Spring naar bijdragen

Donderdag 13 december 2007

water

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 295
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee, Pippi, je hebt niet goed opgelet! Delta heeft laatst alles uitgelegd over stam + t enzo!
Je ziet dat ik wat later reageer dan jullie praten. Ik lees eerst het draadje, reageer dan zodra ik wat lees, maar dat komt bij jullie pas binnen als jullie allang weer verder zijn!

En over voorstellingen in mijn hoofd, Pippi, ik heb nu ook een voorstelling van een speciale aflevering van Yvonne Jaspers: Pippi zoekt boer!

En Knuf, nog even over dat belgische taaltje: ik kijk tegenwoordig altijd naar de Pfaffs, en ik lig altijd helemaal dubbel om dat taaltje! Alles klinkt veel plezanter (ook al zo'n leuk woord) dan bij ons in het harde Nederlands.
En als mensen lachen om jouw taaltje, lachen ze je toe, niet uit! Dat heb ik dan in ieder geval!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

spud,

Thnx voor het MEGA-compliment. Kun je mij niet af en toe ook bellen dak het goed doe? Ik blaak hier wel van virtueel zelfvertrouwen (ahummmmmmmm) maar ondertussen lig ik 's nachts vaak te huilen in mijn bedje van verdriet, onvermogen, depressie, piekergedachten, alleen VOOR EEN ANDER weet ik het altijd zo goed hè. Maar voor me zelf......ho maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes Houtje! Geef ze maar van katoen!
Ik heb vann iedereen zo'n beeld in mijn hoofd, (Benthe als supervrouw in onderbroek, Pippi als boerin...), en ik heb er van jou nu óók een! Had je maar niet moeten zeggen dat je gevuld en parelketting bent....
Jij bent voor mij nu ''Willemijn'' uit Gooische vrouwen, maar dan met íets minder kak!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothie, alles goed hier! Ik heb zowaar dikke pret op het forum vandaag!
Visualiseer mij deze en gene eens aan de hand van wat uitspraken en hun icoontje, en heb daar al een leuk gemeleerd gezelschap! Om daar nu Sherlock Holmes in een geruite regenjas aan toe te voegen! Om met Haddock te spreken: welkom, mijn waarde!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Houtje, wil ik best doen hoor maar denk je niet dat de complimenten van je kids niet vele malen beter werken??? ;) Ennuh, is er niet zo'n spreekwoord dat men 't altijd beter weet voor een ander? Da's wel 't makkelijkste toch? Of wat je iemand aanraadt kun vaak 't beste toepassen op jezelf of zoiets... :D

@Estrella, Succes met je tentamens! Met een helder hoofd pik je de dingen meestal beter op en blijven ze ook vaak hangen. Studder ze!

@ Trees, ik hoop met die malle beelden in je hoofd dat je gisteren trainspotting niet hebt gezien. Daar zat een Spud, die ging de bak in :$ Ik hoopte op dat moment dat niemand van hier zat te kijken want da vond ik toch niet echt een prettige vergelijking ben maar snel iets anders gaan kijken :D

Hihi en voor alle vliegtuig liefhebbers: Wie vraagt die heeft wat!!! :D Wanneer ik in februari mijn mondje nog eens open trek mag ik heus een keer meevliegen in een zweefvliegtuig, is dat niet tof??! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, Spud dat is zéker gaaf! Neem wel een zakje mee voor als je ...eh...onwel wordt! En je fototoestel! Jammer dat we hier geen gedeelde site hebben waar we foto's e.d. op kunnen plaatsten! Er zijn al heel wat foto's, tekeningen, schilderijen, die ik graag eens gezien zou willen hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothie teamgenoothie, tuurlijk gaat het goothie ;-))) Jij ook he :)

Ik zit een beetje in een impasse met mezelf: weinig energie, veel slapen, en het besef dat ik nog een leven heb naast mijn forumverslaving en het bezig zijn met niet-drinken :o.
In de 5 alcohol vrije weken voor mijn reis was ik vol euforie en energie, maar de laatste weken ben ik wel eens bang dat die laatste terugval de nog net werkende hersencelletjes een soort genadeslag heeft toegediend :(
Als ik maar bezig blijf en het druk heb met m'n werk gaat alles prima, maar tussendoor slaat de Loom- ende Luiheid gigantisch toe, waardoor ik veel laat liggen, waarvan ik niet blijer word, het lijkt wel of ik gedronken heb...:wacko: dus heb ik afgelopen dagen even jouw low profile on da ADBforum gevolgd, en dat helpt wel een piepklein beetje. Al loop ik nu alweer 2 uur achter op schema omdat ik met mijn derriere weer eens achter dat beeldscherm zit!
Ach ja, gematigdheid is nu eenmaal niet ons sterkste punt, zo gaat alles ook bij mij in perioden, eb en vloed, up en down, maar ik denk aan jullie allemaal!!!

*Corinne :sun: en Benthe :sun: : nog :present::present::present::present::present::present: voor jullie mijlpalen van resp 8 en 5 maanden, jullie zijn geweldig!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trainspotting, Spud dat is nog 1 van mijn nachtmerries. Die dode baby die over het plafond kruipt als hij aan het afkicken is. Niet die baby maar de hoofdpersoon. Whooohhhh!!!!

Trouwens ik vind ondertutteling een goede uitvinding. Ik heb zeer gevoelige oortjes en vind het vaak prettig om het geluid van de tv uit te zetten, maar dan toch te volgen wat er gaande is. Je kan bij nederlandse of belgische series toch zelf beslissen of je die ondertiteling aanzet?

Hm. Matige gremlins hier, kans op wat bezoek daarvan met eventueel een klap inval. Maar ik drink vandaag niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi beste mensen,

Ik kom eens kijken en vooral lezen. Ik heb me de hele dag bezig gehouden met schoonmakerijen (nieuw woord, zelf bedacht), want daar had ik nu eens zin in.

Met mij gaat alles dus verder goed.

Iedereen die een mijlpaal heeft gehaald: proficiat.
Iedereen die het moeilijk heeft: sterkte.

Voor iedereen een :present: gewoon omdat hij/zij is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Estrella, ik ga even door op jouw wie-is-wie. Hoe bedoel je paniekaanvallen. Toch niet dat je midden op de dag het zweet uitbreekt en je denkt dat je doodgaat? Of dat je 's nachts wakker ligt omdat je hart bonkt als een gek? Of dat je ook in gezelschap ineens zo bang bent dat je denkt dat er helemaal niemand meer is die jou bij kan staan? En je dan toch een vrolijk gezicht trekt omdat je niets wilt laten merken, want jij bent immers die leuke meid?
Nee hoor, dan weet ik er niks van......
Stop maar gewoon met drinken, gewoon pats-boem vandaag. Is op zich geen oplossing voor de paniek, maar wel voor allerlei uitloopsels daarvan.

Corinne voor jou ook een :heart: omdat jij bent wie je bent. Ik weet niet in welke houding je nu weer ligt/zit/hangt maar dat je er bent is al heel wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nog niet alles bij gelezen zal voor later zijn .
ben deze voormiddag op zwier geweest , eens tot bij een internet kennis , ja het was plezant en eens iets anders als binnen te zitten .
wel in de file gestaan , nu ja wanneer niet hier in belgica .
de dame had lekkere ballekes in tomatensaus gemaakt met patatpuree lekker lekker
juist met hondje wezen wandelen brbrrb wat is het koud
zo nu ga ik mij eerst een senseoke maken , strijken en nadien gambas al pil-pil maken .
hopelijk nadien tijd om te forumen .
tot laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...