Houtje Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Goedemorgen allemaalBen ik alweer de eerste?Ik tel de dagen tot de 21e, dan gaan de dagen weer lengen.Genieten jullie maar van alle kerstsfeer, als je het maar droog houd !!!Afgesproken? Dan doe ik het ook!! allemaal een fijne dagik ga aan de senseo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Afgesproken, Houtje.Ik tel de dagen tot de 21ste ook af, maar dat komt omdat dat mijn laatste werkdag is. Het laatste loodjes syndroom... des te meer ga je het waarderen, denk ik. Iedereen een fijne dag toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Goedemorgen,Ik doe mee... in ieder geval vandaag.Een heel fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Was je "gewoon" beroerd Bee (alsof dat niet erg genoeg is) of was het een bijwerking van de behandeling (yek)?Gezellige vragen heb ik hè op de vroege morgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 goeden morgen deze morgen , houtje je schrijven van gisteren heeft ook mij enorm aan gegrepen , maar beiden weten we waarom .mogelijk is mijn kinderloos zijn het gevolg van mijn opvoeding , dat ik niet wou dat ik mijn kinderen ooit zou aandoen wat mijn ouders ons aangedaan hebben , goedkope slaafjes in een restaurant .sinds spanje is het een deel dat ik serieuz aan het loslaten ben , en ja het lukt redelijk .gisteren een kleerkast in mekaar gestoken , zonder gust flater te zijn , nu ja enkel een ezel stoot zich drie keer tussen de lijntjes door lees ik ook dat benthe zich niet zo lekker voelt , sterkte vandaag jarige adb'ers op het forum , van harte dan zo en dan was er ...... koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Ja dat weet ik Blacky ik stuur je een ((((( ))))) knuffel. Maar het was wel eens goed het uit te spreken omdat sommige mensen misschien denken wat loop dat mens toch altijd te zeuren met haar depressies, ze heeft toch twee gezonde kinderen en een huis en eten ....... en zo is het natuurlijk ook.Ik voel me hier ook onwijs luxe, ik zit bv. met allemaal kleren van Zoon (maat 164) die ik aan de straatstenen niet kwijtraak, prachtige winterjas, niets mis mee, maar niet te verkopen op Internet en in de zak van Max is ook zonde.... hoezo luxe probleem..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Goeiemorgen kransgenoten,vanzelfsprekend doe ik mee, ga immers bedwaarts. 'n Fijne rustige nacht gehad, de controlekamer nauwelijks uitgeweest. Ook ik kijk uit naar het lengen der dagen, de zonnewende. Feest van het licht.Ik heb het twijfelachtige voorrecht de langste nacht van het jaar werkend door te mogen brengen, maar de latere nachten worden dan weer korter!Mach's gut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 En ik geef liever iets weg aan iemand die het goed gebruiken kan dan weggooien, dat is toch doodzonde......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Dat doe je toch in de zak van Max ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Goedemorgen mensen...ik doe met jullie mee vandaag en ik drink NIET!Blacky...fijn om te horen dat je bezoek aan Spanje het 'loslaten proces' in werking heeft gebracht.Geniet van je huisje straks met al je nieuwe meubeltjes.En hoe zit dat nu met je huwelijksaanzoek?Houtje...misschien dat iemand naar de bijeenkomst komt die kinderen heeft met dezelfde maat?Benthe...ik hoop dat je hoofdpijn en misselijkheid een gewoon hollands griepje zijn en wens je veel beterschap!Haddock...slaap lekker zo...maar jouw kennende ga je eerst nog even hamsteren.Water...je werkt vast al maar wat lekker dat je met de feestdagen om het huis kan muciseren;)Kate als ik je niet moet feliciteren dan stuur ik je maar een bos roosjes:present::present::present::present::present:Jij vecht toch net zo hard als wij op jouw manier!Tapas...succes vandaag met het afwerken van je expo!Voor iedereen doe een mijlpaal heeft waarvan ik niets weet:angry::D die wens ik dan een fijne dag toe!En wie het moeilijk heeft...laat toch gewoon die eerste staan dan is het harde werk al gedaanen OK ze zal je wat rottig voelen en in je bed liggen woelenmaar ook dat zal weer over gaan zodat je met je leven verder kunt gaan!Het is de moeite waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 houtje , je kan de kledij toch naar een kringloop winkel brengen ??ik was zaterdag in een kringloop winkel en heb mij daar voor weinig geld een pracht lederen vest gekocht .ik vindt dat men een handje toesteekt aan het milieu als men tweedehands koopt .mijn kledij welke ik niet meer aan doe gaat ook naar de kringloop ps vraagje ivm senseo , zoals ik geschreven had , had ik nog maar halve kopjes koffie , nu blijkt de filter van het een kopje niet meer door te lopen , en ja is reeds enkel keren ontkalkt , nu maak ik mijn koffie in dat voor twee kopjes maar de koffie is niet zo lekker , weet er iemand of men dat pad houdertje ergens kan kopen ??en nu ga ik strijken , vermits er geen kasten in mekaar te steken zijn:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Weet jij wat er met die kleren gebeurt? Ik wel.......Ik heb een keer een reportage op TV gezien wat ermee gebeurt. Ik wéét liever waar het terecht komt, maar maak je geen zorgen, dat komt helemaal goed (inmiddels geregeld). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Een hele goede morgen,Hier langzaam aan het wakker worden onder het genot van een kopje koffie.Tja, ik geloof dat ik weer in het land der levenden ben! Tjonge, ik heb tochvast geslapen en eigenlijk wat te lang naar mijn zin. Zo'n ochtend is zo maarweer voorbij hé, en ik wil altijd nog zoveel doen alvorens naar mijn werk tegaan. Haddock, slaap lekker straks het is heerlijk slaapweer.Houtje, het is inderdaad zonde. Ik heb kleding van mijn kinderen wel zóveeljaren bewaard en dat hebben we onlangs allemaal weggeruimd.Ik had ook moeite het in de kledingbak te storten, maar heb het uit de modelaten gaan. En waar elastiek in zat was helemaal vergaan.Ja, ik had het meteen naar een kledingbeurs of tweede handswinkel moetenbrengen, misschien een idee voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 safierke , ivm huwelijks aanzoek , er wordt momenteel veel over gesproken .er zijn nog veel vragen rond die eerst een antwoord moeten krijgen .soms stel ik mij de vraag , waarom trouwen ?? het gaat toch goed zoals het gaat zonder dat boterbriefje er tussen .nu ja mijn ouders waren 47 jaar samen en nog maar 11 jaar getrouwd , misschien volg ik ook wel op die manier maar jullie zullen de eerste zijn die het te weten komen hoe het zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Goh pippi dat is een WAARHEID ALS EEN K O E . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Ik zit nu idd. te hamsteren. Blacky, zit dat ding echt helemaal dicht? Die van mij geeft ook halve kopjes als ik op 1 kopje druk. Druk ik op de tweekopjesknop, met de gewone 1 kops padhouder erin, wacht ik tot het kopje vol is, druk ik op de rode middelste aan/uit/stop knop gaat het prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Zit er wat tegen Pippi...vertel!Stien...werk ze voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Blacky ik heb geen senseo maar er is wel een website. Spannend dat er toch nog wat bij jullie in de lucht hangt ivm met trouwen...misschien dat de lucht tussen jullie zo eens goed geklaard wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Blacky ik zie daar wel dat :In de padhouders zit een heel klein gaatje. Dit moet schoon zijn en zeker niet verstopt. * U kunt met een naald het gaatje doorprikken om kalk en viezigheid te verwijderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 haddock idem hier ivm senseo ik los het nu op door een oude pad en een verse pad in de dubbele te steken , en gewoon op een kopje te drukken .safierke bedankt voor de link zo en nu ga ik wat doen , want ik ben aan de luie kant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Hahahhahahaha Blacky en lui.......laat me niet lachen.Ik heb weer fijn achter de lamp gezeten en kijk, ik heb nog wat oude spullen opgescharreld wat ik nu ga wegbrengen naar de kringloopwinkel. Mijn ROA heeft geen kerstboom, misschien kan ik die daar wel scoren. Bedankt voor de tip mensen ik ben weg !!!!! (tekentje: rookwolkje met voetjes) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Ik ben ook wat aan de luie kant Blacky dus ik neem je advies om wat te gaan doen ook maar even waar...tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Saf, Stien, bedankt, Pippi, wat moet er allemaal gebeuren, dan?Ga nu echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 safierke , ge zijt een engelke op dit forum ik heb je raad op gevolgt ivm een naald , en raad eens het werkt weer prima die koffiepad voor een kopje .maar het is geen kalk dat eruit kwam (was onkalkt ) maar allemaal kleine pluisjes ??haddock ook proberen he .amaai wat zie ik hier voorbij zoefen , een houtje strijkboutje richting kringloop winkel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Hoi hoi, net terug van den docteur, volgens hem heb ik "gewoon" migraine, daar schijn je ook erg van te gaan overgeven. Het klinkt raar, maar ik ben er eigenlijk blij om. Want ik was even bang dat het samen zou hangen met de hodgkin.En ja, nog dank voor de goede wensen van gisteren en jullie hebben gelijk, ik zou wat meer rust moeten nemen. Alleen ik word altijd zo onrustig van rustig doen Houtje, dan kan men over mij ook wel zeggen van, daar hebbie haar weer met haar ziekte.Ik vind depressie de ergste "ziekte" die er bestaat en heb mijn portie daarvan ook wel gehad. Ben er gotdank redelijk overheen gegroeid. Maar ik vind dus NOOIT dat iemand zeurt die aan een depressie lijdt.En nu ga ik proberen de e op mijn toetsenbord los te weken want ik zit de hele tijd achteraf overal e's in te vullen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden