Vie Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Pippi wil je nog een kaart, anders trek ik er van tussen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 sorry Trees, hier is me again. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Goedenavond.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 er zijn er heel wat met een identiteitscrisis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Hey Gem de PAM...!! Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Sapi,alles OK hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Ik zit nu een keer in jouw schoenen..manloos, maar gelukkig is het nu en niet een paar weken geleden want ik voel me goed en heb door de drank drie feesten te hebben overwonnen een nieuwe kracht in mezelf gevonden. Zaterdag heb ik een punk kinder disco...normaal gesproken verwacht je bij een kinderdisco geen alcohol maar bij deze zal het rijkelijk vloeien. Ga misschien wel niet heen maar het zijn goeie vrienden van me dus ik wil eigenlijk wel. Dus mijn plan is vroeg heen gaan...kinderen sminken...hairwraps voor de oudere meisjes maken...en dan zo druk bezig zijn dat ik er niet aan denk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Alcohol bij een kinderdisco? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Moeten kunnen Safi!Bovendien voel je je goed, dus dat moet goed gaan!Misschien wel lekker, keertje zonder man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 @Cacao,Dat wordt hard werken aan jezelf, maar het loont! Wroeten in jezelf, heel eerlijk zijn. Ik had het er soms heel zwaar mee.@Benthe, quote: Originally posted by: BentheNou, eerst Corinne dan, en daarna trek ik een kaart voor jou Pippi, als je wil. Corinne, je hebt De Kluizenaar. Dat betekent niet wat je denkt dat het is, het betekent genezing. `Iedere mens laat iets nieuws ter wereld komen dat er zonder haar niet had kunnen zijn en zonder dat nieuwe was jij het kwijt. Je probeert met dit nieuwe je eigen wereld op orde te brengen. Hebben we dit op orde gebracht, dan kunnen we onszelf gaan begrijpen. We moeten het verleden, heden en de toekomst met elkaar verbinden.` Dat nieuwe moet het droogstaan zijn. Ik ben druk doende het allemaal op orde te brengen (nog lang niet klaar), maar ik begrijp mezelf nog niet helemaal (zal ik dat ooit kunnen). Dus ik heb nog e.e.a. te doen. De verbinding tussen verleden, heden en toekomst is er al wel, maar die is nog heel instabiel.Dank je, ik weet wat me te doen staan: verder werken aan mezelf.@Safi,Schminken als afleiding. Goed, bovendien op kinderfeestjes drink je toch fris.@Pippi,@An,Klaag zo veel als je wilt. Het helpt en ik zie het niet zo als klagen. Meer als wat ik ook al ervaren heb.@Trees,@Gem, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Corinne..het is in een kroeg :-(...eigenlijk zijn die feestjes altijd een gelegenheid voor de ouders om helemaal lam te gaan.Maar zoals Gem ook al zei...wel eens leuk zonder man en dat is ook wel weer zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Gem, hoe ist nu?Ben je weer een beetje in het oude ritme?Las dat je al weer aan het werk bent, gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Stien,vandaag begonnen... gelukkig na morgen weer weekend. Het begint een opgave te worden naar het werk te gaan. Helemaal niet goed voor mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Ik wens jullie een hele goeie nacht, ik ga nog even met Bulletje naar buiten, en dan mijn donsje over me heen trekken.Liefs, C Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Pippi haal asjeblieft die kop weg, doe me een lol! Hihi, die past helemaal niet bij je.Nou, zeg 1 of 2, geen geintje, ik heb er twee uitgetrokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Okee, okee, dan niet. Hoewel, het was wel een heel mooi lot Pippi.Ik ga eens even met het jonkie de deur uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Gem, heb je bedacht of er mogelijk enige andere opties zijn om hetzij daar hetzij elders veranderingen aan te kunnen brengen? Of is het even een aanloopje van het nieuwe jaar die het nóg moeilijker maakt?Ik zelf heb ook een moeilijke periode doorgemaakt en werd extra verzwaard doordat ik nog zoveel met mijzelf bezig was. Mijn vermoeidheid, lichamelijk heeft het lang geduurd en ben er nog niet. Mijn emoties, wisselende stemmingen hebben daar een grote bijdrage in gespeeld. Maar nu kan ik het wel beter relativeren, ik weet vaak hoe het op te lossen en waar ik uit kan putten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Allemaal de beste wensen voor 2008.Pippi, wat zie jij er raar uit. Komt toch niet door het vuurwerk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 @Safi,Bereid je dan maar heel goed voor.@Stien,@Gem, Is je arm dan al weer OK?@Cacao,Slaap lekker.@Pippi,@Benthe,@Marion,Misschien is Pippi idd door het vuurwerk getroffen!Hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Ayayay, je kiest 1 Pippi! Soo, hee dat jij dat aandurft. Je hebt De Keizer.De Keizer is de pionier van de liefde, maar wel door veel moeilijkheden heen. De keizer weet nog niet helemaal hoe zij/hij het voor elkaar gaat brengen. Vrouwen in dit teken zijn bang voor heersers in de vorm van vaders en grote broers.Ze weten nog niet goed wat ze met zichzelf aanmoeten en hoe ze hun leven moeten vernieuwen.Maar er is een kracht van binnen die gebruikt kan worden. Vooral met pasen kan dat gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Marion,hoe is het met je?Corinne,mijn arm gaat redelijk, dank je!Your behind is reeds genezen?Benthe,wat voor kaarten heb jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Hier alles zijn gangetje. Ik ben snipverkouden geweest, maar ben nog ontzettend moe. Het lijkt of alle spanning van de afgelopen tijd een grote vermoeidheid is geworden.Hoe is het met jou Corinne? Is je zitvlak weer helemaal oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Hallo Gem. en Pippi en alle anderen. Ik wordt weer een beetje mens, steken in mijn hoofd en borst zijn verdwenen, mijn gordelroos ook bijna. Godsamme wat ben ik constant aan het kl@ten met de gezondheid. lijkt wel of ik helemaal geen weerstand meer heb. Ik lijk wel een ouw wijf van 90. Ik lag er zelfs met oud en nieuw al om 1.00 uur in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Hoi Jonagoldje Cheer up! Appeltje.Het koudje gaat over, dan de rest nog!Een goed 2008.Liefs Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Dank je Soothe,Jij ook en heel liefdevol 2008:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden