Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Quera Hoe gaat het stappenplan?Groetje.
Houtje Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Wat is nou weer een stopen-geltje? Een speciaal gel-voetkussentje zodat je onzichtbaar loopt dat de Gremlins je niet kunnen horen? Het duure enige tijd (en dat zonder JWW) dat ik hem doorhad........Ik ga maar slapen, zit te geeuwen en morgen weer vroeg naar de sport en bah, ruzie met de ROA. daarom hebben we ee ROA dus maar toch ruzie. Getsieknetter.welterusten allemaal!
Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Ik zat me ook blind te staren op dat woord! En toen, Eureka!
Q Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Hoi Soothe,Wat lief dat je het vraagt! Ik ga steeds beter al ben ik er nog niet. Mijn stappenplan werkt wel goed.Quera
Trees Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Spud, je kan die geluidjes inderdaad aan zetten, maar geloof me: dat wil je niet! Krijg je een mailtje in je eigen box iedere keer als er een nieuwe posting is!En Soothie: ff wat eten, of een telefoontje, of een stukje lezen, of een computerspelletje (verslaving!)*tikfout
Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Goed zo Q.Trees je hebt het maar druk. Hier komt niets uit handen. momenteel vind ik niets leuk, of vanenig belang!Maar we drinken niet!!!
karelK Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Een hele goeie avond allemaal, weinig te melden hier, maar blijf het volgen op de achtergrond,vandaag weer naks gedronken, en morgen ben ik 't ook niet van plan.groetjes...............
Q Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Ik had nog even gepost over de avatars hier, maar dat staat ergens anders.
Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Dat was toch een liedje.Nee karel, nee karel, niet vandaag.Nee Karel nee, al wil je nog zo graag! Zeer toepasselijk!
Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Anna. het beest moet uit. Ik word melig. Denk dat ik naar bed ga!Toch niets om voor op te blijven.
Anna Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Zo, het hondje is uit geweest. Het was zowaar even droog.Ondanks mijn avondslaapje zit ik me hier nog steeds een ongeluk te gapen. De drukte van de laatste paar weken begint zijn tol te eisen, en daarbij is dit niet bepaald mijn tijd van het jaar. Eigenlijk zou ik ook wel wat lichttherapie kunnen gebruiken, maar ik wil dat niet zonder begeleiding doen, en dat krijg ik niet gecombineerd met mijn werk. Dan heb ik het gevoel dat ik nóg harder moet rennen om alles gecombineerd te krijgen. Dus doe ik maar af en toe een dutje.Quera, fijn dat je ook nog goed gaat.Anjo, wat fijn dat je binnenkort naar je poppedeintje gaat, en dat je je zo goed voelt! Geniet er van.
karelK Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 @Soothe, als je daar drank bij denkt is 't wel zo toepasselijk :beer:
Anna Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Eerst het beest Soothe, dan mag je slapen! Tja, ik zal je niet wakker houden vannacht.
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 @Houtje,Leuk al die activiteiten van de kinderen, maar oh zo vermoeiend. Wat dat betreft, ben ik blij dat ze nu groot genoeg zijn om alleen te gaan. Hoewel, ook niet altijd. Morgen toch maar weer publiek zijn.@Soothe,Niets om voor op te blijven? En wij dan? Laat je hond maar lekker lopen. Kan hij goed slapen straks.@Pippi,@Q,Prettig om te vernemen dat je nog steeds goed gaat.Wat zijn avatars?@Trees,Zou bij mij niet helpen. Mijn geluid staat meestal uit.@KarelK,En vandaag is ook weer bijna gisteren. Joepie.@Anna,Pas op dat je jezelf niet voorbij rent. En gelijk heb je, dan maar tussendoor een dutje op de bank.
Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Karel, ik dacht er drank bij! Je zei toch vandaag drink ik niet.Houd vol!
Anna Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Dat is ook een van mijn valkuilen Corinne, mezelf voorbij hollen en dan een "oppeppertje" nodig hebben. Maar daar trap ik niet meer in.
Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Zeg Pippi, toch niet een vis in een kom hè? Dak keur ik af!!!
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Een bakkie koffie of thee is ook een lekkere oppepper en daar word je lekker niet sloom van.
Q Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Ging over onze hoofden Corinne, fijn om je te lezen en alle anderen ook.
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 En ik probeer nu hard om mezelf niet meer voorbij te rennen.Uiteindelijk schiet ik daar geen meter mee op. Integendeel zelfs.
Anna Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Als ik 's avonds koffie drink slaap ik niet meer Corinne, en krijg ik bovendien maagpijn. Voor mij zit de kunst meer in het leren die oppepper niet nodig te hebben. Niet voortdurend mezelf voorbij hollen dus, maar op tijd rust nemen. Héééééél moeilijk te leren!
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Soothe,Ga Woef uitlaten, straks kun je gaan dweilen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden