Vie Geplaatst 11 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Je lijkt pacman wel, Houtje. Hoop dat je bijtertjes in goede vorm zijn.Wel een leuke opdracht, trouwens. Nou ja, nu even niet voor jou, maar voor je leerlingen wel.Toch hoop ik dat er vandaag iets heel erg :light:ends op je pad komt zodat je weer even de ziet en er een op je lippen komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Dank je wel, van je goede wens knap ik al een beetje op.Mijn ROA komt oppassen vanavond, en ik ga om 21.15 op de éérste informatieavond weg dan MOET ik om 21.45 op het rapportgesprek van Dochter kunnen zijn.De aarpels zijn geschild die liggen te wachten op de Sauna en de suddelappen liggen te sudderen. Ik doe dus mijn stinkende best. Mijn stempelkaartje voor later aan de hemelpoort begint steeds gevulder te raken :D .Iemand nog een leuk idee om iets in Word te maken? We hebben al een uitnodiging gemaakt, tekeningen van het Internet geplukt, Gegoogeld op afbeeldingen maar ik wil nog iets nieuws verzinnen. Alleen maar die vluchtschema's laten plakken in documentje is te simpel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 zo boodschappen gedaan , en soms blijf het toch iets waarom plaatsen ze hier in belgie overal de drank rekken aan de ingang , en niet ergens in een middengang ??nu ja niet naar gekeken , maar dat is ook niet normaal:devil:gem hoe gaat het met je arm vandaag ??pippi heeft je slaapje een beetje geholpen ??ik heb ook een slaapje gedaan , 20 minuten juist de tijd die en siesta mag duren juist gezogen en een beetje gekuist , en nu ga ik sperzieboontjes kuisen en patatten jassen , al jas ik niet zo graag patatten , als kind mocht ik iedere dag 50 kilo patatten jassen met de hand houtje sorry ik en speciale zaken op pc gaat niet samen , je komt wel op iets succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Blacky, in mijn favoriete super zijn de wijnrekken naast de kaas. En als je nou weet dat ik een echte kaas-adept ben...Je bent er toch met opgeheven hoofd langsheen gemarcheerd?Safi, als je gesponsord wil worden moet je een goed doel verzinnen. Volgens mij is er geen hond die zegt, hee, leuk, laten we Safi eens een bedrag geven zodat ze met de bus naar Australië kan. Ja, zo wil ik ook wel op vakantie Australië lijkt mij trouwens geen fijn land, met al die enge slangen en spinnen.Maar goed, we gaan een doel verzinnen. Als ik op iets kom laat ik het je weten.Houtje, sorry maar ik ben erg slecht in die dingen, kan je dus geen raad geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Een hele goede avond,Eerst even Corinne feliciteren met 8 maanden ADB! :present::present:Geweldig, jij moet je super voelen, hoewel...ik heb nog niet het draadje gelezen...dus is de doorbraak er al? Maakt niet uit ook nu is tijd, probeer het zo aangenaam mogelijk te houden, toch?Ik was met donker weg en kom nu met donker terug. Geen daglicht dus, moet niet al te lang duren. Hoewel al die licht versieringen gezellig aandoen.Ga ik nu eerst even lezen, fijne avond, smakelijk eten en laat die eerste staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 verjaardagskalender? visitekaartje doet het ook altijd goed, met een leuke afbeelding erbij, maar ik weet het nivo niet van je cursisten Houtje.. of een CD hoes ofzo?Over supermarkten en drank gesproken, ik werd vanmorgen helemaal verdrietig van een vrouw van ergens in de 40 bij de kassa, met alleen 2 flessen drank om af te rekenen.. toen ik haar weg zag lopen met haar fiets aan haar hand zag ik het al... hoe ze probeerde niet te laten merken dat ze onder invloed was.. zo vroeg was ik er nooit bij maar ik herkende het wel... al ietwat aangeschoten de supermarkt in gaan en extra drank scoren.. auw., dat was een spiegeltje waaraan ik niet teveel herinnerd wil worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Goedeavond iedereen!Gefeliciteerd voor allen met een behaalde mijlpaal! @Safi, in ruil voor reisverhalen zou je een sponsordeal met weekbladen of kranten kunnen maken. Die zijn er best happig op en betaald ook goed @Houtje, misschien een uitnodiging in word maken met plaatje invoegen en deze per e-mail laten verzenden? Of een reisfolder n.a.v. van de geboekte vakantie?Zo ik ga m'n bedje weer opzoeken, heb een buikgriep te pakken. Is