BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst 7 december 2007 Anjo, lol. De huisartsenpost ziet je aankomen. Alhoewel, die maken vast wel ergere dingen mee....Goh Corinne, ik dacht dat jij alle afleveringen had gezien:)
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst 7 december 2007 Heeft Anna nog een vriend dan??? Die Anna, bezig bijtje:P
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst 7 december 2007 Anna, come in please. Mork calling Mindy, ork, ork
Anna Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Hoi, ik zit niet bij Bert hoor. Welke Bert trouwens?Ik ben na het eten in slaap gevallen, en tegen 10 uur pas wakker geworden. Nu doe ik verwoede pogingen een beetje bij te lezen, maar dat is onmogelijk. Voor iedere pagina die ik lees staan er alweer twee bij, ik stop er maar mee.Bedankt voor alle felicitaties, en Ferry en Rufus ook gefeliciteerd.Houtje, je bent niet zo goed op de hoogte van Midden-Nederlands als ik dacht. Volgens mijn goed geïnformeerde jongens is bouten stinken. In het algemeen, maar ook als gevolg van een briesje uit de derrière.Zijn jullie aan het geiten eigenlijk?
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst 7 december 2007 Jeetje, doe mij ff wat zout, wat flauw, komt vast van't slaapgebrek:angry:ff kopje thee maken.
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Bert van Ernie, Anna. En doe nou niet zo onschuldig!
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst 7 december 2007 meeeeeeeehhhheeeeehelemaal niet.
Anna Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Ik heb niets met Bert van Ernie Fran. Mijn type niet!
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst 7 december 2007 Ja, Anna, hou je niet zo van de domme.Wij weten het heus wel hoor;)
Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Wat een vriend? Waar?Ik hak zijn hoofd eraf!!
Trees Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Een briesje uit je derrière, geweldig!
anjo Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Bert is lief. Hij heeft zo'n zacht vachtje. Erg knuffelbaar. Maar ja sommige mensen hebben altijd wat te klagen...........
Trees Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Kijk ik net wie er allemaal ingelogd zijn, denk ik: Ha, een nieuwe..hihi!
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Soothe, je kunt Berts hoofd er niet afhakken! Zitten er miljoenen kindertjes hun oogjes uit te huilen! Niet zo egoïstisch zijn! Ff flink doorbijten.
Anna Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Ik ben geen vreemdgaander hoor! Bovendien kan ik het Bert niet aandoen dat Soothe zijn aaibare koppie eraf hakt.
Anna Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Jongens en meisjes, het is erg gezellig hier, maar mijn hond wijst me er net op dat hij dringend even naar buiten moet. Dus dat ga ik maar even doen. Zijn jullie er over een kwartiertje nog?
anjo Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Sorry, sootheJe moert het maar gewoon accepteren. Jouw misdaad zou de hele wereld overgaan en poppedeintje moet dan huuilen. Je snapt dat ik dat niet toe kan laten. Be a man.
Trees Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Ik ben er nog wel straks, Anna. Maar af en aan, net een knipperlicht!(ik bedoel natuurlijk af en toe even weg, maar dan roept het forum me weer!)
Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Wat doe jij steeds als je weg bent T..Trees, Je maakt me nieuwsgierig. Eten?
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Wat kan er in een kwartier veel gebeuren.Een van die gemepte gremlins kwam bij en zat in eens wat in mijn oor te fluisteren.Ik heb hem maar een banaan in zijn strot geduwd en 'm in 2 minuten in de magnetron op hoogste stand gezet. Heeft ie niet overleefd.@BamBam,Terwijl de kinderen knus zaten te kijken, moest ik wel bij de potten en pannen blijven.@Karinneke,Sjans. M.a.w. je bent lekker afgelikt.Je krijgt vast je kans nog wel om er eens tussenuit te gaan.@Anna,Bijlezen? Onbegonnen werk. Was hier net even een kwartiertje weg, kladden ze 2,5 pagina vol.@BamBam,Last van slaapgebrek. Hmm, herkenbaar. Straks maar op tijd naar bed, als dat lukt.Oef, af en toe kan ik het hier echt niet bijbenen.
Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Ik heb het teruggenomen.Alleen even door elkander schudden!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden