook weer een droog dagje erbij?Kate,je bent hier wat vaker! Fijn je te lezen en je hebt de "spirit".Weet iemand hoelang Blacky weg zou blijven???Alle anderen ik lees en leef mee.Nu ga ik riebedie of mijn schulp kuisen. Weet ik veel!Misschien later.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Gemotiveerd, fijn dat je je weer iets beter voelt enne die 3 weken zijn zo voorbij en dan ben je die akelige collega kwijt. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 "Kritiek is zelfkritiek" las ik vandaag.... klopt eigenlijk wel voor mij...Love and peace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Safi, ken je hem dan al persoonlijk? Anders is het wel vreemd. Stel je voor dat ik jou van de week aan mijn bed had gehad in het ziekenhuis en niet wist wie je was. Nee zonder flauwekul, als je iemand niet kent, dan kun je dat ook moeilijk inschatten, maar als je hem kunt bereiken, dan kun je het altijd vragen of hij het waardeert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Delta..ik vergeet het elke keer weer...gefeliciteerd met je kleindochter..ik hoop dat je een leuke dag met de familie hebt gehad!Houtje ik heb onderweg ook de nodige luizen gehad van 'leuke' bezoekers in mijn bus..aangezien we geen geld hadden voor die dure shampoo's hadden we een andere truc...muggenspray daar zit dezelfde chemische stof in maar dan in gas vorm en daar werkte prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Ziza, ik heb vandaag nog aan je gedacht. Ik heb dingen opgeruimd thuis waar ik lang tegen aan zat te boksen, toen dacht ik, Ziza zou zeggen AKTIE. Vreemd toch, terwijl je elkaar helemaal niet kent, maar dan zie ik zo'n mannetje voor me als jouw icoontje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Nee ik ken RJB alleen maar van emailen, eigenlijk maar het is misschien omdat hij in mijn stad woont en ergens hier in de buurt zit dat ik steeds het gevoel heb dat ik bij hem op bezoek moet gaan, interesse tonen. Maar ik denk dat je gelijk hebt dat dat alleen kan als hij er om vraagt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Muggenspray, tegen luizen. Safi dat is creatief denken. Wat gebruik je dan tegen zweetvoeten? Deodorant zeker:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Safi, hij zal er wel niet naar vragen, maar je kunt het hem wel aanbieden. Ik denk dat ik hetzelfde zou hebben als iemand van het forum hier bij mij in de plaats zou zitten en ik zou zijn/of haar e-mailadres hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Nee Marion daarvoor ga je toch gewoon even met je voeten in het soda:D en veel geitenwollen sokken en slippers aan hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 OK even telefoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 bedankt voor jullie bemoedigende woorden! Maar ja, ik ben al zolang bezig, en toch lukt het niet. Ben zo bang voor een avond zonder wijn, een avondje maar...misschien moet ik idd eerst met refusal beginnenen.Wat een strijd, ben al bijna moe voordat ik er aan begonnen ben.Ik heb grote bewondering voor iedereen van jullie die het gelukt is.liefs, luna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Safi de Pafi ons zweetvoetendoktertje. Ik heb er gelukkig geen last van, maar ik zal de tip doorgeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Hoi Sneeuwwitje,Leuk om te horen ...Love and peace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 @ziza:Lelijke bril heb je op!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Lunalee, ik val ook steeds terug hoor. daar ben ik echt niet trots op.Maar ik ben wel trots op mezelf, dat ik nog nooit de moed heb opgegeven, terwijl het nog vaak mis gaat en elke keer weer omhoog krabbel.Eerst kon ik ook geen dag zonder, toen om de ene dag en zo ga ik telkens een stukje vooruit.Laat de moed niet zakken, want dan heb je echt verloren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 WAT ??!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden