Vie Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 En ik ben erg moe en ga slapen, welterusten en tot de volgende keer, lieve internetkinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 @Ziza,Welkom thuis.@Benthe,Stuur die gremlins maar hier naar toe. Mogen ze klussen voor me.@Haddock,Stuur die van jou ook maar. Ik voel me sterk.@Pippi,Hier vangen. Beetje goede hum van me.@Karinneke,Je vader zal vast genieten van die hele beestenboel en vooral van jouw aanwezigheid.@Stien,Voor mij wordt het ook de eerste kerst zonder sinds ik volwassen ben.Zo 'normaal' is het kennelijk om te drinken met kerst.Dan gaan wij maar eens met die traditie breken. Daar zijn tradities voor.@Benthe,Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Sweet Dreams, Benthe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 quote: Originally posted by: CPAS@Haddock, 1}Stuur die van jou ook maar. Ik voel me sterk. 2}Dan gaan wij maar eens met die traditie breken. Daar zijn tradities voor. 1} Ik bekamp ze liever zelf, anders leer ik het nooit.2} Zo is het maar net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 quote: Originally posted by: pippi nergens rekening mee te hoeven houden etc. Plaatje draaien, keihard meebrullen?Ben zelf nogal van de muziek. Toen ik net gestopt was luisterde ik nauwelijks meer, heel apart, ja, bij 'n uitglijder.Nou gaat gelukkig het spul hier nuchter volgas bij, en spul is het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Ha, laat me eens raden, ik schat Haddock in op Jethro Tull, de oude Genesis, John Mayall... dat soort werk. En klassiek, uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Good old Neil, gek op. Heb ik heel veel van, ouwe cowgirl, oh nee, piggirl.Nou, eerst maar ff Down By The River, dan Man Needs A Maid en Alabama. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Heee, Man needs a Maid, die ben ik aan het leren. Zitten een paar flink lastige accoorden in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 quote: Originally posted by: waterHa, laat me eens raden, ik schat Haddock in op Jethro Tull, de oude Genesis, John Mayall... dat soort werk. En klassiek, uiteraard. Two out of four, Water, niet gek. John M. hou ik zeer van, in tegenstelling tot die bij de bluesbrekers opgestapte witte neger waar jij zo van houdt. Klassiek heb ik ook veel mee.Van 3 popbands slechts ben ik echt idolaat geweest: Soft Machine, Little Feat en Talking Heads. Robert Wyatt is nog steeds een van m'n favourieten. Verder van ambient house tot CCR (fortunate son kan deze armgeborene letterlijk meebrullen!) via The Who (My Generation! Eerste punkplaat) en natuurlijk The Kinks, meesterlijke band. Genesis, Van Der Graaf, Gentle Giant, Jethro, Wishbone vallen allen buiten de boot, terwijl ik King Crimson juist weer echt waardeer (Fripp!, maakt nog steeds meesterlijke muziek), en Nirvana of Grunge spuug ik ook niet op. Ouwe echte Soul ben ik ook harstikke gek op, en Hendrix, niet te vergeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Hey, die kerst duurt maar 2 dagen hoor, is zo voorbij. We gaan elkaar toch geen kerstgremlins aanpraten? Zie ik van die geniepige schattige mannetjes voor me met kerstmutsen op, maar oh wat zijn ze lelijk van dichtbij.Safi, het leven is niet leuker met drank. Dat is een leugen die je je leven lang hebt laten aanpraten en zelf hebt aangepraat. De hersenspoeling is groot! Juist in de kerstvakantie kon ik er wat van in mijn hoogtijdagen, dat zal bij jullie ook wel zo zijn geweest.Wat een koppijn, dufheid en waardeloos gevoel. Denk daar maar aan als je weer denkt dat "het leven toch leuk moet zijn". Of wat dacht je van: ga weer terug naar de start. Nee toch. Alsjeblieft niet.Karinneke, ik hoop dat het morgen goed gaat en dat je weer een beetje dichter tot je vader komt.Ziza, dat is nog eens een thuiskomt, geniet er maar lekker van.fijne avond allemaal!groetjes,Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Leuk he? Ik heb niets met klassiek of grunge, en Clapton vind ik wel een knappe musicus, maar zo idolaat ben ik nou ook niet van 'm hoor. Dan nog liever Jeff Beck. Ik kan helemaal uit m'n dak gaan bij Led Zeppelin, Joe Satriani, Gratefull Dead, en Jethro en de oude (!) Genesis vind ik geweldig mooi. Nederlands: Kayak en C+B. En zelf op de gitaar voornamelijk Pink Floyd, Eagles, CSNY en CCR, dat werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Kerst-gremlins, Kate? Klinkt als iets om in de boom te hangen... aan een stroppie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Ja, en nu krijg ik ineens zin om dit weekend mijn 300+ LP's weer eens naar beneden te halen... bedankt hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Jaaa, Beck! En Zeppelin, C&B, CSNY ook, natuurlijk. Ken je Fripp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Ja Robert toch? Die vierkante millimeter gitaren-pieler? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 quote: Originally posted by: water 300+ LP's naar beneden halen Hahahaha, heerlijk toch! Staan hier nog pontificaal in de kamer, hoor, met platenspeler en al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 quote: Originally posted by: waterJa Robert toch? Die vierkante millimeter gitaren-pieler? Ja, maar niet altijd, hoor, hij ken ook raggen! Ben 'k gek op.Ik duik eerst ff in de kuip, trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Motiva Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Goedenavond,ik moet nog aan die 2500 berichten komen!Tapas,laat je nog even weten hoe het etentje was?Haddock,badder ze!Pippi,geniet ervan zo in je eentje. Met niemand even rekening houden is ook weleens prettig!Soothe,hoi!Fijne avond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 He he,2500!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Kohtje,Ben je opgelost, flierefluiter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 @Gem,Je kunt me nog makkelijk inhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Gem, ik zie dat ik op 2603 zit.Wat een ontzettende ouweh**r ben ik.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 He, maar Soothe, jij bent hier al langer dan Gem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrella Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Goede avond iedereen!Ik heb net een moeilijk tentamen gehad,maar ben nu lekker aan t internetten om te ontspannen.Al 8 dagen, ben zo blij!Ook gaat t beter met eten, dus ik ben al 3 kilo kwijt Zijn jullie trouwens juist meer of minder gaan eten na t stoppen met de drank? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden