haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 scheeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 @Water,@Delta,Nu ben ik al aardig gewend aan die uitspraak van Nederlanders, maar ondertiteling kan geen kwaad. Aan de andere kant begrijp ik dat Nederlanders de ondertiteling bij Vlaamse series goed kunnen gebruiken. Het zou wel prettig zijn dat de vertalers dan wel correct vertalen. Bij Spoed hebben ze een keer perouche vertaald door kat. Nou ja, een perouche is een zangvogeltje. Ik lag dan ook in een deuk en mijn huisgenoten maar kijken alsof ik gek geworden was. Die hadden het niet door.@Anna,Dank je, daar haal ik moed uit.@Pippi,Jij speelt thuis in je uppie de sterren van de hemel en slaat helemaal in de knoop met vingers en alles als je in de gaten krijgt dat iemand luistert en/of kijkt. Tjee, daar heb ik dus ook zo'n last van. Maar ik blijf het wel proberen als de kans zich voordoet.@Stien,Tot zes maanden na de afsluiting van de behandeling kun je over je dossier beschikken en je alcoholschrift nog invullen. Daarna houdt het op, zo is mij meegedeeld.@Ferry,Dat noemen ze dus de kracht van de reclame. @#$%^&*@Visje,Dag 2 is nu al weer vergevorderd. De rest van de dag zal wel lukken.@Benthe,Aan de term koorddansen heb ik al eerder gedacht. Dat jij dat nu ook zo opschrijft, bevestigt mijn gevoel.He, he, voor die chatsessies heb ik mij een week of twee geleden ook maar opgegeven.@Safi,@Marieke,Als jouw gebit weer op orde is en je heb een goede aansluiting tussen boven- en ondergebit, laat het dan zo blijven. Laat schoonheidsidealen idealen blijven.@Anjo,Je mag over dat moeilijke onderwerp gewoon schrijven. Leuk is anders, maar het is wel iets wat mensen bezighoudt en diep raakt, maar waar ze doorgaans over zwijgen.@Pippi,@Houtje,En nu maar zien of ze een gezamelijke tijd vinden voor die chatsessies.@Knuffie,Doe Kohtje de groeten.@Tapas,Jij ook al (die chatsessies bedoel ik)?@Spud,Lekker eigenwijs blijven. Mensen die geen vragen stellen, zullen weinig kennis vergaren. Aan de vragen die iemand stelt, kunt de intelligentie afmeten. Wie slim is, stelt veel vragen. Ik heb al drie keer een intelligentietest gedaan en een keer een EQ test.@RV, Is het gelukt met je aanschaf van een magnetron?@Trees,@Estrella,Welkom.@Soothe,@Kaia,@Blacky,Internet levert nogal wat contacten op. Je hebt lekker gegeten. Ik lust dat ook graag: balletjes in tomatensaus, ook met selder klaargemaakt?@Visje,@Anna,@Dani,Ik heb van de zomer op een school gewerkt, waar ze een aantal rugzakkinderen hebben. Er werd nauwlettend op toegezien dat dat geld ook daadwerkelijk naar de ondersteuning voor die kinderen ging en zelfs meer ging er naar toe.@Kate,@Gem,@Ferry,@BamBam,@Haddock,Ouwe rot!Still on de waterwaggon (of hoe zei je dat ook alweer?)Hoe is het met je oude sportwagens?@Mieke,Tjeetje.Gelukkig maar dat je besefte wat je echt verdient en dat is alcoholvrij geluk.@Q,Hoi! Allemaal: voor mekaar zijn.Was getekend: de juf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Heerlijk, ik heb vanavond ff tv op mn eigen kamer. Wat een pulp is er op, heerlijk! Ik heb nix gemist in de afgelopen acht maanden, hihi.Pot thee, pak bokkepoten, ik denk dat ik nog wel ff wakker blijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 BamBam,Het gaat geleidelijk en daar kon ik in het begin na het stoppen met drinken nogal boos over worden.Het duurde lang voordat ik lekker kon slapen.Had veel last van nachtmerris en zweten.Kkkkkkkoud, ik heb het lang heel koud gehad.Het mezelf verbieden van drinken, wat ik al geruime tijd los heb gelaten. Ik mag best drinken, hoevaak en hoeveel ik ook wil. Die tijd wil ik niet meer terug.Als ik terug kijk op wat ik heb gewonnen, alleen al als persoon, is er alleen maar winst.Ik kijk niet terug, zo van, had ik maar...............Ik ben nu blij na veel geworstel.Ik ben er niet en ik denk nooit, maar dat voelt niet als een druk, meer als een uitdaging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Verdorie Haddock,Dat is even een onverwachte schop onder de kont. Wist niet dat je mijn postings volgde. Maar doet me wel goed . Okay....1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.Denk nog steeds hetzelfde....lol. Maar niemand verdiend het dat ik daarvoor de drankfles open trek. Wie heeft een spaatje rood voor me?Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Ach ja, Haddock, old habbits die hard.Welkom terug.Spud, dat snap ik wel maar toch.. Tja, alcoholisten willen behoeftes graag meteen bevredigd zien, dat zal t zijn.Maar ja, what the heck, ik ben bezig met bokkepoot nr 6, mmmmm. Lekker belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 quote: Originally posted by: Dani Maar niemand verdiend het dat ik daarvoor de drankfles open trek. Wie heeft een spaatje rood voor me? Dani Dat bedoel ik maar... En Spa is me te duur, gemeentepils en thee, hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Fijn he Mieke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 In 1 keer geslaagd Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Dus het is de dag van de herintreders vandaag...nou welkom mannen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Avond allen, en Haddock in 't bijzonder!Hier is niet tegen aan te lezen, ga ik niet eens proberen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Hoi Treesie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Hoi Haddock,Alles in het midden?Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 quote: Originally posted by: pippiHaddock , ik kan onmeunig gassen..... Dat biedt perspectieven. Ik had al gelezen dat Tactus ook in de dating was gegaan, maar dat het zo'n vaart loopt?Ff de Dames naar buiten gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 13 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Oh sorry Pippi, ik vertoefde even verplicht met de vrolijke viervoeter in de vrieskou...Weet je wat, ik speel wel Angie van de Stones en dan doen we gewoon die uithalen zo vanPippi... Piiiiiiiiiihiiiiippieieieieieeee..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Dani:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Spud iik weet hem maar je bent vast al naar bed...nou ja vooruit misschien lees je toch nog even mee....een bruine boterham met pindakaas en chocoladepasta puur...want die ben ik nu aan smullen en het is me toch een partijtje lekker...HMMM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 quote: Originally posted by: TreesAvond allen, en Haddock in 't bijzonder! Trees, trees? Wie is dat nou helegaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 quote: Originally posted by: SootheAlles in het midden? Groet. Gechecked, alles wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Geen nachtdienstje Haddock? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Nee, dat begint maandag weer....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 De lucht is geklaard. Joepie, want niemand heeft zichzelf zwaar gestraft door te gaan drinken.Mijn lieve man vanavond: 'En word je daar nu niet erg moe van, van al dat staan?'Ik: 'Ja, natuurlijk, daarom hang ik ook soms zo raar.'LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Er zijn twaalf niet-gebruikers ingelogd.Niet mis voor dit tijdstip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Dus nu ben je een hanggebruiker Corinne...LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 13 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Deze jongen gaat horizontaal, morgen weer vroeg op. Tschüss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden