Gem Geplaatst 29 december 2007 Rapport Geplaatst 29 december 2007 Welterusten allemaal!slaap lekker nu of straks!
Francesca Geplaatst 29 december 2007 Rapport Geplaatst 29 december 2007 Ik zal dan ook maar in mijn bedstee kruipen, zuster Anna. De kat is er ALTIJD. Dat is tenminste een vent, gecastreerd of niet!
Anna Geplaatst 29 december 2007 Rapport Geplaatst 29 december 2007 Dat was ook het liedje waar ik aan dacht Spud. Alleen kruip ik er nu in, helaas niet bij mijn liefste.
Anna Geplaatst 29 december 2007 Rapport Geplaatst 29 december 2007 Slaap wel, zuster Francesca. Het was me een waar genoegen met u te verkeren vanavond.
Francesca Geplaatst 29 december 2007 Rapport Geplaatst 29 december 2007 Het is inderdaad altijd een genoegen om met mij te verkeren, zuster Anna. Blij dat u dat inziet.
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Geplaatst 29 december 2007 Ach ach ach, en weeh, allen die willen.... En ik met Franc maar domino-en om het domino-en, en weer water met de te hebben waterzak zien weglopen? Ach, ik heb er geen moeite mee, taalvertier is taalvertier, en onze Pip tracht ik in Oz te krijgen, nu nog 'n wizzard worden.De Droomtijder
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Geplaatst 29 december 2007 quote: Originally posted by: FrancescaHet is inderdaad altijd een genoegen om met mij te verkeren, zuster Anna. Blij dat u dat inziet. Op de andere kant der medaille is het althoos zo!
Francesca Geplaatst 29 december 2007 Rapport Geplaatst 29 december 2007 Waarde schelvis, ik wil morgen wel weer met u woorddominoën, hoor!Aangepast wegens aangetaste schrijfvaardigheid. Zucht.
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Geplaatst 29 december 2007 U zoekt geen mystiek, u zoekt zwijgzaamheid. Da's niet bepaald hetzelfde. Wel errug mannelijk.Marvin Gaye
Francesca Geplaatst 29 december 2007 Rapport Geplaatst 29 december 2007 Het was mij ook een waar genoegen, beste kapitein Haddock!
CPAS Geplaatst 29 december 2007 Rapport Geplaatst 29 december 2007 Om het even samen te vatten, wens ik ieder die naar bed gaat welterusten.Ik moet nog even wachten.
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Geplaatst 29 december 2007 Gebrek is niet één van m'n noden, harten koester ik mits ze goed zijn. Ga uw weg. Mijn Excaliber zal u nooit helpen, toch koester ik u, eine peinsame zeit haben wir, doch? Ich behaupte meine sachen, u de uwe. Macht nichts. Alle hulde aan uw queste, ik heb 'm ook. My aim is true.
CPAS Geplaatst 29 december 2007 Rapport Geplaatst 29 december 2007 Hoi Trees, kom je nog even kijken?
Trees Geplaatst 29 december 2007 Rapport Geplaatst 29 december 2007 Nou, ik heb het draadje gelezen en het woordspel, dus ik heb mijn portie lectuur voor vandaag wel gehad!
CPAS Geplaatst 29 december 2007 Rapport Geplaatst 29 december 2007 OK welterusten dan maar.Ik ga ook maar slapen. Misschien spreek ik jullie morgen nog, anders zondag wel.Doei!
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Geplaatst 29 december 2007 Ik vind het forum ten goede gekenterd!Het wilde paardje
haddock Geplaatst 29 december 2007 Rapport Geplaatst 29 december 2007 Doeneme toch maar niet, nou jah, 'n heel zacht tikje, dan?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden