BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Bertttt, haal die banaan uit je oor.Is het weer es zo ver... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Hé bedankt voor de tip, ga ik ook eens proberen! Bert, Bert, ik heb zin in koekjes! Pak ze dan maar Ernie. Ja maar Bert dan krijg ik kruimels in m'n bed mag ik bij jou komen liggen? Heb dat met ex eens geflikt en ben toen in 't logeerbed gaan liggen Daarna hebben we nieuwe regels gemaakt, hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Bee-eert, ik kannie slapen Bert!Jaaaaaaa, Eeerrrniee. Watisserdan, Eeeernnieeeee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Zo, m'n middag welbesteed, net terug van de AA, het waait hier hard en het regent ook hard, gezellig weer nu ik weer lekker thuis ben en de deur niet meer uithoef.Waar is Anna?Anna, yoehoeeeeeee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Bel maar effe de huisartsenpost. lijkt mij zeer vervelend zo'n banaan in je oor.Soothe,@ januari is het zo maar het gaat mij om 19 januari. Als ik 5 tot 6 uur kan reizen dan kom jij en je geliefde toch ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Anna zit bij Bert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 @Karinneke,Groeit de beestenboel een beetje boven je hoofd?Lekker al die zachte lijven tegen je aan en die likjes die je af toe zomaar voor niks krijgt.@Francesca, BamBam,Ik miste wel eens een aflevering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Die aflevering over het verdelen van die dropveter. Die vond ik toch zo leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Anjo, lol. De huisartsenpost ziet je aankomen. Alhoewel, die maken vast wel ergere dingen mee....Goh Corinne, ik dacht dat jij alle afleveringen had gezien:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Heeft Anna nog een vriend dan??? Die Anna, bezig bijtje:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Die heb ik dan weer gemist, gelukkig heb ik de cd's nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Tja BB, diepe wateren etc.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Anna, come in please. Mork calling Mindy, ork, ork Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Hoi, ik zit niet bij Bert hoor. Welke Bert trouwens?Ik ben na het eten in slaap gevallen, en tegen 10 uur pas wakker geworden. Nu doe ik verwoede pogingen een beetje bij te lezen, maar dat is onmogelijk. Voor iedere pagina die ik lees staan er alweer twee bij, ik stop er maar mee.Bedankt voor alle felicitaties, en Ferry en Rufus ook gefeliciteerd.Houtje, je bent niet zo goed op de hoogte van Midden-Nederlands als ik dacht. Volgens mijn goed geïnformeerde jongens is bouten stinken. In het algemeen, maar ook als gevolg van een briesje uit de derrière.Zijn jullie aan het geiten eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Jeetje, doe mij ff wat zout, wat flauw, komt vast van't slaapgebrek:angry:ff kopje thee maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Bert van Ernie, Anna. En doe nou niet zo onschuldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 meeeeeeeehhhheeeeehelemaal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Anna, moi???????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Ik heb niets met Bert van Ernie Fran. Mijn type niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Ja, Anna, hou je niet zo van de domme.Wij weten het heus wel hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 jaja, dat zeg je nu..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Wat een vriend? Waar?Ik hak zijn hoofd eraf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Een briesje uit je derrière, geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Bert is lief. Hij heeft zo'n zacht vachtje. Erg knuffelbaar. Maar ja sommige mensen hebben altijd wat te klagen........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Kijk ik net wie er allemaal ingelogd zijn, denk ik: Ha, een nieuwe..hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden