safidepafi Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 John....R.I.P. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Heeft iemadn trouwens nog iets van pepita gehoord...die heb ik toch al een aantal dagen /weken niet gelezen...als geen nieuws maar goed nieuws is ...je gaat je toch afvragen wat er met mensen gebeurt..BB..mijn vriendin neemt me niet volgende maar de week erna mee naar een Sauna...ze heeft een spa dag voor twee gewonnen...de hele chabang.....en een lekkere lunch...daar verheug ik me ook al zo op:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Volgens de buienradar komt er hier straks een emmer teveel, dus ik ga nù even met de hond lopen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Houtje, fijn om te horen dat je aan de spa en cornetto's zit nu! dat stelt weer gerust!Safi, ik vroeg me vandaag hetzelfde af, hoe zou het met Pepita zijn?Als dieren ziek zijn dat is pas zielig, ze weten niet wat ze overkomt en je kan ze het ook niet uitleggen, maar die 2 kerels van jou Marieke, die mogen wat mij betreft wel een schopje onder hun derrière krijgen, wat een miepers zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Marieke succes met die zieke mannen...en ja een ziek poesje dat is pas erg want die kan niets zeggen.....Ik ga nog even opslomen...dus tot morgen allemaal...weer een dag erbij en de eerste week met gemak volbracht...nou ja behalve de kater van de eerste 3 dagen dan :-(( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Blij te horen Marieke dat jij je in ieder geval beter voelt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Tja, had ik toch beter eerst het draadje kunnen lezen, misschien.Maar Houtje, nee! Ik laat mijn woorden staan, want je getuigd van heel veel kracht!!Too much pressure de afgelopen tijd, gevallen.. en weer opgestaan Houtje!Verre van een sukkel, maar een mens die er nog steeds keihard ervoor gaat!Een hele dikke knuffel en nog steeds heel veel respect :heart:Sandra, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 When the day is long and the night, the night is yours alone,When you're sure you've had enough of this life, well hang onDon't let yourself go, 'cause everybody cries and everybody hurts sometimesSometimes everything is wrong. Now it's time to sing alongWhen your day is night alone, (hold on, hold on)If you feel like letting go, (hold on)When you think you've had too much of this life, well hang on'Cause everybody hurts. Take comfort in your friendsEverybody hurts. Don't throw your hand. Oh, no. Don't throw your handIf you feel like you're alone, no, no, no, you are not aloneIf you're on your own in this life, the days and nights are long,When you think you've had too much of this life to hang onWell, everybody hurts sometimes,Everybody cries. And everybody hurts sometimesAnd everybody hurts sometimes. So, hold on, hold onHold on, hold on, hold on, hold on, hold on, hold onEverybody hurts. You are not alone R.E.M. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 @ Houtje, wat goed van je dat je aan de rem kon trekken! Ik knoop dit voorbeeld goed tussen m'n oren. Geniet ze van de cornetto's en spa en sterkte met alles.@ Sandra, ook ik heb aan reiki gedaan. Heb zelfs een cursus gedaan om 't zelf te geven. Het heeft mij in den beginnen veel rust en openbaringen gegeven. Maar voor mij persoonlijk ben ik me er op een zeker moment ook in verloren. Mijn advies is om een beetje af te tasten hoe de master voor je voelt, want sommige masters zitten niet op een gezonde lijn met hun intensies. Waardoor je onder "goed" bedoelde intensies nog verder van huis kunt geraken.@Cheyenne, een aantal dagen geleden kwam ik tot de conclussie dat ik de zaken in een relatie eigenlijk nog nooit nuchter heb meegemaakt en ik dus ook nogal blue in relaties ben. Te bang, te onzeker met een slokkie op was 't anders maar jammer dat ik 't me niet kan herinneren. Ook ben ik van mening dat wanneer je zelf niet lekker in je vel zit je ook niet echt geweldige mensen treft om een relatie mee te beginnen. In mijn geval beide alcoholisten dus 't was niet erg dat ik een slokkie teveel op had. Weet eigenlijk niet waarom ik het schrijf maar 't zal wel een rede hebben.... Speeddaten kan heel confronterend en kwetsend zijn, zeker als je al onzeker bent. Mijn mening is dat extraverte mensen daar meer opvallen dan introverte mensen. Ik raadt je aan als je dat gaat doen een lijstje met vragen voor jezelf te maken van alle dingen die je in die paar minuten van iemand wil weten. (dan sta je niet zo snel met je mond vol tanden wanneer de spanning te hoog wordt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Ik ga horizontaal, morgen weer vroeg op. Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 zo ik ga naar mijn bedstee toe zat juist de denken dat het iets is met die gremlins op zaterdag neen niet dat ik er vandaag last van gehad heb , in tegendeel sinds mijn gedachten op dag per dag staan zie ik ze nog maar heel weinig , of zou er dank zij spanje een gemoedsrust in mij gekomen zijn ??Aanvaarden wat ik niet kan veranderen toen ik in spanje was vondt ik een heel klein kadertje terug wat ik aan mijn ma gegeven had een 25 jaar geleden gegeven had volgende tekst staat erop "voor moeder zijn er meer bloemen in mijn hart , dan in alle tuinen " dit klein kadertje heb ik aan haar foto gezet en het heeft een fijn gevoel .vandaag geen hoofdpijn gehad dus ik vermoed dat de medicijnen helpen .safi neen ik droom nog maar weinig , en ik ben hier blij om , neem mijn olifanten pil en ik kruip in bed en val in slaap , en het rare is dat ik door de wekker door slaap en dat is lang geleden joepi :-))houtje jij lief strijkboutje het is goed dat je hier geschreven hebt , het is de kracht van het forum , de vriendschap van mensen die om mekaar geven en dat is een sterke schakel , niet teveel piekeren over het gebeurde , niet blijven hangen , knieetjes afkuisen en weer doorgaan .corinne ik hoop dat je trieste bui een beetje over is ?slaapzacht aan iedereen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Na vluchtig lezen van de draad en mijn eigen gevoelens kom ik tot het volgende.Bij voorbaat sorry voor mijn taalgebruik, maar dit is een k**t*- of k*tdag.Als dat 'normaal' is de weekeinden na 'spannende feestdagen', dan ziet de nabije toekomst er niet goed uit.Omdat ik mij zo onrustig en niet op mijn gemak voelde, was ik heel andere dingen gaan doen dan gewoonlijk op de zaterdag.Maar goed ook, achteraf gezien, want al die gremlins/freggles die hier over en weer vlogen en slachtoffers maakten, had ik niet aangekund. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 corinne , ik heb al veel geleerd van mijn groepen in spanje en hier in belgie , wat een mogelijk herval betreft .heel veel mensen zwemmen de feestdagen adb door , het gevaar komt in het algemeen achteraf kijken , soms omdat er een eufourie komt "van zie eens hoe goed ik het gedaan heb " en ook hier schrijf ik over eigen ervaring .daarom is het beste gewoon vandaag en morgen dat zie ik wel slaapzacht , ik was eerst nog een spelleke sudoku aan het spelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Ja, vanavond na het eten had ik zo een onbestemd gevoel van hier moet ik niet zijn. Ik moet weg.Marieke, jij brengt dat onder in het woord vluchten. Dat was het ook eigenlijk wel. En zie, ik kom hier terug veel later op de avond en merk dat Houtje voor de bijl was gegaan, gelukkig niet tot luciferhoutjes gehakt, maar wel beschadigd. Benthe, Gem en nog een paar anderen het moeilijk hebben gehad.Karinneke, ik ga nu nog niet mijn bedje in. Dat is ook nog niet nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Dus dat is het, Blacky.Ik dacht het idd al. The few days after.O jee, wij vieren pakjesavond morgen.Ach, ik bekijk het wel dag per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Oei Marieke, dat klinkt eng die vluchtgedachten van jou, doet me erg denken aan hoe je was toen je hier net op het forum kwam en nog af en toe je drinkdagen