CPAS Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 @Ikstopook,Die angst voor een delirium kun je hier natuurlijk uiten. Wat dacht je dan? Dat moet je niet even wegstoppen bij Tips. Hier moet je zijn als direct geholpen wil worden.Bij tips kun je zetten wat handig kan zijn voor een ander die in een zelfde situatie dreigt te komen of vreest te komen.Ik begrijp dat jij nu bang bent voor een delier. Kun je aangeven waarom jij het niet uitgesloten acht dat jij een delier krijgt. In geval van een delier moet er een arts bij geroepen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 ISO misschien dat Soothe je daar wat over kan vertellen, want die heeft ook delirium risico's gehad, als ik het me goed herinner Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 Sandra,Hoe gaat het nu met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 Ik ben er gewoon bang voor (gemaakt). Toen ik twee jaar geleden gedurende 10 weken niets gedronken had, was ik ook plotseling gestopt, nergens last van. Ik drink nu niet meer en ook niet minder. Eigenlijk misschien wel wat minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 ISO,ik ben onder medische begeleiding gestopt. Gewoon stoppen met drinken in 1 x. Ik had ook begrepen dat plots stoppen gevaarlijk kon zijn! maar met begeleiding en een heel grote dosis diazepam ben ik de eerste dagen doorgekomen. Persoonlijk denk ik ook dat minderen geen optie is! Zeker niet, als je hebt besloten niet meer te willen drinken. Zo'n wilskracht is bijna ondoenlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 Dus Diazepam vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 Sneeuwwitje,Sterkte en vindt de nodige rust in je slaap!Slaap lekker.Morgen is er een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 Of iets vergelijkbaars! Overigens heb ik wel medicijnen gekregen mocht ik plotseling een delier krijgen!Er werd wel bij verteld dat dat bijna niet gebeurt! Daarom is het goed als er iemand in de buurt is, die je die medicijnen kan toedienen, mocht het zover komen. Nogmaals die kans is heel klein!Ik vond het ook een eng verhaal, maar ben er voor gegaan en nergens last van gehad, behalve de bekende afkickverschijnselen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 Corinne,Grimlin weg gemept dus gaat weer als vanouds. Still going strong. Thank,Sandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 Ik weet niets van delirium en ga nog even TV kijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 Als je iets leuks kunt vinden: veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 Safi, veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 ISO, Het risico van een delier is idd niet groot, maar mag nooit onderschat worden.Als jij het de vorige keer niet had bij het meteen stoppen, is de kans ook nu heel klein. Je kunt dus meteen stoppen. Wel is het handig als je daarbij een middel als librium hebt, mochten de ontwenningsverschijnselen beven en trillen en angstaanvallen je te groot worden.Handig is ook als er iemand onder bereik is om je de eerste dagen een beetje op te vangen en in de gaten te houden.Ik was ook heel bang voor de bijverschijnselen. De angst voor de angst voor gaat er dan voor zorgen dat je het stoppen maar voor je uit schuift. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 Ik ga eens richting filmpje kijken en slapen.Mijn date voor morgen heeft afgebeld Ach ja, ik kan ook nog altijd goed aan de studie! Al lonkt de stad wel, heb al een stapgroep van een schoolgenoot die me uitnodigde om te gaan stappen.Morgen goed veel films huren en vooral niks van de stad aantrekken! En jullie gezelligheid en warmte opzoeken.#ISO, je lichaam kan zo ontzettend veel drank aan, tja ik ben ook van de ene op de andere dag gestopt en dat ging, maar ik was toen 19 en kwam net uit een coma bij. Hoe dat precies bij jouw in je werkt gaat. Geen idee! Maar wel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 Leeuw,Welterusten straks en we zien je morgen wel hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 Aanstaande maandag ga ik gelijk mijn huisarts bellen voor een afspraak, en zal ik hem het probleem voorleggen, Valium o.i.d. vragen. Bedankt voor alle reacties. Jullie horen nog van me. Bedankt. Overigens gaat Annazorg ook in gesprek met mijn huisarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 Lieve mensen,Ik ga ook richting bed. Tanden poetsen en dan mijn warm bedje in.Welterusten allemaal and sweat dreams.Vooral jij Corinne, ik wens je een diepe slaap toe.Liefs,Sandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 Ik heb mijn portie voor vandaag ook binnen.Alle nood hier en ook nood aan de telefoon.Alles moet nu even bezinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 Sandra,Welterustenen bedankt voor de slaapwensen.Ik blijf wat dat betreft optimistisch naar bed gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 Pippi,Wat effe dom seuren? Heb ik wat gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 Sandra,welterusten.Rolgordijna,Kop op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 Of vind je dat ik zeur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 Of denk je dat jij in mijn ogen seurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 Pippi,Wat is er met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2008 Hoi Gem,Hoe gaat het intussen met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden