Trees Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Corinne, ruilen? Die van mij hééft het loodje gelegd! Laatste (?) actie van meneer Murphy... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Tapas,Geniet van je dvd.Trees,Met je nieuwe wil ik wel ruilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Mag ook gewoon mooi, warm weer worden (25 graden, veel zon, zachte wind (regenen mag 's nachts)).Dan kan de was van de wasmachine naar de zwierder en vandaar op de wasdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Hier staat ook nog 'n Bosch droger in de schuur. Wordt zelden gebruikt. Ik hang het 't liefst aan de lijn. Kan dat niet, dan binnen op rekjes. Behalve de dekbedhoezen en handdoeken, die gaan dan in de droger, lekker zacht. Bovenladers ga ik altijd voor, liefst zonder centrifuge, al heeft deze er wel eentje. Na de was nog ff in de losse centifuge, moet je zien wat er nog uitkomt. Maar bovenladers zijn veel meer solide gebouwd, en inderdaad eenvoudig te repareren.Miep Kraak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 quote: Originally posted by: Trees Laatste (?) actie van meneer Murphy... Shoot, ja, Trees, jij had laatst het ene na het andere mankement, niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Ik hoor 'm al zwieren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Je hebt behoorlijk meegelezen, Haddock! Kriebelde je schrijfhand nooit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Nee, ik tril niet meer. Viel trouwens wel mee, hoor. Soms dagen wel, dan weer tijden niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Ik heb ook geen trillende handen meer, de laatste keer is toch alweer 2 maanden geleden.Maar ik heb het nog steeds ontzettend koud zo zonder mijn alcokacheltje. En mijn moeie zere benen die ben ik ook kwijt sinds ik daar voor pilletjes slik.Ik zal er alles aan doen om te voorkomen dat jww weer in mijn lijf komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Ja, lekker heh C!Hij staat nu volaan te zwieren, net was nog spoelen. Ik maak nog 'n boterhammetje en als ie klaar is duik ik erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Wel eerst tanden poetsen!Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Vrienden, het was me weer een genoegen!Zoek een mooie droom uit, en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Slaapze! Machine gereed, uurtje, dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 slaaplekker, Trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 slaapzacht , ik duik ook onder hasta mañana amigos/as Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Allemaal sweet dreams, ga tandjes poetsen hoor C! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 en ook ik ga mijn bedje opzoeken!tot morgen allemaal , weer een droge dag erbij!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Blacky, Haddock, Tapas,welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Haddock,Komen nog drie dezelfde honden. FOUTJE!!!!Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Hoi Kaia,Avond goed doorgekomen?Mijn dochter is net 25 minuten thuis.Die is nu lekker moe naar haar bedje toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Ik heb mezelf zonet maar weer eens bewezen dat je een topavond kan beleven ZONDER, kon ik dit gevoel maar elke dag aan mezelf en aan jullie laten zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Mooi zo, meisje weer veilig thuis, gaat moeder zo ook lekker slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Trots op jezelf en met reden.Van mij een Ja, dochterlief veilig thuis en moeder tijger kan naar bed toe.Dank je.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Slaap lekker Corinne, je bent een schat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst 15 december 2007 Ik ben nu al wakker....vandaag ga ik proberen ADB te worden.....Ik ben bang......maar het moet een keer....het moet.....Zo kan het niet langer meer........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden