CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 @Houtje,Leuk al die activiteiten van de kinderen, maar oh zo vermoeiend. Wat dat betreft, ben ik blij dat ze nu groot genoeg zijn om alleen te gaan. Hoewel, ook niet altijd. Morgen toch maar weer publiek zijn.@Soothe,Niets om voor op te blijven? En wij dan? Laat je hond maar lekker lopen. Kan hij goed slapen straks.@Pippi,@Q,Prettig om te vernemen dat je nog steeds goed gaat.Wat zijn avatars?@Trees,Zou bij mij niet helpen. Mijn geluid staat meestal uit.@KarelK,En vandaag is ook weer bijna gisteren. Joepie.@Anna,Pas op dat je jezelf niet voorbij rent. En gelijk heb je, dan maar tussendoor een dutje op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Karel, ik dacht er drank bij! Je zei toch vandaag drink ik niet.Houd vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Dat is ook een van mijn valkuilen Corinne, mezelf voorbij hollen en dan een "oppeppertje" nodig hebben. Maar daar trap ik niet meer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Zeg Pippi, toch niet een vis in een kom hè? Dak keur ik af!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Een bakkie koffie of thee is ook een lekkere oppepper en daar word je lekker niet sloom van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Ging over onze hoofden Corinne, fijn om je te lezen en alle anderen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 En ik probeer nu hard om mezelf niet meer voorbij te rennen.Uiteindelijk schiet ik daar geen meter mee op. Integendeel zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Ja klopt soothe, was te snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Oppeppertje???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Als ik 's avonds koffie drink slaap ik niet meer Corinne, en krijg ik bovendien maagpijn. Voor mij zit de kunst meer in het leren die oppepper niet nodig te hebben. Niet voortdurend mezelf voorbij hollen dus, maar op tijd rust nemen. Héééééél moeilijk te leren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Soothe,Ga Woef uitlaten, straks kun je gaan dweilen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Pas op voor de reigers!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Corientje, nu ga ik echt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Ik ben ook blij dat je weer eens op het forum verschijnt, Q.En ik heb inderdaad geen posting over avatars gelezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Je hebt lijm aan je kont Soothie! Zo lig je dagelijks te laat in bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Een goudvis heeft een geheugen van 5 seconden Weet-ie dus ook niet meer dat hij dat rondje al gezwommen heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Anna,Heel erg moeilijk te leren. Ik heb er ook zo een moeite mee. Misschien omdat ik toch soms zo ongeduldig ben. Als ik het zelf doe, dan gaat het sneller en beter. Moeilijk om het dan aan een ander over te laten.Oh dat doe ik wel even.Dat soort dingen probeer ik echt af te leren. En weet je. Lukt het een keertje, dan ben ik gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Trees,Als ie 5 seconden uit het water is, vergeet hij dat echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 De dag is bijna om.Vandaag wordt dan gisteren en morgen wordt dan vandaag. Op naar overmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Die is leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Anna, dat had ik op de barkruk ook al! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Hoogste tijd om het er vanaf te halen Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Pippi, geen idee of dit soort intimiteiten mag! Dat zullen we vanzelf wel merken, nietwaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Nou...?????wel ook gewoon Anna en Soothe blijven he! Als jullie over 'wij' gaan praten trekken we aan de bel, oke:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Volgens mij heerst de slaapziekte in ons huis. Iedereen, zelfs nachtbrakende dochter, is al richting bedstee. En ik zit ook al een beetje te knikkebollen. Zou dat van de spanning zijn voor de surprises? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden