Gast Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 @ Tapas, als je nou in de omg. Eindhoven woont mag je na dat dinertje wel de punchthee van Safi komen proeven. Is Véééél lekkerder dan wat voor wijn dan ook en 't houdt je hoofd ook nog lekker nuchter! Ik zou die ene laten staan als ik jou was en de uitnodiging staat.aangepast op gewoon, want gewoon is 't niet altijd om de 1e te laten staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Hoi allemaal,Ben weer terug in Nederland...ook heerlijk zeg.. wel koud..Toen ik uit de aankomsthal wandelde hingen onze kids aan mijn benen...en wilde maar al te graag papa helpen met het dragen van zijn koffers...het is zo fijn om terug te komen om mijn vriendin en kids enthousiast te zien dat ik er weer ben... dat is wel eens heel anders geweest...voor lange tijd zelfs...I love my life todayLove and peace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Ziza...Fijn dat je zo'n mooi welkom kreeg van je gezinnetje!In Schotland is de slangnaam voor een boterham een piece en mijn man en ik hadden het er nog over dat dat een mooie naam voor een Broodjeszaak in Glasgow zou zijn...LOVE and PIECE.Moet ik even weer aan denken als ik je berichtje zie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Spud ik wil je wel helpen hoor met je brief...per PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Welcome back, Ziza, fijn dat je een goede oversteek hebt gemaakt. Nu eerst maar eens even lekker uit-jetlaggen (onderschat dat niet hoor, duurde bij mij een volle week). Tapas, je LAAT het, hoor je me? Spud, gefeliciteerd! Make it happen! @all: Jippieieieiieieieieiieieiieiiieiiieiieiiieiieiiieiieeiieeeiieieiieieieeeeee, weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Saf geef effe dat recept van stew per pb of mail.Weet je nog dat je me in het begin een recept stuurde van vega gehaktvalletjes? Hihi, ik bedoel balletjes, maar het staat wel leuk, gehaktvalletjes.Nou, mijn geliefde is een vleeseter, een echte carnivoor, maar deze balletjes vindt hij toch ook wel heel erg lekker.En ik ga vandaag niet drinken, niet drinken, niet drinken maar verdorie wat zijn die gremlins hardnekkig.Ik doe het niet hoor, en jullie ook niet hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Deal, Benthe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Ik doe mee, Benthe. Wel raar, ik ben hier weer en heb zin, hmm, gaat wel weer over. Zo boodschappen doen, gewoon niks meenemen.Tapas, ik zou het niet doen, maar wie ben ik?Spud, hoort goed, succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Hihi, is wel vrij komisch Haddock, dat je op het forum terug bent en meteen zin hebt in drinken. Dan werkt het toch af en toe averechts.Neem vooral veel chocola mee.Water, als ik het niet meer uithoud dan spring ik in het Clearwater Survival, of gewoon de kraan, die is er ook goed voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Hm, eigenlijk wel een goed idee van jou, Haddock. Ik was er al op ingesteld om morgenvroeg boodschappen te doen, maar dat kan natuurlijk ook vanavond, dan heb ik het maar vast in huis en heb ik morgen de hele dag aan mezelf. Denkdenk... even zin maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Ziza, welkom terug. Geweldig zo'n warme welkom toch!Karinne, eindelijk gaat het gebeuren...je vader komt op bezoek!Blijkbaar heb je toch een stille hint gegeven. Ik hoop dat het gezellig wordt.En beterschap!Spud, wat leuk zo'n spontane sollicitatie. Dat komt vast wel goed.Die brief is w.s. alleen nog voor de formaliteit. Toi, toi, toi.Zo de boom staat. Bij ons is de gewoonte dat de mannen na nieuwjaar de boom aftuigen en alles weer opruimen.Ik ben er overigens best lang mee bezig geweest, andere jarenhad ik duidelijk het hoofd op 0 staan. Het voelt ook anders, weetniet precies hoe ik het omschrijven moet.Nou ja, ik mis gewoon wat dat is duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Nou Pippi, leef je uit. Spill, girlie. Ik ben er voorlopig nog wel en anderen ook wel, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Dan màken we het toch gewoon zèlf gezellig, Pippelien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Precies, Water, ben je er lekker af.Ik ga ook nog 'n plaffoniere halen. Alleen LED is me toch te kil.Benthe, de 70% chocola puilt hier bijna de kast uit, hoor. Kan me toch niet alles ontzeggen???? Ja, wel apart, heh, die trek. Als dat zo blijft wordt ik weer snel 'n schim op de achtergrond...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 IK NIET. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 quote: Originally posted by: waterIK NIET. Hij weer niet! Ik ga! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Pippi, is het mogelijk het lege nest syndroom?Je moet jezelf wel even tijd gunnen, even je draai weer vinden toch?Niet sikkeneuren da's zonde van de tijd die je nu even geheel voorjezelf hebt. Zie het als Quality time en besteed het goed!En hier, hier is het net zo gezellig als je er zelf van maakt toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Zin wel, maar doen is iets anders, hè? Haddock, is een schemerlamp geen optie? Plafondverlichting is in zijn algemeen zo kil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 quote: Originally posted by: BentheZin wel, maar doen is iets anders, hè? Haddock, is een schemerlamp geen optie? Plafondverlichting is in zijn algemeen zo kil. Zo is het, volharden. Schemerlampie in de badkamer???????De laterinhetbadduiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Over plafondlampen: ik heb een grote platte ronde lamp boven me met drie gelige gloeilampen aangesloten via een dimmer. Uit m'n ooghoeken lijkt het net een zonnetje boven me, en ik kan 'm net zo hard en zacht laten schijnen als ik wil. Geeft een heel rustig en natuurlijk gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 mijn woefie wil even knuffelen op de bank...dus tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 quote: Originally posted by: safidepafimijn woefie wil even knuffelen op de bank...dus tot later!! Aparte bijnaam voor je vent! Laters, boodschappuh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Hee wat leuk, ik zit te struinen in mijn cd'ees en ik vind ineens:Things just can't go on like before,But can we still be friendsEn ook: You and I could never be aloneBut don't you feel like breaking out just one day on your own...Pippi, het kan best eens goed zijn om een dag voor jezelf te hebben.Het is alleen soms zo eng om alleen te zijn. Helemaal alleen in het aangezicht van alle enge en droevige dingen die zich soms in je hoofd afspelen.Whoooohhh, dan lijkt het ineens zo aantrekkelijk om dat alles te verdoven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Eerste is van Robert Palmer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Ben even naar Appie, zo terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden