Anna Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Dat was ook het liedje waar ik aan dacht Spud. Alleen kruip ik er nu in, helaas niet bij mijn liefste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 weledele vrouwe francesca wellicht was dit een stille hint van uwen koene ridder een lied voor hem te zingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Slaap wel, zuster Francesca. Het was me een waar genoegen met u te verkeren vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 slaap wel zuster Anna, mogen u het welbekomen bevallen dat gij met een lach op uwen gezicht dit lied mag zingen... In positieve zin dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Het is inderdaad altijd een genoegen om met mij te verkeren, zuster Anna. Blij dat u dat inziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Ach ach ach, en weeh, allen die willen.... En ik met Franc maar domino-en om het domino-en, en weer water met de te hebben waterzak zien weglopen? Ach, ik heb er geen moeite mee, taalvertier is taalvertier, en onze Pip tracht ik in Oz te krijgen, nu nog 'n wizzard worden.De Droomtijder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Heb je al rode schoentjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 quote: Originally posted by: FrancescaHet is inderdaad altijd een genoegen om met mij te verkeren, zuster Anna. Blij dat u dat inziet. Op de andere kant der medaille is het althoos zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Waarde schelvis, ik wil morgen wel weer met u woorddominoën, hoor!Aangepast wegens aangetaste schrijfvaardigheid. Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 hihi, lachen jòh! Ik zie dat jullie er werk van gemaakt hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 U zoekt geen mystiek, u zoekt zwijgzaamheid. Da's niet bepaald hetzelfde. Wel errug mannelijk.Marvin Gaye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Het was mij ook een waar genoegen, beste kapitein Haddock! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Om het even samen te vatten, wens ik ieder die naar bed gaat welterusten.Ik moet nog even wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Gebrek is niet één van m'n noden, harten koester ik mits ze goed zijn. Ga uw weg. Mijn Excaliber zal u nooit helpen, toch koester ik u, eine peinsame zeit haben wir, doch? Ich behaupte meine sachen, u de uwe. Macht nichts. Alle hulde aan uw queste, ik heb 'm ook. My aim is true. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 goedenacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Mail, dove! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Hoezo ben ik zot? Staat buuf aan m'n deur (zag nog licht aan) of ik even kwam praten. Ja hallo, ik heb toch een straat verbod! Morgen weer een dag hoor! Ik denk dat de optie van verhuizen nog niet eens zo gek is, voor m'n buren dan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 mag je eerst nog de 13de kaart van boven trekken, pippi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Hoi Trees, kom je nog even kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Nou, ik heb het draadje gelezen en het woordspel, dus ik heb mijn portie lectuur voor vandaag wel gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Dus ik dacht: ik duik d'rin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 in bed dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 dit virusje gaat 2 slaappillen in d'r keel gooien en pas na de ochtend wakker worden... Hoop ik. Welteruste iedereen! En bedankt voor het kunnen ontladen en het lachen! Heeft me echt geholpenGroetjes, Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 En hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst 29 december 2007 Spud, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden