Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 december 2007

Leeuw

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Marjo,
Dat van dat lichamelijk en geestelijk herstel heb ik ook van anderen hier, maar ben begonnen dat te onderkennen. Door ondervinding zal ik maar zeggen. Tja, dik 8 jaar drankmisbruik poets je idd niet in een paar maanden weg.

@Karinneke,
Gelukkig heb ik geen auto of rijbewijs. Maar goed ook. Toen ik de eerste keer bij de verslavingsarts kwam, blies ik 1,5 en ik was de avond daarvoor om 12 uur naar bed gegaan en na het ontbijt naar die arts om 10 uur 's morgens.
Beetje ijskompressen leggen, verdoofd iig de pijn wat en als je geen ijs hebt, koudwatercompressen.

@Marieke,
Speel je nog even wat voor me?

@Pippi,
Noem me maar wat. Ik zeg wel of ik het leuk vind of niet. Ben benieuwd hoe je me gaat dopen.

@Marieke,
Lijkt me leuk om oude schoolvriendinnen te vinden. Ik ben alleen zo een beetje alle namen vergeten.

@Marion,
Heeft je zus je wel vergeven? Ik hoop van wel.

Goeie voornemens voor het nieuwe jaar? Heb ik maar een keer aan meegedaan. Toen heb ik gezegd dat ik mijn diploma zou halen. Heb ik ook gedaan, als ik daaraan had getwijfeld had ik het niet gezegd.
Eerlijk gezegd vind ik die voornemens zo nep. Iedereen beloofd vanalles en nog wat, maar bakt er meestal niets van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Corinne, nu ik er over nadenk, realiseer ik me, dat ik steeds blijer wordt, door niet te drinken. En ik geloof nu ook wel, dat alcohol je depressief kan maken. Toen ik nog dronk, merkte ik wel eens, dat als ik slechte zin had, de slechte zin na een paar glazen wijn, nog slechter werd. En was ik vrolijk, na een paar glazen nog vrolijker. Dus alcohol versterkt je gevoel, van dat moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karinnneke, mijn honden zijn voor een nacht en een dag in een kennel, we kunnen ze met kerstmis niet bij een ander achter de deur schuiven. Mijn oude Scooby was vanmorgen zo blij, toen hij daar kwam, dat hij ons niet meer zag staan. Dat vind ik een goed teken, want hij kwam daar voor de vijfde keer.

Corinne, niet mijn zusje, maar mijn schoonzusje heeft borstkanker, maar ze heeft de mildste vorm en het ziet er allemaal goed uit. Dus we gaan er weer voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn op diet moment aan onze derde Golden Retriver bezig. En ik weet nu al, dat als deze zijn tijd erop zit (nu 6) dat de volgende weer een Golden wordt. Ze zijn lief, een goed karakter en willen graag leren. Maar die van ons is geen waakhond. Als er een inbreker binnenkomt, zal hij met zijn knuffel hem uitbundig komen begroeten. En de weg naar de kluis wijzen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Karinneke,
Ik wil ook wel stoppen met roken. Mijn smoes is dat ik mijn niet-drinken niet in gevaar wil brengen.
Ik rook al wel veel minder en geregeld vergeet ik te roken. Ik ben wel blij met het rookverbod in de horeca, maar wel overdreven voor café's. Dat het in restaurants verboden wordt, vind ik prima.

@Pippi,
Heb je al een naam voor me? Ik voel me zo naamloos.

@Marieke,
Dan maar vast: welterusten.

@Ferry,
Uiteindelijk werd ik idd depressiever, maar voor even was dat gevoel toch weg.
Ben nu niet depressief en dat voelt wel lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Marion,
Het blijft een vreselijk ingreep, maar de vrouwen met borstkanker die ik ken, hebben zich er allemaal goed doorheen geslagen.

@Ferry,
Zit er veel in die kluis van je?
Slaap lekker.

Ik hou heel veel van honden en zou er graag een willen, maar mijn man wil geen hond. Dus hier alleen maar katten.

@Marjo,
Zéér depressief geweest en nu, achteraf erken ik volledig dat dit grotendeels aan den drank te wijten is (geweest). Nu heel erg van de ups naar de downs, en trug!
unquote.
Spreek ik daar nu??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...