karelK Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Dan blijft een bakkie koffie lekker, bij ons vroeger in de centrales ( kpn ) hadden ze het altijd over " effe een bakkie doen " . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Hier ook 'n ritueeltje van de buitenploeg, halverwege de wacht, als het werk het toelaat: bakkie!!!! Op 't aflospunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Blijft een belangrijk ritueel dat bakkie, zekers met dit weer lekkerder dan een glas bier, heey Pippi ik heb 't nog steeds niet gevonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 He, von Pippenstein! Van je bedje gelazerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 ocharm........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Da's lief! Heb ik ook altijd, ogen open en dan wakker. Schijnt zo te horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Alleez, nou valt m'n frankske..............haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Kom dan ff langs, ik stuur jou zo het adres. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Ik zit hier ook maar aan m'n keukentafeltje hoor.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Kom jij d'r ook gezellig bij, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Luitjes, ik ga het nog een keertje proberen, fijne dag morgen, welterusten.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Geluk met slapen, Karel! Tot morgen, uh, vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 quote: Originally posted by: pippi30 appelflappen in elkaar flansen Bewaar je die dan tot oud en nieuw?De Kerstoliebol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Oooo, ik dacht al, je bent wel wat vroeg, tegen oud en neiuw ouwe meuk.Dus aan de appelflappen met de kerst, ga je dan nieuwjaarsmorgen 00 uur aan de kalkoen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Sj*z*s, Pip, neem nou 's 'n wc! Die kinderen moeten eens zindelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Valt wel mee bij mij. Morgen ff wat langer opblijven, in een keer doortukken naar dinsdagmorgen: het heertje! Moet lukken. Verder alleen ff naar m'n moeder, verder geen plannen. Lekker op m'n eigen stukje prairie banjeren met m'n Dames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Hang er dan 'n zak achter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Koop er eentje bij en hang ze met 'n tuigje achter de kinderen an! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 We zijn a.h.w. het crisisteam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Nee, die eer laat ik vandaag aan mij voorbijgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Hahaha, hier gelukkig niks te zien!De snorloze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Su broer? Geen idee waar je het over hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 In m'n snor?De kerstsnor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Ha, 'n nieuwe kransgenoot, goeiemorgen Flyer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Flauwekul, hoor, kijk maar ff rustig rond. Je kunt je voorstellen op "wie is wie". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden