Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Met mij gaat het eigenlijk wel goed Water, alleen ik kan niet zo goed omgaan zoals het nu op het forum gaat. Dat heb ik al eens eerder meegemaakt en dan kom ik liever niet. Ik ga ruzies liever uit de weg, ben nu eenmaal laf.

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

En trouwens, sinds wanneer moet ik me verplicht voelen om ingelogd te blijven? Ik eigen mezelf bij deze het recht toe om niet te antwoorden als ik dat niet wil, Mieke. Dat mag dan wel laf liijken, maar daar moet iedereen het dan maar mee doen. Ik zie veel en veel laffere dingen passeren hier.

Oké, superkort lontje. Was nergens voor nodig...

Geplaatst

Goedenavond nog wakkere forumleden!
Ik heb vanavond een leuke avond gehad. Een 25-jarig jubileum van vrienden. Een hoop mensen, lekker eten....
Nu ben ik bekaf.
Ik hoop dat iedereen lekker slaapt!
Welterusten!

Geplaatst

Ik zal jullie een klein dingetje over mezelf vertellen. Toen ik klein was, maakten mijn ouders vaak ruzie en zodanig dat ik in een kast ging zitten omdat ik het niet wilde horen en niet wilde weten.

Geplaatst

Ja dat klopt H en ik schrijf een klein dingetje maar dat is helemaal niet waar. Het was heel erg, ik zou er een boek over kunnen schrijven. Als ik ermee geconfronteerd word, klap ik helemaal dicht. Maar ik ben op de goede weg denk ik.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
pippi

Haddock werk ze nog even vannacht....

Even??? Mij veels te lang.......
En die knuf voor Knuffie, van mij krijg je ook 'n hele dikke knuf!

Geplaatst

H en Pippi, het was wel erg, maar ik was het wel gewend als kind. Het kwam niet zomaar uit het donker vallen. Ik was 8 en ik dacht dat het normaal was toch had ik verder wel lieve ouders.

Geplaatst

Q, al is er nu een ruzieachtige sfeer op het forum, morgen kan dat weer helemaal de andere kant op gaan... ik ben ook altijd erg bang voor ruzie geweest en ging dan liever een blokje om.. tegenwoordig merk ik dat het bij het leven hoort en dat het zich altijd weer oplost, maar het is soms moeilijk om die kinderpijn in de volwassen proporties te krijgen, Dat kost tijd en uithoudingsvermogen...

en nu lig ik er verdorie weer te laat in dus ik ga nu uitloggen

slaap wel allemaal, een vredelievende slaap het liefst want van mij mag dat geruzie best wel even als het zometeen maar wel voorbij is en we elkaar de feestdagen door kunnen sjorren, ik denk dat ik tegen die tijd wel wat hulp nodig heb...

trusten en houd het gezellig!

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
pippi

Ik kan ook net zo goed weer nachtdiensten gaan doen wat dat betreft. Levert me nog wat op ook dan...

Jaaaa! Doe ik 'n goed woordje, kom je bij mij in de ploeg, gezellie!!!!
Kejje 'n beetje sleutuluh?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...