Spring naar bijdragen

Donderdag 20 december

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 271
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een hele goede morgen,

Allemaal dank voor de felicitaties gisteren, doet een mens toch wel goed hoor!

Marion, mens wat een ellende. Oorontsteking op zich is al om gek van te worden van de pijn laat staan aan twee kanten en dan de gordelroos nog. Pfffff, rustig aan doen en bijtijds aan de bel trekken als
het te heftig wordt hé!
Enneh, je had met mij geen rekening hoeven te houden hoor, het draadje is voor iedereen en niet
alleen voor felicitaties. Dus als er iets is, schrijven!

Spud, jammer. Het is gewoon een straf het smaakte niet dus waarom nog hé?
Vandaag een nieuwe dag dus gewoon weer van start!

Saf, heeft op het draadje van gisteren...de mijlpalen van vandaag vast aangegeven.
Goed vooruit gedacht Saf, dank je :present:

Mieke 10 maanden ADB, Geweldig!

Trees 3 maanden ADB, Mega!

Meedoen 2 maanden ADB, Super!

Voor jullie, :present::D:present::):present::D:present:

Knap hoor, Mieke je zit ook zo maar op een jaar, nog even!

Saf, wat moeten we zonder jou, er zijn zoveel mijlpalen haast niet meer bij te benen!
Het forum heeft een goede uitwerking dat blijkt!

Benthe, je voelt je allenig maar bent het niet. Denk niet te ver vooruit, die 5 dagen gaan sneller om als drie weken. En als je die dagen na 5 dagen aftrekt van die drie weken zijn het geen drie weken meer.
Kan jij het nog volgen, ;)

Je vraag, er moeten haast wel mooie dingen in onze jeugd geweest zijn. Iemand nog fijne kerstherinneringen, gaf mij een warm gevoel. Niet alles kan slecht geweest zijn, je hebt gelijk .
Ik zal eens nadenken, spontaan komt er even niets boven maar de dag is nog kort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen op deze stralende, ijskoude ochtend. Schaatsen uit het vet, wanten aan en hop, naar buiten!

Gem dankjewel voor de knuffel van gisteren. Gelukkig is geliefde maar 3 weken weg en geen 5. Die moet begin januari gewoon weer voor de klas staan.
Fijn dat je (nog 1 dag werken?) een poosje ertussenuit kan. Nog steeds last van die vervelende collega's?

Ik doe vandaag met jullie mee: ik drink niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou heb ik toch nog even tijd
we hebben trouwens vier feestvarkens
Mieke...........................10 maanden..............Geweldig!
Tolie..............................3 maanden...............Mega!
Meedoen.........................2 maanden..............Super!
Peppashooter...weet de exacte datum niet want die houd hij geheim :P, maar ongeveer 4 maanden!.....Toppie!!

:heart:
:present::present:
:present::present::present:
:present::present::present::light:
:present::present::present::present:
:present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::light:
:present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::light:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::light:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::light:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:clock:

Blacky sinds jij het gisteren zei moest en zou ik het even uitproberen!!

Alle anderen een hele fijne dag......ik heb een verwen dag in de sauna net alles erop en eran en daar ga ik echt onwijs van genieten!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeden morgen adb'ers ,
aan iedereen die iets te vieren heeft van harte :present:
safierke , ik dacht al wat heb ik veel fantasie dat ik een kerstboom zie ;) nu safi proberen dat je een volledig kerstboom kunt maken :light:
hier alles onder controle , wakker sinds deze morgen 06:30 , en al veel werk verzet hier in huis , strakjes misschien eens naar buiten , al heb ik niet veel zin , als spanje bewoonster ben ik niet gewoon te rijden als de wereld er zo wit uit ziet , wel prachtig :)
wens iedereen die het moeilijk heeft veel sterkte toe .
het is voor mij ook niet de beste periode van he jaar , maar ik heb de oplossing gevonden :light: het is gewoon een dag als een andere .
mensen geniet van deze dag , vandaag is er maar een keer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saf, dat wordt genieten voor je vandaag! Relaxen en ontspannen :D

In deze tijd mogen wij extra véél werken, maar de twee kerstdagen ben ik vrij.
En de invulling daarvan ligt voor een groot deel vast. Jammer dat hiervoor weer
de nodige struggel voor nodig was. Maar ik wil er een fijne Kerst
van maken!

Toen ik nog "jong" (knap en rijk) was, ben ik nu ook hoor ;) vond ik die dagen
erg spannend. Ik had toen lang haar, twee staarten met elastiekjes bijeengebonden.
In de nacht, voor mij althans want de ouderen zaten nog op, droomde ik dat de
kerstboom opgetuigt moest worden. Kwam uit bed en hing mijn elastiekjes in de
kerstboom, hier werd ik wakker, naast de boom en de ouderen die mij stilzwijgend
zaten aan te staren en daarna in gelach uitbarstte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat kunnen volwassenen toch ontzettend bot omgaan met de gevoelens van kinderen. Onbedoeld, meestal, maar toch. Van die gevoelens van door de grond zakken die je je hele leven bijblijven.
Moest ik even aan denken bij jouw slaapwandelverhaal Stien, hoewel je er niet bij schrijft hoe je je voelde toen men in lachen uitbarstte.

Ik ga straks denk ik maar plaatjes schieten van Max in de sneeuw, het is zo mooi buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb trouwens de camera nog vol met foto's van Amerika ook en ik snap er geen r*k van hoe ik die op de pc kan krijgen. Ik bedoel, als ik de handleiding volg, gebeurt er.... niets!
Daarbij is de heer Brasser (kater) gisteren op de AB van de tv gaan zitten, waardoor ik nu in 1 klap al mijn kanalen weer kwijt ben.
Hier dus even wat grumpy feelings over ingewikkelde electronica, die natuurlijk voor een ander gesneden koek zijn, dus dan voel ik me extra stom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel Safi, maar in de handleiding staat dat ik de camera met snoertje a met poort b moet verbinden en dan knopje c op tekentje d moet zetten (allemaal gedaan) en dat zich dan vanzelf op de pc een programma opent. Niet dus.
Maar niet getreurd, een goede gelegenheid om mijn huis-IT'er weer eens op een lekkere lunch te vragen, die heb ik ook al een tijd niet meer gezien.

Safi, is het zo'n sauna-gebeuren met buitenruimte enzo? Kun je dus op zijn Fins door de sneeuw rollen als je uit de sauna komt, durf je dat? Of heeft het in het noorden niet gesneeuwd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hela hola, is het hier gezellig, wat een drukte alweer op de vroege ochtend.

Voor alle mensen met een mijlpaaltje een dikke:sun: en een:present:

Mieke rat, top, top, top. Way to go girl.

Anna, nog thuis, last van je bekkie:( Ik denk dat je kiespijn maandag nog niet over is, wat jij?B)

Visje, please remember this day!!!!!!
Wat is het idd heeeeeeeeeeerlijk om zonder kater wakker te worden. YIHAAAAAAAAAAAAAAAAA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moet je wel een gleufje hebben in je computer.
camera aansluiten met kaartje erin, via mijn computer de camera opzoeken (schijf met waarschijnlijk de naam van de camera) en de hele boel kopiëren en in een mapje plakken. Mocht ie het mapje niet vinden dan misschien het stuurprogramma van de camera eerst installeren?

Ik ben vandaag in een vreselijk humeur, ook niet raar na gisteren, was een veels te drukke dag en vandaag wordt er ook weer eentje, tenminste...
denk dat ik de borrel van vanavond maar oversla. Met moeite de eerste pil in de kat gekregen, dat wordt ook nog feest, zit nu al onder de krassen (en dat met een kuur van 10 dagen)

grumpel grumpel.. kunnen jullie wat aandacht en positieve energie deze kant opsturen? op deze donderdag zonderdag met avondlijke borrel?
heb het even nodig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OOOOH, heeft het gesneeuwd bij jou Benthe???

Ik had een beetje haast vanochtend, :huh:(hihi, wanneer niet?) en ging een, onbedoeld, half rondje op de rotonde, yeahhhh, leuk man zo'n spin. Wel fijn dat er geen mede weggebruikesr vlak naast me reden en ik niet langs een sloot reed of langs een dikke boom......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...