Spring naar bijdragen

Donderdag 20 december

Houtje

Aanbevolen berichten

He getver, ligt er een uitnodiging in mijn mailbox voor kerstavond waarbij ik hartelijk uitgenodigd wordt om na de kerstsamenzang waar ik zulke prachtige posters en flyers voor gemaakt heb deel te nemen voor de samenkomst daarna in de kroeg... grmpffffffffffffffffff.. waarom nou weer in de kroeg...... met zuipende oude mannen...... rotkerst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 271
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goed gemopperd trees, zonder knippen en plakken, kan me trouwens voorstellen dat jij niet blij werd van je kerstpakket met wijn, net zoals ik een collega sprak die zo teleurgesteld was dat er geen wijn in ons pakket zat. Ach, het wordt mijn eerste alcoholvrije feestdagen-jaar en vandaag was de eerste hobbel op deze donderdag zonderdag.

maar ik ga je verlaten want ik moet gaan slapen, de rust reinheid en regelmaat he, anders ben ik morgen weer zo saggerijnig en ga ik ook met mobieltjes gooien net als bambam.
Trouwens, morgen de kortste dag dus die is toch zo voorbij!!

slaap lekker trees en haddock, werk ze, hopelijk hoef je de kou niet in vannacht, oude niet zuipende man!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker bezig jullie.

Gelukkig hoef ik niet te werken morgen! Voor mij is vrijdag een vrije dag. Hoort toch eigenlijk ook wel zo.

Wat ik zo vreemd vind (tenminste sinds ik niet meer drink), is dat het drinken in deze periode toch steeds zo gepromoot wordt. Alsof je geen feest kunt vieren met sapjes, thee, koffie, melk en noem maar op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Corinne,
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt wat betreft het promoten van alcohol.
Kan een hele diepe discussie opleveren, maar ben bang dat het weinig oplevert al zou dit best een punt opzich hier kunnen zijn.

Ik ben best jaloers nu op mensen die een glaasje kunnen drinken zonder daar problemen mee te hebben.
Zoekende naar een leuk frisje vind ik de feestdagen best kaal zonder een drankje.
Ik drink niet, maar mis het best weleens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...