Spring naar bijdragen

Vrijdag 7 december


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 338
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Corrine,

Eeuwen. Ze belde vandaag want Sinterklaas had haar bang gemaakt. Ja die gooit ook maar met dat zoete spul:D Of ze toch niet stout was geweest? Ik in oma mode want dat doet hij ALLEEn met LIEVE
meisjes.
Heeft mij wel een arm and a leg gekost maar ik ben gelukkig maar van een kind Oma.

Voel jij je al beter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Weer een dagje verder, bijna.. Mijn nieuwe huisgenoten kijken nu naar zoiets als De Sterkste Man van de Wereld (tamelijk dikke mannen die zware voorwerpen optillen, weggooien en verslepen..), met maximaal geluid, terwijl men er groot mogelijk volume doorheen tracht te roepen, dus ik kan maar kort achter deze computer zitten...

Dank, allemaal, voor jullie lieve medeleven en ... voor ik het vergeet: RAFfers: gefeliciteerd.

Had vanochtend een heel fijne Pesso sessie.. Het is gek, wanneer je langere tijd met een groep therapie volgt, dan worden die mensen toch een beetje familie van je en dat voelde wel een beetje als een warm bad.. En daarna weer hier naartoe.. Een beetje rondwandelen met mijn ziel. Onder de arm, wel te verstaan..

Morgen lekker naar mijn kinderen. Wat zie ik daarnaar uit!!

Ik wens jullie allemaal een fijne ADB Avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh, wanneer ik klaar ben met lezen ben ik de helft kwijt wat ik wilde zeggen tegen wie. Raak een beetje in de knoop met die gezichten. Heeft niemand anders daar last van?

@Trees TOPPIE!!!! En nu die krengen buiten de deur houden hè! Misschien een verboden toegang bordje ophangen?

@Ferry, mag ik vragen wat voor vogels je hebt? Heb in m'n vorige leven stage gelopen, erg mooi en indrukwekkend! Zelfs mee op jacht geweest en flink in m'n klauwen gebeten door de fretten. Jaag jij er ook mee? Meest indrukwekkende was wel (hoe raar kun je zijn) dat ik door een vogel die ik op de hand had in m'n vinger gebeten werd, in mijn beleving was ik toen 1 met 'm. Jammer maar helaas heb ik 't op moeten geven maar roofvogels zijn tot op de dag van vandaag nog altijd m'n pijlers. Wanneer ik er 1 zie weet ik dat ik op moet letten want dan gebeurt er altijd iets speciaals.

Nou weet ik ff niet wie 't vroeg maar ik was niet geheel Freggle vrij. Had net besloten om maar wat te gaan halen toen er een stopengeltje ervoor zorgde dat er visite kwam. Kan soms raar gaan maar ik heb dat moment maar aangegrepen om 't toch maar weer uit te stellen en vandaag droog te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Soothe,
Kom je dan wel in gedachten?

@Francesca,
Anna lijdt aan waanzin? Hmmm, niet overdrijven.
Ze is natuurlijk wel zwevende.

@Anna,
;)

@Anjo,
Die man met de baard moet het strooien ook aan zijn pieten overlaten.

@RJB,
Sterke staaltjes van die sterke mannen.
Ik hou meer van hersens.
Alvast veel plezier met je kinders morgen.

@Houtje,
:)

@Spud,
Ik vroeg je naar de stand van de freggles. Ben blij dat je ze verjaagd hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry mensen ik ben een verzamelaar van malle muziek. Met 't oog op de kerst wilde ik jullie deze niet onthouden.

Ik ben een kerstbal
Ik hang in de kerstboom tussen andere ballen
We hebben het heel leuk daar met z'n allen
We houden ons rustig , want we willen niet vallen
De kaarsjes die geven een schitterend licht
Dat schijnt heel leuk in mijn bolle gezicht
Het is misschien een beetje mal
Maar ik ben een kerstbal


(aangepast omdat 't wel expleciet aanwezig was en eigenlijk alleen maar om 't refrein ging ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RJB, misschien kun je je achter de boekenkast verstoppen..
Sterkte man! Goed dat je de therapie als zoiets moois ervaart.
Morgen een fijne dag met je kinderen!

Spud, ik zal eerlijk bekennen dat ik nog steeds heel vaak "wie is wie" helemaal doorloop. Wordt wel minder....

Hi Trees! :)

Gem, niet forceren! Sterkte! :present:

Al was het vanmiddag niet hoogstaand, hielp mij wel weer in een goede mood te komen. ;)
Hi allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...