Gem Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Goedemorgen!Ik mag een dagje gaan werken, daarna weer een paar dagen vrij.Wel een halfuur later opgestaan dan normaal.Degenen die zo'n hekel hebben aan de feestdagen: het zit er weer op! Nu alleen oudjaar nog en dan gaan we weer het normale patroon volgen.Iedereen die het droog gehouden heeft: we kunnen trots zijn op onszelf! Nu nog wel oppassen voor de valkuil, dat mensen KUNNEN terugvallen na de feestdagen. Je bent dan blij en trots dat je het hebt gered en dan ga je alsnog voor de bijl!! Let daarop!Voor degenen die het niet droog gehouden hebben (bedoeld of onbedoeld) ik hoop dat jullue net als ik vandaag niet drinken!!!Een fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Een heel goedemorgen. Maar dat was me een lekker kerstdineetje gisteren. Ik had al tegen mijn gastvrouw en -heer gezegd dat ik er geen moeite mee had als zij wel wijn dronken, wat ze dan ook deden. Niet uitbundig, maar bij elke gang een glas (ja, hoeveel gangen waren het dan? Nou, vier). Grappig vond ik dat je dan toch een soort niveau-verschil krijgt in het gesprek. Ik bedoel niet dat de een "beter" is dan de ander, maar je zit toch vanuit een andere sfeer tegen elkaar te praten. Niet hinderlijk in dit geval, wel opvallend.Oud-en-nieuw wordt voor mij een uitdaging. Ik heb al jaren de gewoonte om dat in mijn eentje door te brengen, dat is mijn avond van "inkeer en overdenking". Maar uiteraard tot dusver overgoten met wijn. Het zal heel gek zijn om dat nu zonder door te brengen. Misschien vind ik er op deze manier wel geen klap aan, we zullen zien.Ik wens jullie allen een dag vol kracht, moed en wijsheid, en in ieder geval een droge en fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 En jij Pippi, met welke gevoelens kijk jij op je jaar terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 goeden morgen , als eerste aan corinne ' me gusta tu nombre ' wil zeggen ik hoor je naam graag al wakker sinds 06 uur , nu ja wat wil je als een katerke denkt dat mijn gezicht een parkeerplaats is voor zijn kont benth nog niet denken aan oudejaar , het is niet meer als alleen vandaag dat ik de eerste laat staan .zo en nu vlieg in in de strijk , en neen doe dat niet graag , flans liever kasten in mekaar , maar daar is hier geen plaats meer voor er zijn nog wel enkele kleine klusjes maar eerst de strijk wegens gebrek aan houtje strijkboutje ik laat vandaag de eerste staan , want dat is het beste voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Goedemorgen allen,Hoewel er niets te mopperen valt, ben ik toch blij dat de kerst voorbij is.Nu oud en nieuw nog! Het gejakker in de winkels. Het kopen, kopen, kopen. Waar moet het met de mensheid naar toe?*** Anjo sterkte met de nare gebeurtenissen. Ik heb nu pas wat bijgelezen. Laat Jan met rust!!***Fran, ik zie dat je aan enige introspectie hebt gedaan! Dat kan nooit kwaad. Probeer er wat mee te doen.*** User, ik hoop dat er wat minder spanningen zijn. Het wordt beter, believe me!!Groet van de droge hervatter!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Cheyenne,Opruimen is met recht een schoone zaak. Houd ook de geest rein!! Sorry, dat ik wat 'hard' over kwam,maar zelf ben ik niet zo'n jammerklant, misschien is dat het!!Probeer het droog te houden en je hebt de grootste winst behaald.Groetje van Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Beste Pippi,Helemaal niets, NADA. IK begrijp dat je het als grapje bedoelt. Maar het wordt ieder jaar gekker. Het is hebben en hebben. Dit staat ver van wat ik als de ideale samenleving zie!! Ook voor mij, geen konijnen en kalkoenen. Laat ze met rust!!Alleen een present voor Anna, en ook ik ben verwend!!!Op naar twee januarie, en de comedie is voorbij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Morning Mr H2O!U heeft een low-profile. Niets mis mee!! Een rustige beschouwer, dat is ook wat waard. Ik doe aan een soort eindejaars overdenking. Beetje contemplatief.Groetje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Goedemorgen...Begrijp ik dat nou goed, heeft iedereen de kerst redelijk droog overleeft? Geweldig toch? Toppertjes allemaal, als beloning krijgen jullie gèèn breezer-ananas! Hier ook alles oke, 'k was vanmorgen wel vroeg op uit gewoonte maar dat geeft niet. Zometeen weer wat boodschappen halen. Gisteren een pyama-dag gehad (oeps, ik schreef bijna een Fran-dag... ).pssst, hey Soothe, shhhh, soms klets ik teveel vind ik zelf, dus liet ik gisteren maar eventjes de grote mensen praten... ik ken mijn plek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Pippi,Ik hoef niets te kopen. Ze heeft het al!! Vraag het maar aan de vrouw in kwestie. Het viel in de smaak.Die zaken zijn nog niet zo eenvoudig.Er ligt een hond te wachten!! Zo blijven we op de been.Groet, tot ooit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 persoonlijk denk ik dat het mooiste en liefste cadeau welke we onze partenr , kinderen en andere mensen geven , dat dit onze nuchterheid is .wat denken jullie daarvan ?over konijn en andere gesproken , zaterdag was ik in aalst en in een beenhouwerij verkochten ze veulen en paardenvlees , ik zei tegen mijn partner wie eet er nu veulen of paardenvlees , antwoord was ' jij eet toch koe, kip en andere vleessoorten ??inderdaad maar een paard of een veulen zie ik mij nog niet op eten ;-((soothe eten ze in nederland enkel konijn met de eindejaarsfeesten ??wat geschenken betreft hebben wij al 14 jaar de gewoonte bruikbare zaken te kopen , ik bedoel wat er nodig is , hier in dit geval door verhuis spanje -belgie zijn het meubels .allez ik ben verder strijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Een hele goede morgen,Kerst voorbij, ik ben toch wel opgelucht en achteraf blij dat al mijn afspraken in één dag zijn gepropt.Alhoewel een Kerstbrunch en Kerstdiner wat veel van het goede is voor mijn maag.Gisteren nog wel lekker gekookt voor de anderen maar had zelf na het koken geen trek meer.Ik heb eergisteren ook leuke Kerstcadeautjes gehad, alhoewel wij zelf daar niet aan doen.Veel lol hadden de kinderen met het geven van het boek, Waar dumpen we Oma!Blacky, ook ik ga vandaag even aan de strijk. Tapas en Houtje hebben mij gisteren toch de kriebelsbezorgd en heb ik de bedden verschoond en wassen gedraaid. Verder uiteraard gerelaxt.Gem, één dagje werken en dan weer lekker vrij!Ik ga voor 6 dagen werken en dan is het al weer volgend jaar! Even onderduiken in het nachtleven.Karinneke, jammer dat je het toch moeilijk kreeg gisteravond en dat er weinig tot geen responshier op het forum was. Ik hoop dat je er toch goed uit gekomen bent!Benthe, fijn dat je genoten hebt van het Kerstdineetje. Bij het lezen zat ik gelijk te tellen. Bij elke gang een glas wijn en daar kwam bij mij in de keuken tussen de gangen door ook de nodige glazen bij.Ach, tellen was niet mogelijk op zulke dagen, in elk geval niet glazen.Soothe en Anna, fijn dat jullie het gezellig gehad hebben. Toch wel grappig dat jullie elkaar ook hebben weten te vinden met het zelfde soort drankje 50/50!Username, ik hoop dat je er droog doorheen gekomen bent. Het zal nu misschien iets makkelijker worden doordat Kerst voorbij is, maar dat zijn gedachten hé.Maak per dag een goede planning voor bezigheden, aktie punten! Bouw er ook je rust punten in!In het begin geeft het je een goede leidraad om de dag door te komen.Pippi, je bent al aan het terugblikken op het voorbije jaar. Het is wel fijn dat je nu opmerkt dat de scherpe kantjes van de scheiding af zijn, hoewel het vast niet altijd makkelijk voor je zal zijn.Ook jij zal komend jaar je draai vinden, je doet het goed! Koh, het is fijn dat wij op de hoogte zijn gehouden al had ik het hier liever van jezelf gehoord.Goed dat het wat beter gaat en vrijdag voor de intake kan! Moed houden, je kan het dat heb je al eerder bewezen!Ook de anderen die een ban hebben, volhouden er komen tijden dat je hier héél je verhaal weer kwijt kunt. Tijd is relatief en gaat voor je gevoel misschien te langzaam maar gaat wel.Allemaal een hele fijne droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Hoi Stien,We hopen dat je goed gaat!!! Ken je dat C-100.000 drankje? Vruchtensap met "helder" water.Wat is helder water? Het meeste water lijkt helder, zolang het niet uit het riool komt.Het is Roosvicee. Het is niet zo zoet en stroperig, dus goed voor de lijn.***Blacky, in Holland, worden niet alleen konijnen gegeten. Ook Zoef de haas, staat op het menu, alsmede reerug en zwijnen.Kortom, veel wild!! En wat te denken van de traditionele tok-tok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Nou Pip, je moet me niet zo op woorden gaan vangen hoor, daar word ik zwaaaaaaar depri van want dat win ik toch niet want jij bent een vrouw en ik een klein kuiken en dat is niet eerlijk oooooooooooh nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Stien wat fijn dat jij je kerstdagen ook weer heel bent doorgekomen. Maar wat stelt het tenslotte helemaal voor, vind je niet, het is net hetzelfde als een verjaarsfeest of de pinksteren. Feesten zijn er altijd wel. Het gaat om iets in jezelf, dat je het beste voor jezelf wil elke dag. En dat heb jij dus maar mooi gedaan.Pippi, bij mij is het zo gegroeid dat ik 31 december als beschouwende dag heb, maar het had net zo goed 27 mei kunnen zijn, maakt niet uit. Het is een beetje bedenken van: heb ik het goed gedaan en wil ik op deze weg doorgaan? Soothe, je klinkt maar steeds nuchterder en nuchterder. Mag ik jou vertellen dat mij dat veel plezier doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Goed te horen Benthe. Ik zit mezelf maar schouderklopjes te geven!!! By the way, het bevalt beter zo.Met wat waakzaamheid en zonder zelfbedrog blijf ik op de rails! Jij ook het beste!!Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Goedemorgen all of youNou de kerstdagen zijn weer voorbij gelukkig.....nu nog oud en nieuw overleven en dan weer aan het werk eindelijk.....ik kan geen daginvulling vinden wat ik ook bedenk ik weeet gewooon niets.ik ben zat van het gamenop tv is ook niks te beleven...mijn beste vriend is niet thuis..dus ga ik hier maar weer lekker klagen op het forum..Ik ben inmiddels al weeer 4 dagen nuchter.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Username, proviciat dat je de Kerstdagen droog door gekomen bent! Nu niet alleen klagen maar ook dragen!Onzin dat er geen daginvulling voor jou bestaat nu je vriend er niet is.Wissel buitenlucht en rust binnen af, maak een planning!Er is gisteren al voldoende tips aangereikt en ik heb het gevoel dat je jeheerlijk zit te wentelen in zelfmedelijden.Aktie ondernemen, want als je zo afwachtend achter de pc blijft breek jeniet door die circel heen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Die Pippi,Omdat je zelf niets uitvoert, dan stapelt het hè!! Waarom huur je heel het forum niet in.Dan sweepen we alles clean!Groet, ik ga doessen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Pip, misschien krijg je username zo gek maar ik doe niet mee!Ik ga ook maar eens douchen en tot aktie over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 @pipi ja de afwas zeker..@Stien Ik heb absoluut geen zelfmedelijden.....ik verveel me gewoon stierlijk...Ik heb echt geeen idee wat te doen... gisteren naar het park geweest......dat was saai...huis opgeruimd....op boodschap geweeest....nu weet ik niks meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 USER,Wat ongevraagde alternatieven.1 Een goed boek,2 Slapen,3 Wandelen,4 Een dvd'tje,5 Fietsen,6 Op het forum,7 Maak dag 5 vol. Niet drinken, is verre van simpel, maar vervelen maakt het niet eenvoudiger.Doe iets, ook al ontbreekt de lust, dat geeft een voldaan gevoel.Ik zit hier ook alleen, maar kom tijd te kort.Vervelen heeft weinig met niet drinken van doen! Dat is een state of mind!!!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Ik ga eerst wel weer wat boodschappen doenBedankt Sothe voor de tips Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Kijk User, dat moet ik nu ook gaan doen. Maar ik bruis niet van energie.We leven met u mee! Dit is iets waar ik de pest aan heb. maar we moeten ook eten!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Pippi triest!! Pure willekeur!! Daarom heb ik religie in de ban gedaan. het had wat eerlijker verdeeld mogen worden. De één krijgt de volle laag en de ander wordt vredig 90Snap er niets van!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden