Spring naar bijdragen

Donderdag 20 december

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 271
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Da's de hamvraag, die van Kees Schilperoort! En weet je wat daar de prijs was wat je kon winnen? Je zal het niet geloven, maar dat was echt een HAM! Vandaar de hamvraag! Dat wist je dan weer niet, wed ik, Haddock?

Corinne, ik ben 54, en volgens mij heeft de schuinsmarcheerder (leuke namen bedenken voor de Haddock kunnen wij ook hè?) eens gezegd dat hij 51 is....Is hij jonger, dan zal hij het snel verbeteren hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Trees

Da's de hamvraag, die van Kees Schilperoort! En weet je wat daar de prijs was wat je kon winnen? Je zal het niet geloven, maar dat was echt een HAM! Vandaar de hamvraag! Dat wist je dan weer niet, wed ik, Haddock?

Corinne, ik ben 54, en volgens mij heeft de schuinsmarcheerder (leuke namen bedenken voor de Haddock kunnen wij ook hè?) eens gezegd dat hij 51 is....Is hij jonger, dan zal hij het snel verbeteren hoor!

Nee, wist ik niet.

Maar jij hebt de hamvraag GOED BEANTWOORD!!!!!!! Prijs is 'n 14 daagse geheel onverzorgde voetreis naar Rome.

't Broekkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Trees

Trees, dan ben je net zo jong als mijn man.

Haddock maar 51?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK 51 dan, maar erg dat je er dan al zo oud uitziet: bolle kop, kaal, hangsnor.
Trees ziet er beter uit: parmantig, wel grijs, maar met een jeugdig gezicht.

Maar goed, jij hebt nachtdienst en moet opblijven en wakker zijn, Trees gaat naar bed en ik ga ook maar naar bed. Ben best wel moe en het begint hier ook flink af te koelen.

Haddock, hopelijk moet je niet naar buiten in de kou vannacht.

Trees, slaap lekker

En wie er verder nog leest: welterusten allemaal en tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...