haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Meurze, Mieke, en Pitze, Pip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 quote: Originally posted by: pippiMorgen komt het rolgordijna aan de beurt hoop ik. Ziet er niet uit voor mevr pippi in de straat...Goh je keek er altijd zo leuk op..... Heb je al iemand ingehuurd? Misschien kennie ook ramen lappen?Haddock with a view Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Je zit wel op je praatstoel, ouwe reus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Da's mooi kl*te, Pip, maar hoe bedoel je: jij moet nog dieper gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Jonger dan ik ,dà t dan wel weer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 quote: Originally posted by: TreesJe zit wel op je praatstoel, ouwe reus! Ja, het kan nou nog, straks ben ik voortdurend gedrogeerd........De sul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 's Avonds zijn de dagen te kort, en 's morgens zijn de nachten te kort...hoe los ik dat op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Wat ken jou 't nou schelen hoe het staat?De nergensmeezitter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 @Mieke,Ach fris is ook lekker.@Pippi,Welterusten.@Haddock,Hou je ogen open!@Trees,Hoe oud is Haddock dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 quote: Originally posted by: Trees's Avonds zijn de dagen te kort, en 's morgens zijn de nachten te kort...hoe los ik dat op? Als je gewoon strak doorzet komt nergens 'n end aan.De nunogdrukke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 quote: Originally posted by: CPAS@Trees, Hoe oud is Haddock dan? Ha, raden maar, meeetttt: Kees Schilperoort! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Volgens mij ben ik aan het uitrazen, afscheid nemen van m'n ADHD???? Voel me prima, heb zin om de zak te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Da's de hamvraag, die van Kees Schilperoort! En weet je wat daar de prijs was wat je kon winnen? Je zal het niet geloven, maar dat was echt een HAM! Vandaar de hamvraag! Dat wist je dan weer niet, wed ik, Haddock?Corinne, ik ben 54, en volgens mij heeft de schuinsmarcheerder (leuke namen bedenken voor de Haddock kunnen wij ook hè?) eens gezegd dat hij 51 is....Is hij jonger, dan zal hij het snel verbeteren hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 quote: Originally posted by: TreesDa's de hamvraag, die van Kees Schilperoort! En weet je wat daar de prijs was wat je kon winnen? Je zal het niet geloven, maar dat was echt een HAM! Vandaar de hamvraag! Dat wist je dan weer niet, wed ik, Haddock? Corinne, ik ben 54, en volgens mij heeft de schuinsmarcheerder (leuke namen bedenken voor de Haddock kunnen wij ook hè?) eens gezegd dat hij 51 is....Is hij jonger, dan zal hij het snel verbeteren hoor! Nee, wist ik niet.Maar jij hebt de hamvraag GOED BEANTWOORD!!!!!!! Prijs is 'n 14 daagse geheel onverzorgde voetreis naar Rome.'t Broekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Het vuur is bijna uit (heb vanmiddag 15 zakken laten bezorgen, moet ze nog betalen...) 't wordt koud, en mijn bed is warm. Ik ga het feestje verplaatsen!Goede wacht nog, Haddock! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Dank je, Trees. Lekker slapen. Ga me naar 's met de administratie bezighouden zolang het rustig blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 quote: Originally posted by: Trees's Avonds zijn de dagen te kort, en 's morgens zijn de nachten te kort...hoe los ik dat op? Dat probleem komt mij wel heel bekend voor.Ik heb er geen oplossing voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 OK Haddock,Je daagt me uit: je bent 54. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 quote: Originally posted by: TreesDa's de hamvraag, die van Kees Schilperoort! En weet je wat daar de prijs was wat je kon winnen? Je zal het niet geloven, maar dat was echt een HAM! Vandaar de hamvraag! Dat wist je dan weer niet, wed ik, Haddock? Corinne, ik ben 54, en volgens mij heeft de schuinsmarcheerder (leuke namen bedenken voor de Haddock kunnen wij ook hè?) eens gezegd dat hij 51 is....Is hij jonger, dan zal hij het snel verbeteren hoor! Trees, dan ben je net zo jong als mijn man.Haddock maar 51? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Fout, Corinne! En je mag ook niet nog 'n keer, Trees had het al goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 OK 51 dan, maar erg dat je er dan al zo oud uitziet: bolle kop, kaal, hangsnor.Trees ziet er beter uit: parmantig, wel grijs, maar met een jeugdig gezicht.Maar goed, jij hebt nachtdienst en moet opblijven en wakker zijn, Trees gaat naar bed en ik ga ook maar naar bed. Ben best wel moe en het begint hier ook flink af te koelen.Haddock, hopelijk moet je niet naar buiten in de kou vannacht.Trees, slaap lekkerEn wie er verder nog leest: welterusten allemaal en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst 21 december 2007 Lekker koesen, Corinne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden