Q Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Met mij gaat het eigenlijk wel goed Water, alleen ik kan niet zo goed omgaan zoals het nu op het forum gaat. Dat heb ik al eens eerder meegemaakt en dan kom ik liever niet. Ik ga ruzies liever uit de weg, ben nu eenmaal laf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 En trouwens, sinds wanneer moet ik me verplicht voelen om ingelogd te blijven? Ik eigen mezelf bij deze het recht toe om niet te antwoorden als ik dat niet wil, Mieke. Dat mag dan wel laf liijken, maar daar moet iedereen het dan maar mee doen. Ik zie veel en veel laffere dingen passeren hier.Oké, superkort lontje. Was nergens voor nodig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 @ Francesca,Pardon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Maakt niet uit Q, ieder vogeltje zingt zoals-ie gebekt is. Belangrijkste is dat je je goed voelt. Ik ga horizontaal, slaapze allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Slaap lekker, Water. Jij bezit de kunst om alles wat te relativeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Goedenavond nog wakkere forumleden!Ik heb vanavond een leuke avond gehad. Een 25-jarig jubileum van vrienden. Een hoop mensen, lekker eten....Nu ben ik bekaf. Ik hoop dat iedereen lekker slaapt!Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Ik kruip lekker tussen mijn schaapjes.Morgen genoeg te doen in mijn nieuwe huis en dan lekker naar Mr. Right de komende dagen.Fijne dagen en tot spreeks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Ik zal jullie een klein dingetje over mezelf vertellen. Toen ik klein was, maakten mijn ouders vaak ruzie en zodanig dat ik in een kast ging zitten omdat ik het niet wilde horen en niet wilde weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst 22 december 2007 Heftig, Q! Toch zul je het zo nu en dan tegenkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst 23 december 2007 Ja dat klopt H en ik schrijf een klein dingetje maar dat is helemaal niet waar. Het was heel erg, ik zou er een boek over kunnen schrijven. Als ik ermee geconfronteerd word, klap ik helemaal dicht. Maar ik ben op de goede weg denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst 23 december 2007 Goed zo, Q. Mijn goede Vader zei vaak: alle goeie dingen komen langzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst 23 december 2007 quote: Originally posted by: pippiHaddock werk ze nog even vannacht.... Even??? Mij veels te lang.......En die knuf voor Knuffie, van mij krijg je ook 'n hele dikke knuf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst 23 december 2007 Q, ik ben blij dat je op de goede weg bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst 23 december 2007 H en Pippi, het was wel erg, maar ik was het wel gewend als kind. Het kwam niet zomaar uit het donker vallen. Ik was 8 en ik dacht dat het normaal was toch had ik verder wel lieve ouders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst 23 december 2007 Q, al is er nu een ruzieachtige sfeer op het forum, morgen kan dat weer helemaal de andere kant op gaan... ik ben ook altijd erg bang voor ruzie geweest en ging dan liever een blokje om.. tegenwoordig merk ik dat het bij het leven hoort en dat het zich altijd weer oplost, maar het is soms moeilijk om die kinderpijn in de volwassen proporties te krijgen, Dat kost tijd en uithoudingsvermogen...en nu lig ik er verdorie weer te laat in dus ik ga nu uitloggenslaap wel allemaal, een vredelievende slaap het liefst want van mij mag dat geruzie best wel even als het zometeen maar wel voorbij is en we elkaar de feestdagen door kunnen sjorren, ik denk dat ik tegen die tijd wel wat hulp nodig heb...trusten en houd het gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst 23 december 2007 Werk ze H en slaap lekker Pippi, Tapas en Trees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst 23 december 2007 Marjo, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst 23 december 2007 Nachtbrakers en noeste arbeiders, deze kip gaat op stok!Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst 23 december 2007 Slaapze, allemaal.De wakert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst 23 december 2007 Hahaha, het forum draait hier wel op 'n scherm op de achtergrond, maar ik zit natuurlijk niet voortdurend op het vinkentouw!De slechtvalk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst 23 december 2007 quote: Originally posted by: pippiIk kan ook net zo goed weer nachtdiensten gaan doen wat dat betreft. Levert me nog wat op ook dan... Jaaaa! Doe ik 'n goed woordje, kom je bij mij in de ploeg, gezellie!!!!Kejje 'n beetje sleutuluh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst 23 december 2007 quote: Originally posted by: pippiohw... vreemd..... Hoe zo?De vragert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst 23 december 2007 quote: Originally posted by: pippikan jij me leren toch? Ben nog jong en geen 56 Leer ik je zo! En ik ben ook geen 56, hoor.De 51 jarige adonistuimelaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst 23 december 2007 Ja, ik moet hier natuurlijk wel alert zijn, dat zal het zijn?De oplettende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst 23 december 2007 Niksen? Let maar 's op, als ik dat niet doe breekt hier de ple*ris uit!De opletter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden