Soothe Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Opleuken zit in de geest en daar kan Bach aan bijdragen!Niet in materiƫle zaken!!Een stukje tevredenheid. Mooie muziek, een mooi boek.That's what life is all about!!:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Sorry, maar mensen met zo'n auto, vind ik showballen. Doe mij dan maar snowballen, die komen tenminste nog aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Ben het helemaal met je eens Soothe. Niet dat ik kwaad ben op mensen die geld hebben, omdat ik het op dit moment niet heb. Begrijp me niet verkeerd. Dit standpunt heb ik altijd al gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Hoi Pippi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Pip, je omschrijft het waarschijnlijk goed:'even' Ik zou er ook even heel blij mee zijn maar dat gevoel zal ook snel weer wegebben. Denk ik dan toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Pippi, lekker blijven dromen.....Doe mij maar de prins op het witte paard,( dan in een porsche) en dan heb ik het niet over Sinterklaas;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Pip, dat noem ik niet een beetje stout. Dat is spelen met je gezondheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 En ik deel je mening, Marion! Heel mooi gezegd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Trees, blij dat je er weer bent, dat is een goed teken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Pippi, je bent gelukkiger als de mensen naar je zwaaien, als je niet zo'n auto hebt, want dan gaat het om jou en niet om wat je hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Hallo,Ik ga ff sigaretje roken en een dieseltje drinken.Druk druk. komende vrijdag worden hier fotoos gemaakt en dan staat de maandag erop mijn appartement in de verkoop.Moet wel netjes zijn voor de komende kopers.Zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Hihihi, ik vergeleek het paard met de auto.Dacht even niet aan de prins, maar een kikker met hangoren lijkt me ook niet wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Volgens mij weet je vaak achteraf pas of je gelukkig bent. Tevreden, daar kan ik al heel blij mee zijn.Ik ben wel gelukkig met het forum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Trees, wat jij nu zegt, dat heb ik nu heel vaak.Ik denk vaak, maar eigenlijk was ik met mijn ex wel gelukkig, we hebben 2 kinderen samen enz...Waarschijnlijk komt het door de sh!t waar we nu in zitten, maar ik ga de laatste tijd vergelijkingen treffen tussen mijn ex en mij huidige partner. Dat is een probleem. Dat probleem heb ik nog nooit met iemand gedeeld. Ik droom er wel van en wil wel zo terug naar het veilige gezin. Geluk komt waarschijnlijk echt pas achteraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Mieke,Ik mag hopen dat je je appartement snel verkoopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 We moeten nog even doorbijten, Pippi!Er komen vast betere tijden, en we doen er nĆŗ alles aan om dat te laten gebeuren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Beste mensen,Het was best een keer alleen maar te lezen.Mijn onderdanen zijn nu moe. Ik ga maar al pappend en nathoudend slapen.Geniet nog van de avond. Ik lees jullie morgen wel weer.Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Mijn geit is al naar bed, alleen ik nog niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Mooie dromen, Corinne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Pippi, dat kan ik begrijpen. Alles is nog zo vers, als je pas gescheiden bent.Het begon bij mij al vorig jaar, toen gingen mijn kinderen en aanhang samen met mijn ex de kerst vieren. Toen dacht ik dat is mijn gezinnetje, daar hoor ik bij. Ik was op weg naar Nijmegen om daar met mijn schoonfamilie de kerst te vieren, maar wat had ik graag bij mijn kinderen en mijn ex aan tafel gezeten.Het is net als de alcohol, je bent nooit genezen, het zal altijd een deel van je leven blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 OkƩ geiten, maar op commando is dat ook moeilijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Lieve allemaal, even vertellen dat het hier erg goed gaat. Weer heel veel meegemaakt, maar dit keer hele mooie dingen. Ook zijn we allemaal weer genezen.Nu wil ik langzaam afscheid nemen van het forum. Mijn internetbehandeling zit er zo'n beetje op. Ik denk nog een week of twee. De internetbehandeling heeft me veel gegeven.Vooral vertrouwen, geloof in mezelf. Niet schuldig voelen, niet perfect willen zijn, niet meer dagen en uren tellen. Momenteel denk ik meer niet aan de alco als wel en dat is al geweldig.Nu zit ik ook gewoon te genieten met mijn muziekje, koffietje en gewoon gewoon.Ik snap nu nog niet hoe het mogelijk is maar het is waar.De obsessie is voor een groot deel verdwenen. Maar de enorme valkuilen zullen er altijd blijven dat ben ik me bewust. Ik ben niet dom, daarvoor ben ik te vaak gedonderd.Maar door internet behandeling heb ik geleerd om dit een halt toe te roepen, mezelf tot de orde te roepen. Helpende en niet helpende gedachten en gedragingen onderkennen.Ik gun dit jullie allemaal toe, alhoewel ik van mening ben dat de meesten onder jullie het gewoon harstikke, harstikke goed doen.Ik ben nog niet direct weg. Dat geef ik nog wel officieel door.Maar ik kan het niet meer opbrengen om het forum bij te houden en daardoor ook weinig steun geef en vooral over mezelf bezig ben. En dat vind ik nogal,... egoistisch.Dus nu alvast bedankt voor jullie steun, stelletje kanjers zijn jullie en doen goed werk, voor jezelf, gezin, en voor de mensen van het forum.Als iemand nog prive met me willen mailen stuur dan een pb'tje dan stuur ik mijn email adres.Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Ze zijn in ieder geval stil!Straks terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 An, ik wens je veel inzicht en sterkte!Het ga je goed! Liefs Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Bedankt An, ik wens je heel veel goeds toe!We zillen je missen!liefs, Trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden