CPAS Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Delta,Terusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Goedenavond,Nog even gauw, voor ik mijn bed induik. Mijn dag was wel goed, het was gezellig, en ik heb nog een flink stuk met mijn vader samen met de hond gelopen. Fijn even gepraat over de situatie bij hun thuis, hoe het met mijn moeder gaat, dat soort dingen. Ook weer even gezellig bijgekletst met mijn zus. We zijn vastbesloten in januari (uitverkoop!) weer een dag ergens in den lande te gaan shoppen.Moeilijker was dat ik door alle drukte dit weekend mijn lief niet kon zien. Ongelooflijk hè, 12 jaar alleen geweest, maar nu kan ik amper een week alleen. Schrale troost dat het verdriet wederzijds is.Tot mijn grote schrik heb ik ook nog een fles goede wijn cadeau gekregen, voor de Kerst, met de wens dat ik hem maar lekker soldaat mag maken! Met Houtjes ervaring van gisteren nog vers in het geheugen was ik hem 'vergeten', maar mijn zus heeft hem op het laatste moment nog in de auto geduwd. Nu is binnenkort een vriend jarig, die vorig jaar ook al mijn laatste flessen wijn heeft gekregen, dus ik vrees dat hij dit jaar eenzelfde geschenk gaat krijgen. Ik wil dat ding hier niet in huis hebben.Allemaal nog een fijne avond, en welterusten voor wie slapen gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Ook welterusten Delta! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 lekker slapen, Delta.Je hebt gelijk Corinne, had niet goed gekeken..Weg met die fles, Anna. Goed dat je een fijne dag hebt gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 @Anna,Goed idee. Ik begrijp dat die vriend een liefhebber is.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Maar eh 8 maanden is ook niet voor de poes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Fijn dat je zo'n goede dag hebt gehad met je familie Anna, en die fles wijn zou ik zolang maar in de auto laten staan? Weet je wat het mooie is van je lief moeten missen? Dat je je weer op hem verheugen kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 @Marjo,Dag per dag ging dat. En ook al zat er weleens een slechte dag tussen of zelfs meer. Ik wil niet meer terug, want dat was maar ellende: dat eeuwige moeten drinken terwijl ik niet meer wilde. Nee, ik ben vrij nu en dat wil ik blijven. @Kaia,Je kunt zo raak uit de onverwachte hoek komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Zeg Marjo: dat heb je goed gedaan gisteren ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Hoi,We gaan slapen.Dit was dag 15.Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Er zit al een hele tijd een biergeur in mijn neus. Irritant. Als dat een gremlin is, is het geen slimme, want ik vind het stinken en ik ga toch zo naar bed.Soothe,Slaap lekker.Allemaal welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Ja, dat akelige moeten! Ik ben blij dat ik niet meer hoef! Het geeft toch een rust, dat die fles niet meer op tafel hoeft om te kunnen praten, slapen en de dag af te sluiten..Ook hier per dag, en ik blijf me verbazen over mezelf.Ben elke dag weer blij dat ik dit forum heb!Ja, dat heb ik goed gedaan.. met zweet in m'n handen voor ik er naar toe ging. Maar ik wil gewoon niet altijd een kluizelaar zijn. Maar gedoseerd hoor, ik zoek de feestjes wel uit, en neem daarna de rust om weer even bij te komen.. Tiswathè.dank jullie wel!Man gaat net ter bedde, en refereert ook nog even aan het feit, dat het zo wel lekker rustig is. Niet meer dat dwangmatige.. Zegt zelfs een vergadering af, die hier zou worden gehouden (altijd met veel bier, muzikanten..). Lief toch, en dan te bedenken dat we nog steeds teveel ruzie maken over het feit dat ik verder nog niet in staat ben om écht iets te ondernemen. Kleine stapjes, want niet alleen niet meer drinken, ook alles wat er omheen hangt veranderd. Soms wil je alles te snel, oppassen dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Corinne beterschap met je verkoudheid en ik hoop dat je zometeen weer een lekkere goed nacht gaat maken!Yesss Soothe dag 15! let maar op alles gaat beter worden en overal komt een oplossing voor, want hoe langer we niet drinken, hoe slimmer we worden, truste allen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Trusten Soothe en Kaia!Nog heel even, dan ga ik ook weer met m'n boekkie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Corinne, nog even stomen tegen de verkoudheid, en nare bierluchtjes verdwijnen erdoor als sneeuw voor de zon. Slaap lekker, enneh.... bier is ook niet lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Marjo, het is herkenbaar! Er komt niets uit m'n handen. Alles met een portie tegenzin.Dat is een onderdeel van het gebeuren.EASY DOES IT!!Groetje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Sa ist mar krekt, soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Betent dat: Zo is het maar net?Wat nu?? Wat voor taal??:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Goed vertaald! Vanuit het Fries...lekker sliepe Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Dames, heer ook!Slaap lekker! Droge dag geweest, is ook nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Ha Trees, nachtbrakertje!Gaat het goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst 9 december 2007 Ja, dus!Dat is mooi!Lekker sliepe Trees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Dag Q, slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Ik was alweer weg maar jij ook welterusten Trees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Kom ik hier nu te vaak spieken of is 't hier rustig geweest?..........Onehundredandeighty!!! Yeehaa! Tja nu nog op m'n dartbord gooien dan... Sweet dreams iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden