safidepafi Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Jij ook bedankt Delta dat je deze belangrijke dag met ons wilde delen en voor de treinreis vandaag, ik vind het elke keer weer gezellig!Gaat er hier iets belangrijks gebeuren...en ben ik net op tijd:D ??????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Kan best hoor Spud..zo heb ik me vaak genoeg gevoeld..ga de muziek er even bij beluisteren op You Tube Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Goeie tekst. Toepasselijk. Moet maar blijven staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Delta die mop is alleen auditief en visueel leuk, die is niet om op te schrijven. Dus dat wordt nieuwjaarsreceptie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Spud,Die songtekst is natuurlijk kunst, dus wat dat betreft, moet het kunnen. Alleen loop je de kans dat een moderator het off topic noemt en verwijderd.Het is Gem die die vervelende collega heeft. Ik heb gelukkig 3 aardige collega's.Hoeveel gevoel voor humor ze hebben kan ik nog niet inschatten. Ik zit er pas sinds 1 oktober.Delta,Bedankt voor de treinreis. Ik heb er weer van genoten. Hop naar de volgende mijlpaal.Benthe,Ongeduldig?Safi, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Ik heb het net even op You Tube bekeken ...ja daar kan ik me wel in vinden..echt mooi en dan zingt ze ook nog over een periode in het leven van de meesten van ons.Goeie Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 @Spud,Vast confronterend, maar kun je rustig laten staan.Zoals je zegt: als stok achter de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Corinne:D ik moet nog een kadootje afmaken voor morgen.Heb er al zoveel tijd aan besteed en nu nog de laatste loodjes en die zijn soms zo zwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Maar moet wel even dus ik ben er wel maar ook even bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Trouwens Benthe je kunt jouw nogal voor van alles wakker maken zeg:huh:Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord trouwens waar jij die Chippendales voor nodig hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Nog vergeten te melden: het regent hier pijpenstelen. Gelukkig hebben wij geen hond.En die gaan slapen: een welgemeend welterusten mijnerzijds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Hoi Hoi,Hallo forumleden, een goedenavond!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Wat een gedoe en gestress altijd naar die pakjesavond toe.Maandag middag maak ik het af.Hier reserveren ze een voor een de zolder. Onder het mom van even nog wat printen gaan ze knutselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Hoi Soothe,Lonesome cowboy tonight? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 J, M en C, ik zit te gapen als een hyena. Vroeg me trouwens laatst af of zoogdieren de enigen zijn die gapen. Ooit een mug zien gapen? Of een anaconda? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Hoi Corientje,Not a cowboy, just lonesome How do you do?Hier op alle fronten goed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Safi-girlie, ik heb die Chippendales helemaal nergens voor nodig, maar je kan zo maar eens hebben dat je ergens niet op kan komen. En dat je het dan ineens MOET weten.Trouwens voor warme appeltaart kan je me ook wakkermaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 @Benthe,Zou dat het zelfde gapen zijn als wij: uit verveling? Ja, ok, we gapen natuurlijk ook vanwege onze maag.@Spud,Een huis is een mooie surpriseverpakking. @Soothe,Vandaag weer goed in mijn velletje.En jij? Verder wel goed in je vel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 @Benthe,Kun je wel goed slapen?@Spud,Amai, dat stinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Spud,Bang dat je een nachtmerrie krijgt als je kijkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Misschien wordt dat wel een nieuwe trent: nuchter brandkapsel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Niet roken bespaart meer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Stoppen met roken Spud. Hee, dat wisten jullie nog niet hè? Ik heb sinds 11 november niet meer gerookt. In Californië rookte toch niemand, we hadden een rookvrije hotelkamer, en ik heb iets oneerlijks gedaan. Ik heb tegen mijn zus gezegd dat ik niet meer rookte. Dus moest ik het waarmaken ook. En toen ik thuiskwam had ik dus heel even die neiging om meteen naar de super te fietsen om wijn en rooksel, maar dat heb ik niet gedaan.Corinne, het gaat net zoals met drinken: heel even heb je die behoefte, en dan is het weer weg, als je er niet aan toegeeft. Kan het je echt aanraden. Je longen voelen vrijer en je voelt je trotser op je eigens.Waarom ga je niet gewoon naar je arts, ze hebben ook heel goeie middelen tegen roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2007 Rapport Share Geplaatst 30 november 2007 Lekker in m'n vel? Redelijk!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden