Spring naar bijdragen

Zaterdag, 22-12 , nog een week en dan ist 2008

karelK

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En trouwens, sinds wanneer moet ik me verplicht voelen om ingelogd te blijven? Ik eigen mezelf bij deze het recht toe om niet te antwoorden als ik dat niet wil, Mieke. Dat mag dan wel laf liijken, maar daar moet iedereen het dan maar mee doen. Ik zie veel en veel laffere dingen passeren hier.

Oké, superkort lontje. Was nergens voor nodig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat klopt H en ik schrijf een klein dingetje maar dat is helemaal niet waar. Het was heel erg, ik zou er een boek over kunnen schrijven. Als ik ermee geconfronteerd word, klap ik helemaal dicht. Maar ik ben op de goede weg denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Q, al is er nu een ruzieachtige sfeer op het forum, morgen kan dat weer helemaal de andere kant op gaan... ik ben ook altijd erg bang voor ruzie geweest en ging dan liever een blokje om.. tegenwoordig merk ik dat het bij het leven hoort en dat het zich altijd weer oplost, maar het is soms moeilijk om die kinderpijn in de volwassen proporties te krijgen, Dat kost tijd en uithoudingsvermogen...

en nu lig ik er verdorie weer te laat in dus ik ga nu uitloggen

slaap wel allemaal, een vredelievende slaap het liefst want van mij mag dat geruzie best wel even als het zometeen maar wel voorbij is en we elkaar de feestdagen door kunnen sjorren, ik denk dat ik tegen die tijd wel wat hulp nodig heb...

trusten en houd het gezellig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...