Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Fijn dat je zo'n goede dag hebt gehad met je familie Anna, en die fles wijn zou ik zolang maar in de auto laten staan?
Weet je wat het mooie is van je lief moeten missen? Dat je je weer op hem verheugen kan!

• Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

@Marjo,
Dag per dag ging dat. En ook al zat er weleens een slechte dag tussen of zelfs meer. Ik wil niet meer terug, want dat was maar ellende: dat eeuwige moeten drinken terwijl ik niet meer wilde. Nee, ik ben vrij nu en dat wil ik blijven.

@Kaia,
Je kunt zo raak uit de onverwachte hoek komen.

Geplaatst

Er zit al een hele tijd een biergeur in mijn neus. Irritant. Als dat een gremlin is, is het geen slimme, want ik vind het stinken en ik ga toch zo naar bed.

Soothe,
Slaap lekker.

Allemaal welterusten.

Geplaatst

Ja, dat akelige moeten! Ik ben blij dat ik niet meer hoef! Het geeft toch een rust, dat die fles niet meer op tafel hoeft om te kunnen praten, slapen en de dag af te sluiten..
Ook hier per dag, en ik blijf me verbazen over mezelf.
Ben elke dag weer blij dat ik dit forum heb!

Ja, dat heb ik goed gedaan.. met zweet in m'n handen voor ik er naar toe ging. Maar ik wil gewoon niet altijd een kluizelaar zijn. Maar gedoseerd hoor, ik zoek de feestjes wel uit, en neem daarna de rust om weer even bij te komen.. Tiswathè.
dank jullie wel!

Man gaat net ter bedde, en refereert ook nog even aan het feit, dat het zo wel lekker rustig is. Niet meer dat dwangmatige.. Zegt zelfs een vergadering af, die hier zou worden gehouden (altijd met veel bier, muzikanten..). Lief toch, en dan te bedenken dat we nog steeds teveel ruzie maken over het feit dat ik verder nog niet in staat ben om écht iets te ondernemen. Kleine stapjes, want niet alleen niet meer drinken, ook alles wat er omheen hangt veranderd. Soms wil je alles te snel, oppassen dus!

Geplaatst

Corinne beterschap met je verkoudheid en ik hoop dat je zometeen weer een lekkere goed nacht gaat maken!
Yesss Soothe dag 15! let maar op alles gaat beter worden en overal komt een oplossing voor, want hoe langer we niet drinken, hoe slimmer we worden, truste allen :sun::lips: !

Geplaatst

Corinne, nog even stomen tegen de verkoudheid, en nare bierluchtjes verdwijnen erdoor als sneeuw voor de zon. Slaap lekker, enneh.... bier is ook niet lekker!!

Geplaatst

ben weer even wakker en nog steeds koortsig... voel me erg warrig... en dan lees ik het berichtje van Bambam... als dat ik vuurwater gedronken zou hebben...Bammie, meid... ik heb alleen maar behoefte aan bluswater... je doet me pijn met dit bericht, maar ik kan je ook weer vergeven... ik voel me inderdaad behoorlijk dronken... alleen nu op een rare manier...een zieke manier...

Geplaatst

Ha die Koh, hoe gaat het nu? Wordt je lekker vertroeteld door Knuf? Ik denk ereover om de 19e te komen, vind het wel een pokke end! Nou je hoort het nog wel van mij. Groet aan Knuf Visje

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...