had. Niet doen hoor! de dagen gaan vanzelf voorbij!Ik snap het wel hoor, een terugval na feestdagen, je kijkt niet verder dan de feestdagen en als die voorbij zijn en je je doel gehaald hebt met alle spanningen van dien dan kan de trek volgens mij daarna keihard terugslaan. Wie heeft toch die stomme feestdagen uitgevonden?! Ik duik ook zo mijn bed in, heb gewerkt vanavond aan een poster voor een kerstsamenzang hier in de buurt. Dat stelde ik al zo lang uit maar morgen komt de opdrachtgever langs en moet ik toch iets hebben. Ik ben wel tevreden en ga zo ook mijn voorverwarmde bed in.Morgen weer een nieuwe dag en ook morgen drink ik niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Tapas,Wel terusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Hoi,Ik hoor eigenlijk al in bed te liggen, maar kon het toch niet laten hier nog even te komen kijken nu ik de kans heb. Vanavond lekker met mijn oudste zoon een film gekeken, hij zit zichzelf met name in het weekend in de weg, zonder vriendin. Dan is zelfs het gezelschap van zijn oude moeder welkom. Ik lees dat het nogal schokkend was hier. Houtje voor de bijl, maar gelukkig geen twee flessen leeg gedronken. Welke idioot laat er nou wijn bij jou in huis staan?Eigenlijk ben ik (heel egoïstisch) wel blij dat ik er niet was, want al die gremlingevechten stemmen niet vrolijk op de zaterdagavond in een toch al trieste week.De avond dat John Lennon vermoord is kan ik me nog goed herinneren. Ik was toen naar een live-optreden in mijn favoriete studentenkroeg. Toen het nieuws bekend werd heeft de zanger/gitarist de hele avond alleen maar nummers van John Lennon en de Beatles gezongen. Het was een heel apart sfeertje, en ik heb toen tranen met tuiten gehuild, terwijl ik helemaal geen Lennon- of Beatlesfan was/ben. Maar ik was toen erg dronken, en dan word ik vreselijk sentimenteel. :$Wat de feestdagen betreft, daar zie ik ieder jaar tegenop. Dit jaar niet vanwege de drank, maar al dat gedoe met die boom, je halve huis overhoop, familieverplichtingen, en nog wat problemen die ik graag opgelost zou zien.Vorig jaar vroeg ik me heel erg af of ik het wel zonder drank door zou komen, maar dat is goed gelukt. Alleen op eerste Kerstdag heb ik een trekmoment gehad tijdens het eten, omdat ik mezelf dan altijd enkele flessen echt goede wijn toestond. Maar na afloop ben ik tot de conclusie gekomen dat het de mooiste Kerst was die ik eigenlijk ooit heb meegemaakt, en het fijne is dat ik me er alles van kan herinneren. Het jaar dáárvoor was ik twee weken vrijwel volcontinu dronken geweest, en het was zo heerlijk dat dit keer niet te zijn en zulke gezellige dagen te hebben met mijn kinderen.Wel denk ik dat ik door de positieve ervaring vorig jaar mijn verwachtingen niet te hoog moet spannen. Nu is niet vorig jaar, de feestdagen zullen waarschijnlijk weer heel anders zijn, en er is geen enkele garantie dat ik dit jaar géén trekmomenten zal hebben. Maar we gaan er gewoon voor!Marieke, je hebt een behoorlijk zwaar jaar gehad. Ik kan me bij je vluchtgevoel wel iets voorstellen, maar doe het maar niet. Weet je, mijn buurvrouw heeft ook een hekel aan die opgeklopte toestanden met de feestdagen, dus die heeft vorig jaar uit balorigheid op eerste Kerstdag gewoon lekker boerenkool gegeten, en het is haar prima bevallen! Vind ik eigenlijk best een goed idee.Morgen hebben wij een verlate Sint-surprisedag bij mijn familie. Zoals gebruikelijk heb ik er totaal geen zin in, maar het zal vast wel meevallen. Dat doet het meestal, maar ik blijf altijd tegen dit soort dagen opzien. Ik zal dus nogal afwezig zijn, maar dat zijn jullie inmiddels wel van me gewend.Slaap lekker allemaal, en gefeliciteerd iedereen die weer een droge dag erbij mag tellen! Voor mij dus 16 maanden en 1 dag! Vandaag ga ik voor dag 2! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 hoi annake:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Ha die Knuffie! Kon je niet slapen meisje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden