Spring naar bijdragen

Zondag 16 december

Anna

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ziza, maar ik snap dat je inner peace soms ff ver te zoeken was. Ach ja kinderen, go with the flow.
Je hebt zeker wel even teruggedacht aan LA, graadje of 26, met je blote bast aan het vollyballen met the guys. Tja, dan is zo'n middag met je kinderen hele andere koek:o:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe,

Ik vind je niet te hard hoor, als iemand je wat langer leest dan weet je dat je altijd door en door eerlijk zegt wat je denkt, daar kunnen mensen zich wellicht door aangesproken voelen, maar ik heb dat persoonlijk liever dan het gedans om het vuur om in niemands licht te staan. Voor de rest heb je een mateloze nieuwsgierigheid naar van alles en nog wat (kenmerk van grote intelligentie, wist je dat) en vraag je je vaak dingen in het algemeen af waar anderen niet eens of nauwelijks bij stil staan. Bv. de dicussie over de "vliegen pammen" (als variatie op de "vliegende panters") jij wilt dan echt weten hoe het zit en hoe mensen daar mee om gaan en of het geen risico heeft, maar er zit niets verwijtends in.

Toch kan ik me de reactie van Ziza ook voorstellen, (o mensen ik ben zoooooooooo invoelend) die jou daarin wat direkt vind. Maar zo is Ziza, en zo is Benthe. En zo is Houtje-Strijkboutje. Elk vogeltje......bla-die-bla-die-bla.

En verders ben ik het met je eens, ik ken Anjo ook al heeeeeeeeeeeel erg lang en toch schrik ik soms van haar korte berichtjes als ze dan meteen uitlogt omdat ik dan "bang" ben dat het mis met haar is en ze zich dan de hulp van het forum ontzegt.

Dus go on girl, your moving on your own track.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn dochter is 4 jaar oud en had speciaal haar "balletpakje" aangetrokken om te dansen...
Ze heeft over de hele dag zichzelf wel 5 keer verkleed want ja "die broek is toch niet mooi" , "ik ga naar de disco" , "ik heb het koud" ... van haar moeder mag ze dat niet maar ik kan (nog) geen weerstand bieden tegen die twee blauwe ogen.. vandaar de Gordon cursus hahaha....

Love and pecae

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het heerlijke van kinderen is........dat ze groter worden, op dit moment zelf onder de douche staan, het vloertje dweilen, hun handdoek ophangen, hoorray voor de opvoeding.!!!!!!!!! Ze gaan zelf staan dansen met hun zelf-gedownloade nummers op hun zelfgekochte mp3 in hun zelf-niet-gewassen oren......alleen op dag X vraag je je af hoe het kan dat de maand nog meer dan 10 dagen telt en je banksaldo al -1000 is. tja, kinderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar die innerlijke rust is fijn hoor. Niet dat ik dat nu altijd en elke dag heb, verre van dat.
Maar soms lukt het en dat is fijn.
Ik wilde eigenlijk een paar dagen gaan mediteren. Ik ben niet gegaan omdat ik nog zo vreselijk verkouden ben en zo moet hoesten. De vorige keer, eind oktober ging ik ook al niet want toen had ik een lichte hersenschudding. Ik vind het wel jammer maar leg me er sneller bij neer. Het is nu ff niet anders, volgende keer beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de eerste zin aangepast omdat die niet netjes was, maar ging over mijn hoofdpijn.

Dankjewel voor je uitleg hoor Anjo, en het was inderdaad niet verkeerd bedoeld, gewoon omdat ik het graag wil weten. Dan maak ik me de volgende keer ook minder zorgen. Hoewel, als je zegt dat je pillen gebruikt samen met drank maak ik me eigenlijk wel een beetje zorgen. Lijkt mij toch niet zo'n beste combinatie. En weet je, als je op het forum dat soort dingen schrijft dan klinkt dat een beetje als een noodkreet. Snap je?

Ziza, wat bedoel jij met dat mijn afblijven van de drank soepeler verloopt dan voor een ander? Ik vraag me af hoe je daarbij komt?

Ik weet uit eigen ervaring niets van het hebben van kinderen, maar ik heb wel die zes van mijn zussen gebakerd.
Het leukste moment vond ik, als je ze 's morgens uit hun bedjes haalde, en ze dan met zo'n big grin met twee ondertanden al stonden te wachten van: ha, leuk, een nieuwe dag!
(Hihi, na een uurtje denk je dan ook, pfff, is het nog geen tijd voor het middagslaapje.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond, weer vanuit mijn eigen huis. Toch weer even wennen. Zo'n relatie op afstand brengt toch wel veel gemengde gevoelens met zich mee hoor. Ik loop te jakkeren om thuis alles wat 'moet' gebeuren in zo kort mogelijke tijd afgeraffeld te hebben. Dan is er de blijdschap om het weerzien, de vreugde van het samenzijn, en onvermijdelijk weer het droevig stemmende afscheid.
En dan toch weer de blijdschap weer thuis te zijn, de drukte weer te proeven, de verhalen van mijn jongens aan te horen, bérgen was die liggen te wachten. Blijdschap en een zeker gevoel van gemis gaan voortdurend hand in hand. Ach ja, het is een kwestie van wennen denk ik, en van een weg erin vinden.

Ziba, wat leuk dat je even kwam vertellen hoe het met je gaat. Ik heb je in mijn begintijd hier nog meegemaakt, en weet nog dat je vaak worstelde. Heerlijk dat het nu zo goed met je gaat, en dat je zo blij bent niet te drinken!

Bammetje, wat fijn dat je zo van je wandeling hebt genoten. Ik vind het vaak ook heerlijk om een flink stuk te lopen, alleen met mijn hond. Het was er ook schitterend weer voor. Wij hebben vandaag ook een flinke tocht door de weilanden gemaakt, met zijn tweeën en twee honden is ook fijn hoor!

Druk weekend Houtje. Die actie van je ex komt mij heel bekend voor. Weet je, mijn jongens waren meestal gewoon blij weer thuis te zijn, en dan was ik ook blij en flanste wel weer iets in elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik moet ook minder zeuren en blij zijn dat mijn kids blij zijn met mij.

Gelukkig kreeg ik vrijdag van mijn dankbare cursisten een doos met 500 gram bonbons (ze weten dat ik niet drink gelukkig, vorige keer kreeg ik een heeeeeeeeele dure fles wijn, weggeven die hap!!!) dus ik zit me te vergaaien aan de sjokola.

Mijn bedje is ook al warm, ik heb een onwijs druk weekend gehad dus ik ga er zo meteen in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flipsen wat leuk dat je komt...neem je je gitaar ook mee? Of zit ik nu fout en vergis ik me met Water of Pippi.

Anjo/Tapas bedankt voor de uitleg. Maar het is wel moeilijk het onderscheid te zien tussen zo'n berichtje en een hulpkreet.

Ik ben geen kinderliefhebber...een kwartiertje en dan heb ik het wel gehad...doe maar maar een hond of tien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...