Spring naar bijdragen

het gaat goed

anjo

Aanbevolen berichten

Anjo, ook ik heb ook wel eens betere keren in mijn leven gekend dan momenteel. Ik ken je wel niet zo goed maar wens je betere tijden toe in 2008.

Weet je? In deze tijd van het jaar neigt iedereen naar terugkijken. Ik heb het daar niet zo op. Ik kijk liever naar de toekomst. Hoeveel leed en ellende je ook ter deel zijn gevallen.....volgend jaar is er gewoon een nieuw jaar. Nieuwe kansen voor ons allemaal. Wat je leed niet weg neemt.

Liefs,

Dani

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Albertina, ik kon je niet vinden bij 'wie is wie'. Ik zou graag meer van je weten, maar dan is het voor ons allemaal het makkelijkst als je even bij wie is wie schrijft. Verder schrijven we op het draadje van zondag verder. Ik reageer later nog ok....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Anjo,
Ik wil je op dit draadje even laten weten dat ik aan je denk. Als een soort lotgenoot dan hé?
Mijn levenszee is momenteel ook erg woelig maar mijn scheepje blijft gelukkig nog steeds drijven.
(om voor het forum niet te zeer in raadselen te spreken, mijn beste vriendin én mijn jongste zoon zijn ongeneselijk ziek)
Ik wens je vooralsnog veel positieve momenten de komende tijd.

Groetje,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo...het gaat goed..... waarom ben je dan zo verdrietig?
Zou dat misschien komen omdat je teveel voor anderen hebt gezorgd in de laatste maanden en te weinig voor jezelf? Aldoor jezelf weg cijferen en dan op moeilijke momenten niet de juiste reaktie van je moeder en je kinderen krijgen slaat er ook wel in volgens mij.
Iedereen heeft behoefte aan waardering van anderen en vooral JIJ die constant klaar staat voor je lieve zieke vrienden en je ex, hebt juist een aai over je bolletje nodig.
Ik hoop voor jouw dat je een vrolijk en blij 2008 gaat krijgen omdat weer wat zon in je leven te brengen.
Veel sterkte met je ex, ik hoop dat hij niet te lang hoeft te lijden.

Anjo denk a.j.b om jezelf, want jij bent de belangrijkste persoon in JOUW leven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo,

Voor 2008 wens ik jou vooral RUST toe. Rust om te kunnen overzien wat echt belangrijk is in je leven, de zaken goed op een rij te krijgen en van daar uit in alle rust de nodige dingen te kunnen doen die dan ook weer een RUSTIG gevoel geven. Je hebt het verdiend !!!!

Veel :heart:s van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...