Gem Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Spud, gedaan is gedaan..misschien brengt het iets goeds voort! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 quote: Originally posted by: Spudff hopen dat ik de buurman tegenkom aan het einde van de straat Woon je 'n beetje noordelijk? zal wel niet. Is ook niet erg. Push to shove, give a hint. Alleen de doden en gekken kunnen echte helden zijn, de rest is make belief.Uit de auto, trouwens, Anna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Ik kan me vergissen, maar is het niet zo dat alleen de mishandelde zelf aangifte daarvan kan doen? Jij kunt niet meer doen dan het vermoeden uiten Spud, en dat heb je gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Is zijn achternaam shadow, water? met 42pK??? Wat geef je 'm te eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Water, o dierbare, mijn rosch telt slechts twee wielen ende heet Bulldog, made in Belgium. Bulldog ende Honda, twee viervoeters als gij de namen even ruim bekijkt. Dat zou moeten lukken, ware het niet dat gij zo ver van mij af woont! Helaasch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Logisch Haddock, als je hem in de auto afspeelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 ... diepe gronden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Helaasch, pindakaasch... ende zoo frischjes onderweegs... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Ach, hoe droef!Daar waren twee koningskinderen,zij hadden elkander zo lief.Zij konden bijeen niet komen,het water was veel te diep... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Nogal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Anna,Snif snif, ajb, dat is zo een triest lied. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Als gij Water van mij weg durft te jaagen, vertel ik dat aan den moderator!Ik begin zowaar tiepvauden te schrijven! Achheere! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Ja seg, nou hept ik ut weer gedaan sekur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Vreescht niet, den moderator ligt ter ruste... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Het is de taak ende de verplichting van den moderator te voorzien in eenen brug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 In zijn beddeken klein, die zal vast ook wel alleene zijn! Snif! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 maar als ik me in mekaar had laten rossen, dat had ie gedaan. Dan had ik voor mijn zaak een extra poot denk ik stiekum. Maar het was zowiezo al naar om te knokken onder ogen van vriendinnetje...Het is gewoon niet eerlijk maar het is rustig nu, houden zo denk ik maar. Maar soms is het gevoel sterker dan het verstand... Ik moet daar op dit uur niet mee bezig zijn maar toch... FF luchten lucht toch op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Weten jullie wel dat we hier met wel 12 man/vrouw sterk zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Eene brugh, jonckvrouwe Anna? Moet gij niet in den tooren uitkijken tot iemand uw zuster komt redden van Blauwbaard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Rustig je hart luchten, Spud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Zuster Anna, ziet gij al iets komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Ach, Fran, niet te hopeloos, dichterlijke vrijheid zonder BB lukt u aardig!De onkoene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Ja zeg, Francesca, nu niet op dit uur twee verhalen door elkaar gaan halen hè. Dat trek ik niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 quote: Originally posted by: AnnaLogisch Haddock, als je hem in de auto afspeelt. Er zijn er zes!De gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 nr. 483 als ik snel genoeg typ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden