Trees Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 ik ga even wat anders doen!Tot straks!
anjo Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Hoe bedoel je taalgevoel? Een tien voor franneke!!
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Hou het proper hier, want anders kunnen we weer gaan kuisen en daar heb ik nu geen zin in.
Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Ik ben echt 100% virtueel! Ik besta niet.Daarom zal ik niet op de meeting zijn. Slechts mijn schim waart rond!Griezel- griezel.
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Thanks! Ik weet alleen niet altijd hoe dingen gespeld worden... Spuugmedaille voor mezelf!
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Hmmm, dan lijdt Anna dus aan "waanzin". Dacht ik eigenlijk al...
anjo Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Corrine,Eeuwen. Ze belde vandaag want Sinterklaas had haar bang gemaakt. Ja die gooit ook maar met dat zoete spul:D Of ze toch niet stout was geweest? Ik in oma mode want dat doet hij ALLEEn met LIEVEmeisjes.Heeft mij wel een arm and a leg gekost maar ik ben gelukkig maar van een kind Oma.Voel jij je al beter?
RJB Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Dag allemaal,Weer een dagje verder, bijna.. Mijn nieuwe huisgenoten kijken nu naar zoiets als De Sterkste Man van de Wereld (tamelijk dikke mannen die zware voorwerpen optillen, weggooien en verslepen..), met maximaal geluid, terwijl men er groot mogelijk volume doorheen tracht te roepen, dus ik kan maar kort achter deze computer zitten... Dank, allemaal, voor jullie lieve medeleven en ... voor ik het vergeet: RAFfers: gefeliciteerd.Had vanochtend een heel fijne Pesso sessie.. Het is gek, wanneer je langere tijd met een groep therapie volgt, dan worden die mensen toch een beetje familie van je en dat voelde wel een beetje als een warm bad.. En daarna weer hier naartoe.. Een beetje rondwandelen met mijn ziel. Onder de arm, wel te verstaan..Morgen lekker naar mijn kinderen. Wat zie ik daarnaar uit!!Ik wens jullie allemaal een fijne ADB Avond!
anjo Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Soothe,Lieverd, ik weet het, de tijd gaat snel maar het is geen halloween meer. We gaan nu langzamerhand naar de kerst toe.
Houtje Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Lieve RJBIk brand een kaarsje voor je en denk veel aan je en probeer moed en kracht te sturen, toch klink je niet down. Volhouden hè. Wie weet voor hoe ff het maar is.Keep smiling........ en als dat niet lukt.....fake it till you make it !!!!
Soothe Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Anjo, ik ben blij als het twee januari is!Toch een compleet gekkenhuis!Liefs.
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 @Soothe,Kom je dan wel in gedachten?@Francesca,Anna lijdt aan waanzin? Hmmm, niet overdrijven.Ze is natuurlijk wel zwevende.@Anna,@Anjo,Die man met de baard moet het strooien ook aan zijn pieten overlaten.@RJB,Sterke staaltjes van die sterke mannen. Ik hou meer van hersens.Alvast veel plezier met je kinders morgen.@Houtje,@Spud,Ik vroeg je naar de stand van de freggles. Ben blij dat je ze verjaagd hebt.
Mai Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 RJB, misschien kun je je achter de boekenkast verstoppen..Sterkte man! Goed dat je de therapie als zoiets moois ervaart.Morgen een fijne dag met je kinderen!Spud, ik zal eerlijk bekennen dat ik nog steeds heel vaak "wie is wie" helemaal doorloop. Wordt wel minder....Hi Trees! Gem, niet forceren! Sterkte! Al was het vanmiddag niet hoogstaand, hielp mij wel weer in een goede mood te komen. Hi allemaal!
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 @Spud,Wat een leuke. Die houden we erin.Ik reageer met de teksten ernaast, dat is mijn geheim.Enne, je hoeft je niet te excuseren.@Francesca,Kon die banaan de weg naar je mond niet vinden?Zeker omdat hij zo krom is.
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Dat is er toch eentje van Ernie, Corinne: Be-eert, er zit een banaan in me oor!
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst 7 december 2007 Bertttt, haal die banaan uit je oor.Is het weer es zo ver...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Bee-eert, ik kannie slapen Bert!Jaaaaaaa, Eeerrrniee. Watisserdan, Eeeernnieeeee.
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst 7 december 2007 Zo, m'n middag welbesteed, net terug van de AA, het waait hier hard en het regent ook hard, gezellig weer nu ik weer lekker thuis ben en de deur niet meer uithoef.Waar is Anna?Anna, yoehoeeeeeee.
anjo Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Bel maar effe de huisartsenpost. lijkt mij zeer vervelend zo'n banaan in je oor.Soothe,@ januari is het zo maar het gaat mij om 19 januari. Als ik 5 tot 6 uur kan reizen dan kom jij en je geliefde toch ook?
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 @Karinneke,Groeit de beestenboel een beetje boven je hoofd?Lekker al die zachte lijven tegen je aan en die likjes die je af toe zomaar voor niks krijgt.@Francesca, BamBam,Ik miste wel eens een aflevering.
CPAS Geplaatst 7 december 2007 Rapport Geplaatst 7 december 2007 Die aflevering over het verdelen van die dropveter. Die vond ik toch zo leuk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden