Spring naar bijdragen

dinsdag 2 januari

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
stien

OOOhhhhhhh, ja, domino zal het zijn.................?????

Wij kunnen aardig converseren, over liefde, verraad, wraak en trouw, of liever het gebrek daaraan! Er zijn er zelfs die de TV prefereren boven muziek! Waar gaat de wereld heen?

De wel een op het forum begerende

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
sneeuwwitje

Ik ga even de honden uitlaten, het knalt gelukkig niet meer. Die ouwe Scooby moest je meetrekken naar buiten, zo bang voor het vuurwerk.

Waarde Marion, je had 'm als pup nooit moeten troosten. Life's a bitch.

Natuurlijk wel alle succes met de laatste zet! Eat them!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In elk geval heb ik toch aardig zitten gniffelen met het terug lezen. Maar ik heb nu het gevoel dat ik op één dag een triologie heb gelezen en alles door elkaar ga halen. De draad is bij mij zoek.

Niet erg onlogisch, maar ga nu weer in mijn regelmaat. Morgen weer vroeg dag, wil lekker veel doen.
Truste voor straks en houd het droog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's mooi kl*te, Marion. Ik heb m'n ontelbaarste honden hier (weet ze allemaal nog, hoor!), maar ik heb nog nooit 'n bange gehad, weest onverschrokken, zelfs in het zicht der dood! Mijn meisje mocht froeguah al de hondjes niet meer in de stad uitlaten omdat ze zelf schrok, en dan wel doorliep. Hondjes zien en ruiken alles.

En, Bammie, was vanmiddag ook bij m'n nog maar net ex, bijna twintig jaar mijn lief, dierbaarste ooit, had ze nog hoop. Afgekapt is 'n groot woord, maar eigenlijk wel, en in mekaars armen zitten huilen. Gvdgv, de meest dierbare mens op aarde (blijft ze) waar ik het wel zovele jaren mee gered heb, en dan nu dit? Ja, oud als ik ben, ik wil nog van alles.

De doener, met 'n kusje voor Mieke, bestaat niet dat ze niet mee leest. De rest van de kussen zijn voor Pip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...