langgeleden dat ik zonder kater, ziek boven de wc heb gehangen. Wel weer een extra reden om tussen m'n oren te knopen om de 1e te laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Piperdepip, spreek je uit en vraag wat je wil vragen. Als je met iets zit schrijf het op en meestal volgt er reactie. Goed van je dat je ff bent gaan slapen en jezelf ff gaat resetten. Leuk woord trouwens.Houtje, je klinkt niet goed, je klinkt erg gestresst. En ja, de vraag of jij nog adb bent of niet, die zul jezelf mogen beantwoorden.Mijn ervaring is dat ik met nietsontziende eerlijkheid naar mezelf moet kijken omdat ik anders mezelf tekort doe. Alcohol is sluw en verradelijk. En ik heb wat afgelogen toen ik nog dronk. Ik verdoezelde bijna altijd hoeveel ik had gedronken, tapte snel nog een biertje in als mn vrouw niet keek, dat soort fratsen. Of als ik met vriendinnen op stap was geweest zei ik dat ik niet zoveel had gedronken terwijl dat wel zo was. Dat is 1 van de redenen om opnieuw te gaan tellen. Alcoholistenstreken kennen we allemaal en als ik al niet eerlijk ben naar mezelf, wie zal het dan doen?De tijd die je weinig gedronken hebt is geen weggegooide tijd. Volgens mij heb je veel geleerd in de afgelopen twee jaar en dat neemt niemand je af.Je weet echter nu ook weer hoe sluw alcohol is want je denkt nu veel aan dat je wilt drinken. Daarom ben ik er voor mezelf van overtuigd dat ik niet meer een glas moet willen drinken want ik kan geen maat houden. Zoals Ferry altijd zei:'Mijn remblokjes zijn stuk'.Ik wens je Kalmte, moed en wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Corinne, gefeliciteerd met je 8 maanden alcoholvrij. Top:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Beterschap Spudje!En hoe is het met de kuchekuchesnotsnot van BB? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Goeie avond beste mensen,Dank voor alle felicitaties. Mijn mailbox zat vol. Die heb ik nu net leeggemaakt.Als iemand daar meldingen over kreeg, ik ben nu weer bereikbaar.Ik heb nog niet alles gelezen. Het kost me zoveel moeite.Ik zou geen paard of zo willen zijn, dat je altijd maar moet staan.Maar ik zal dapper zijn en na het eten in het forum springen.Doei!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Kuchsnotskuchsnotkuchsnot.Ben nu bij m'n ouders en m'n vader en ik doen een wedstrijdje wie de meeste zakdoeken vol kan snuiten:angry: T 'arme mannetje is ziek. Ik voel me wel ok, geen koorts ofzo maar dat hoesten is wel vervelend. Ach ja, heb een lekker hoestdrankje gekocht. Gaat wel weer over.Tanxs for asking. Ik word geroepen, dinner is readdy.Laters misschien.Benthe, hoe is het met jou? ff geen ziekenhuis bezoeken? Je klinkt goed en positief, voel jij je ook zo. Hoop van wel.Doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Ziza, wat leuk dat je ons een beetje op de hoogte houdt van je reis ervaring!Blijf genieten!Gefeliciteerd met je ADB tijd!Blacky, jij ook gefeliciteerd. Tijd vliegt, is er nu al weer een hele maand om! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Corinne en Blacky, van harte met jullie mijlpaal Safi, zou je een kaart voor me willen trekken voor morgen? de 12e van boven alsjeblieft.Ik moet morgen naar de dermatoloog en als ik pech heb wordt het spuiten en snijden brrrrr.......Nou ja als het moet dan moet het maar, hebben we dat ook weer gehad.An, goed om te lezen dat het goed gaat. Blijf je af en toe schrijven?Pipi, ik ben zelf een beetje allergisch voor het vragen van aandacht, vooral op zo'n negatieve manier.Je kunt aandacht niet opeisen, het is er wel of het is er niet op dat moment. Je hebt toch liever spontane welgemeende aandacht dan dat je het afdwingt?Een positieve manier om op elkaar te reageren is anderen feliciteren, anderen een hart onder de riem steken, vragen naar wat je interesseert en dan komt het vanzelf wel terug. En vooral: niet teveel verwachten.Ik ben altijd een slome lezer, kan maar kort reageren, want er moet ook gekookt worden en gewerkt en met mannie samengeleefd etc etc! Niemand zit hier om elkaar het leven zuur te maken dus: Benthe, ik lees je altijd (bijna altijd) en reageer misschien ook te weinig op jou maar dat is niet expres. Ik waardeer je bijdragen. Pepitta, goed dat je er weer bent. He, jouw eigenwaarde is niet afhankelijk van een zielig mannetje!Misschien moet je wel helemaal niet willen dat je tot zijn favoriten zou horen. Wel balen inderdaad dat uitgerekend hij je gaat begeleiden.groetjes,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Kate, succes morgen hoor! Ik hoop dat ze je niet gaan slachten. Wel eng als je van te voren niet weet wat ze gaan doen.BB, smakelijk eten. Proef je wel wat als je zo snot bent?Ja, ik ben positief, maar morgen de eerste bestraling en daar p**p ik peultjes voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Hihi, Pip, van wie heeft jouw zoon dat chaotische? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 pippi, ik bedoelde alleen je vraag om aandacht vandaag, verder geen oordeel hoor.Fijn dat je even geslapen hebt, daar kan een mens van opknappen, niet.nu ga ik koken, mannie komt thuis!Later,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Benthe, heel veel sterkte morgen. Ik zal aan je denken. Daar stelt dat van mij niks bij voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Dat weet ik nog niet Pip, hoe dat gaat. Wel, dat je daar je haren van kwijtraakt. En ik had net weer een kuifje gekweekt.Ik heb al een prachtige pruik in de bestelling, met een vlecht tot op mijn kont. Weten jullie nog die serie van Charlies Angels? Iedereen was zo weg van Farrah Fawcet. Nou, zulk wild haar dus. Maar dan langer.Maar heb je je STEM nou al terug Pip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Ja Pipi, ik ervoer het als negatief. Dat ligt ook aan mijn allergie. No hard feelings to. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Goedenavond... ik ben weer moegewerkt... Corinne en Blacky, van harte met jullie mijlpalen (en iedere dag is er toch eigenlijk één?)Van Pippenstein, ik ben er overdag niet omdat ik dan op m'n werk zit dus reageer ik overdag ook niet. Maar je bent een hele bovenstebeste meid hoor, alsjeblieft voor jou, dan heb je nog meer positiefs vandaag. En nee, ik ben nog niet op les, ik heb wel een nieuw lesboek gekocht voor de vakantie straks. Hoef ik me niet te vervelen!Houtje, ik merk wel eens aan mensen dat als ik wat uitleg over Word dat ze zonder uitzondering enthousiast worden als ze weten hoe ze met een tabel kunnen werken: invoegen, rijen, kolommen... "Oooh nu staat alles netjes onder elkaar!", dat soort reacties. Heel handig voor CV's enzo... en nu ga ik eerst de rest lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Dankjewel Katie, maar het is geen wedstrijd hè? Als we maar van de fles afblijven, daar gaat het om.En ik liep vanmiddag langs de Lidl en ik ging naar binnen en daar hadden ze me toch een partij goedkope... chocola!!!! Hmmmmm! Ik moet het verstoppen anders eet mijn heerschap dat allemaal op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Eten smaakte heerlijk Benthe. Worteltjes, snijbonen, appelmoes, aardappelen en kipfilet, mmmmmIk heb maar 1x gehad dat ik zo verkouden was dat ik niets proefde. Raar is dat hoor.Kan me voorstellen dat je tegen morgen opziet, lijkt me logisch. Tjonge, wat een pruik zal me dat worden met zo'n mooie lange vlecht.Een vriendin van mij heeft haar bestralingen doorstaan zonder heur haar kwijt te raken. Maar dat is wel uitzonderlijk volgens mij.Mag je wel meteen weer naar huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Oke, doei weer even. Ga ff kaarten. Heb voor straks tompoucen gekocht. Als ik hier ben eet ik altijd als een bootwerker en snoep veel en een taartje of tompouce gaat er ook zo lekker in. Ach, het kan wat lijden... Toedels, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Benthe en Spud..bedankt voor jullie bijdrage in mijn mogelijke reis naar Australië...ik zal over beidde ideeen gaan nadenken en het uitpluizen. @Home wordt wel een must met satelliet internet want ik moet hier toch wel gewoon kunnen blijven schrijven en media Markt met een laptop:DKate je kaart voor morgen :Vandaag zoek ik de liefde niet buiten mijzelf, maar ontspan ik in het weten dat ik liefde benEen goeie kaart en eerlijk volgens instructies getrokken.Succes morgen bij de dermatoloog.....niks engs hopenlijk??Pippi mag ik nog vragen waar je teleurgesteld over was?Benthe.....griezelig...ik leef met je mee...en ga je daarna weer naar het licht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden