Spring naar bijdragen

Donderdag, 14 december 2007

CPAS

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

een goeden morgen aan de adb"ers ,
ben momenteel weinig van schrijfs , een beetje teveel gremlin gevoelens die ik probeer weg te werken door te werken , allez allerlei klusjes in huis .
juist een tv kastje in mekaar gestoken , lekker puzzelen aan de gebruiks aanwijzing , maar heeft alls bij alles maatr 1 1/2 uurtje geduurd .
straks planneke maken hoe ik het bed met iets nieuws bezet , hout , stof of iets anders , en ook een bed hoofdeinde maken , dus ook daar puzzelen maar dan wel zelf .
voor de rest nog altijd beetje ziekjes dus rust ik op tijd , mijn oor zit nogal tijd potdicht en het rare is dat als ik mij buk , er water uit mijn neus loopt , zal ik eens gans de dag op mijn handen rondlopen , met een emmertje onder mijn neus vast gebonden ;)
haddock fijn je te lezen :present:
zo dit was mijn kleine bijdragen , reageren doe ik niet , kan men ook niets verkeerds schrijven ;)
aan de jarige adb'ers hieper de piep hoera .
ach ja yang wou helpen met zijn pootje , juist op het ogenblik aan ik aan het hameren was :huh: heb hem maar een extra knuffel gegeven :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Soothe

Stay on the wagon!

The co- shoveler!

We misten je wel. Was je naar Tierra del Fuego? Of de Kaap ronden?

Heb Tierra misschien wel ingeruild voor Oz. De Kaap gaan we nog eens doen, heb m'n zinnen al op 'n mooie 40 voeter. Wel weer 'n hele ouwe houten, voor weinig, waar nog 'n hoop aan moet gebeuren..... Ach, hout drijft, niet, Houtje?
En, ouwe co-shoveler, we'll get this bloody train going like hell!!! Including the waterwagon!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddock ouwe knakker, leuk dat je er weer af en toe bent. Toch moeilijk hè, om de boel los te laten. En dankjewel voor je pb, maar dat had ik al eerder gezegd.
Kaaitje, ik vind uitgaan niet zo leuk meer sinds ik niet meer rook, dan slaat dat allemaal zo op je ogen. Maar dat is de praktische kant. De geestelijke kant is, dat ik best nog wel eens helemaal los zou willen gaan zo van joepie wat kan het me allemaal schelen, maar de prijs is te hoog.
Weet je, moeilijk vooruit te branden dat ken ik. Het enige is om jezelf gewoon een schop te geven en in beweging te komen. Hoe meer je doet, des te meer energie krijg je.
Tenzij je natuurlijk even rust nodig hebt, dat kan ook.
Blacky, dat is zo lastig, zo'n loopneus. Drup, drup.... inderdaad, een emmertje onder je neus binden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Soothe, we zijn nu al zo ver, we blijven vooruit kijken, laten ons niet verleiden door impasses, momentopnames, situaties die snode drankplannetjes uitlokken of andere gremlins!!! Ik hoop dat Kohtje zich al verwennende ook vandaag weer wat beter voelt, want dit KASKOteam gaat er volop tegenaan!!!

*Pippi, met de sint was het heel bijzonder en nu wil hij de ring niet kwijt.....klinkt mij niet als een man die ik graag zou willen tegen komen, ajbwik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het feit dat ik dit weekend een 'gast' krijg, noopt mij, enige orde in de chaos te scheppen!
We gaan er nu dus even tegenaan.
Het moet er toch een beetje respectabel uitzien, nietwaar?
Niet dat ik bruis van energie, maar physiek bezig zijn, kan niet slecht zijn.

Tot "horens" en houdt het kurkdroog!!

Groet :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik heel eerlijk ben, deze ouwe knakker, dan beviel het meelezen mij ook wel.
Heb nu net m'n boterhammetjes met griekse salade op, maar "kleef" bijna weer aan m'n laptoppie.
De gipsplaatjes en spotjes moeten er straks boven in, en worden beneden in de garage gesneden/gezaagd. De plaatjes, dat is, de spotjes ga'k niet zagen. Zal ik iedere keer wel 'n blik op de compu werpen, ben ik bang. Ik vrees dat dat het moyenne van geplaatste platen wel wat gaat drukken. Maar ach, wat is tijd.
Eerst maar 's koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddock, leuk dat je hier weer schrijft.

Ik ben geslaagd met kerstboomlampjes. Doos met 100, dat zal toch wel voldoende zijn.
Kreeg opdracht om LED lampjes te kopen, zou op de doos moeten staan.
Heb ik dus niet kunnen vinden en weet ook niet het verschil.
Nou ja, ik ga zo de boom maar optuigen, dat vindt ik een leuke klus!
Sfeertje bouwen in m'n eentje want ik hou het droog ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat ik er zo doorheen kom denderen hoor!
Maar ik ben :moon:ZO BLIJ, ZO BLIJ, DAT M'N NEUS VAN VOREN ZIT EN NIET OPZIJ! :moon:

Vandaag totaal onverwachts een sollicitatie gehad bij een archeologisch centrum, echt fantastisch!
Moet alleen nu een bevestigende mail sturen, heeft iemand daar ervaring mee? Ik heb de persoon al gesproken dus moet ik dan een officieele sol. brief sturen of kan ik 't kort houden?

Mag eigenlijk nog niet helemaal juichen want ik zit er nog maar voor 50% binnen maar toch!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spud,

He, dat heb ik nog niet voor handen gehad, maar ik zou iig geval refereren aan het gesprek en wat daarin aan de orde is geweest wat betreft de functie. Evt. dat je n.a.v. dat gesprek nog enthousiaster bent geworden naar de functie dan je al was.
Alsof je al op die stoel zit, aangeven hoe je de functie inhoud gaat geven.
Verder vragen naar een nader gesprek en uiteraard je CV bijsluiten.
Een goeie, leuke draai geven, maar niet familiair worden.

Zo en dan ga ik nu even de draad lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...