Spring naar bijdragen

Vrijdag 7 december

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 338
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat kan er in een kwartier veel gebeuren.
Een van die gemepte gremlins kwam bij en zat in eens wat in mijn oor te fluisteren.
Ik heb hem maar een banaan in zijn strot geduwd en 'm in 2 minuten in de magnetron op hoogste stand gezet. Heeft ie niet overleefd.

@BamBam,
Terwijl de kinderen knus zaten te kijken, moest ik wel bij de potten en pannen blijven.

@Karinneke,
Sjans. M.a.w. je bent lekker afgelikt.
Je krijgt vast je kans nog wel om er eens tussenuit te gaan.

@Anna,
Bijlezen? Onbegonnen werk. Was hier net even een kwartiertje weg, kladden ze 2,5 pagina vol.

@BamBam,
Last van slaapgebrek. Hmm, herkenbaar. Straks maar op tijd naar bed, als dat lukt.

Oef, af en toe kan ik het hier echt niet bijbenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is nou weer een stopen-geltje? Een speciaal gel-voetkussentje zodat je onzichtbaar loopt dat de Gremlins je niet kunnen horen? Het duure enige tijd (en dat zonder JWW) dat ik hem doorhad........

Ik ga maar slapen, zit te geeuwen en morgen weer vroeg naar de sport en bah, ruzie met de ROA. daarom hebben we ee ROA dus maar toch ruzie. Getsieknetter.

welterusten allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, je kan die geluidjes inderdaad aan zetten, maar geloof me: dat wil je niet! Krijg je een mailtje in je eigen box iedere keer als er een nieuwe posting is!

En Soothie: ff wat eten, of een telefoontje, of een stukje lezen, of een computerspelletje (verslaving!)

*tikfout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, het hondje is uit geweest. Het was zowaar even droog.

Ondanks mijn avondslaapje zit ik me hier nog steeds een ongeluk te gapen. De drukte van de laatste paar weken begint zijn tol te eisen, en daarbij is dit niet bepaald mijn tijd van het jaar. Eigenlijk zou ik ook wel wat lichttherapie kunnen gebruiken, maar ik wil dat niet zonder begeleiding doen, en dat krijg ik niet gecombineerd met mijn werk. Dan heb ik het gevoel dat ik nóg harder moet rennen om alles gecombineerd te krijgen. Dus doe ik maar af en toe een dutje.

Quera, fijn dat je ook nog goed gaat.

Anjo, wat fijn dat je binnenkort naar je poppedeintje gaat, en dat je je zo goed voelt! Geniet er van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...