Spring naar bijdragen

Ons aller Blacky is jarig!!!!

Trees

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 385
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Benthe, ik kan me zo voorstellen hoe je je lieve beestjes mist, ik kon niet eens met een gerust hart op vakantie, zo erg miste ik ze altijd.....maar ze zijn in goede handen zeg je dus daarover hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken en dat scheelt al meer dan de helft.....meisje hang in there 4 now maar ik hoop dat je heel snel weer thuis bent XXX!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia nu je er toch bent, ik vroeg het jou gisteren geloof ik, maar wat is er voor jou zo belangrijk om lief gevonden te worden?
Tnx je bent een schat, ik maak me ook niet echt zorgen om de beestjes maar ik mis ze gewoon. Die snorrende warme kruiken in bed en die enthousiaste blik van Max als we uit gingen. Maar dat komt vast weer goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Benthe,
Grappig had net een vriendin op de koffie en we hadden een heel gesprek over dat het fijn is als je aardig gevonden wordt, maar wij zijn gelukkig na veel keer op onze b@k te gaan toch wel wat verder gekomen en laten het nu maar bij een ander het is belangrijker als je jezelf af en toe (zo vaak mogelijk)
aardig vindt.
Dat maak het een stuk makkelijker niet altijd maar soms en soms is al heel wat op het pad der levens lessen.

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Karinneke,

Mag niet klagen als ik zo hier het draadje lees zijn er velen met gezondheisproblemen, dus die van mij vallen gelukkig daarbij vergeleken mee.
Hoe was je sollictatie ben reuze benieuwd ook weer veel troubles met je dieren zorgelijk maar je houdt de moed erin hoor!!

Tina

P.S Wat si een CMR?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan geen genoeg krijgen van dit liedje en moet dan steeds aan mezelf denken en mijn nieuwe ik zonder alcohol

http://nl.youtube.com/watch?v=zwFS69nA-1w

BRIGHT EYES LYRICS

"First Day Of My Life"

This is the first day of my life
I swear I was born right in the doorway
I went out in the rain suddenly everything changed
They're spreading blankets on the beach

Yours is the first face that I saw
I think I was blind before I met you
Now I don't know where I am
I don't know where I've been
But I know where I want to go

And so I thought I'd let you know
That these things take forever
I especially am slow
But I realize that I need you
And I wondered if I could come home

Remember the time you drove all night
Just to meet me in the morning
And I thought it was strange you said everything changed
You felt as if you'd just woke up
And you said "this is the first day of my life
I'm glad I didn't die before I met you
But now I don't care I could go anywhere with you
And I'd probably be happy"

So if you want to be with me
With these things there's no telling
We just have to wait and see
But I'd rather be working for a paycheck
Than waiting to win the lottery
Besides maybe this time is different
I mean I really think you like me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tapas,

Ik raadt je aan die papieren zelf te brengen en een ontvangstbevestiging te vragen of anders aangetekend te versturen.
Ik heb zelf bij het callcenter van de bd gewerkt dat was tot afgelopen juli en toen was de afdeling toeslagen 1 grote rotzooi. Veel papieren kwijt en mensen moesten wel 7X opnieuw die papieren opsturen. Ze waren toen nog bezig met de fouten van 2005/2006 te herstellen.

Wij van de telefoon hadden uiteindelijk de gedachte dat er wel een papierversnipperaar onder de brievenbus van de bd moest hangen. En digitaal hebben ze ook flink wat geregeld dat stukken niet aankomen...

Ik hoop niet dat ik je door dit stukje meteen helemaal gedemotiveerd heb, de aanhouder wint zeggen ze altijd! Maar dit was wel altijd mijn advies dat ik de mensen gaf die ik aan de tel. kreeg.

Met de aangiftes straks ook hoor mensen! Als je digitaal verstuurd moet het binnen 2 tot 3 weken in het systeem staan, staat het er na een maand nog niet in dan opnieuw versturen. En papieren aangiftes daar hebben ze zowiezo moeite mee om dat correct te ontvangen. (denk dat dat het digitale afdwingen is ofzo)

Oh ja, als je bezwaar op betalingen gebasseerd is, ALTIJD ook uitstel van betaling aanvragen! Anders gaan de betalingen gewoon door en krijg je daar problemen mee. Dat zit namelijk niet in het bezwaar inbegrepen. (Tja om het makkelijk te maken hè? Niet moeilijker! :confused;)

Deze info wilde ik toch niet voor me houden en ik denk niet dat ik hierdoor mijn zwijgplicht doorbroken heb, heb immers geen "persoonlijke" info verschaft. ;)

SUCCES!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Karinneke,,

Nee ik zou ook de startdatum niet uitstellen, zekr als eht een nwe job betreft en je al zoveel moeite moet doen om een job te vinden........en is het werkelijk zo saai?
Lijkt me naar last van je darmen hopen dat het maar een goede uitslag mag zijn.
Ik ga maandag ook weer opstarten welliswaar met 3 uur per dag maar het thuiszitten nee dat ben ik meer dan zat, ben het ook niet gewend en ik kijk er ook naar uit om weer aan het werk te gaan..
Probeer toch de positieve dingen uit je nieuwe job te halen je krijgt er ook waarschijnlijk wat meer financiele armslag door en dat lost dan misschien een klein beetje van je zorgen op.

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er in ieder geval al achter gekomen dat mijn inkomen over 2006 niet klopt bij de belastingdienst.. aan mij nu om te bewijzen dat het niet klopt, dit alles heeft nog te maken met die vervelende herkeuringsperiode in 2006.. een staartje daarvan dus.. na mijn herkeuring heb ik een jaar lang een hoger inkomen gehad, WW en WAO samen, maar na een jaar ben ik weer met terugwerkende kracht de WAO ingegaan.. met de nodige herberekeningen van dien.. dus in theorie is mijn inkomen niet veranderd de afgelopen jaren... dat zou fijn zijn want ik moet ze nu 900 euro gaan terugbetalen aan toeslagen, kan wel in termijnen maar kan ik niet missen. Lang leve de bureaucratie! Het gaat een dikke envelop worden. Ik kan niet alle papieren terugvinden maar wel de belangrijkste, de rest probeer ik nog wel later aan te komen dan.

Daarna moet ik nog met Oxxio in gevecht, wordt ook leuk, ik heb het hele jaar dubbel betaald, aan zowel oxxio als het nuon!! fijn!! lang leve de commercie! en mijn naïviteit om erin te trappen!

Trui, we worstelen ons samen door alle papierbende heen, als we het niet doen gooien we ons geld weg toch? en we kunnen het goed gebruiken toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gegroet iedereen maar ga er van tussen heb zoon lief beloofd om zijn kamer op te ruimen heb er nu bijna een was kamer van gemaakt dus moet zo veel was weg ruimen hij vouwt het nu ook op in de hoop ik het sneler weg ruim maar dat doe ik nu ook ga af sluiten anders als ik boven ben en de kids agter pc gaan moet niet gebeuren alles weeten maakt niet gelukich dus kom vanavond wel trug iedereen sterkte met papieren en werken ook al is het buiten nat ik blijf ook droog samen met jullie doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen die het moelijk heeft met papieren,emoties, blokkades, gremlins, de was, echtgenoten en andere belangrijke zaken...ik denk aan jullie.
Moet nu ook even dat broodnodige bezoek aana de bank maken om een rekening op tijd te betalen.
Sterkte allemaal.

Tina...dat doet me goed en ik doe het graag!

Wow Tapas dat is niet mis 9000 euro..anders een maatschappelijk werkster erbij nemen daar willen ze nog wel eens beter naar luisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ehm Safi, het is 900 euro hoor... pfft.. maar dat is ook veel!
Spud, ik ken het wel een beetje met die diensten dus zowiezo stuur ik het hele zaakje aangetekend op, volgens de man aan de belastingtelefoon kreeg ik als ik bezwaar indiende wel uitstel van betaling zolang het bezwaar loopt... ?

normaal laat ik het papierwerk ook niet zo oplopen maar er kwam even teveel binnen zo vlak voor sinterklaas en kerst. Gelukkig orden ik mijn papieren wel regelmatig en kan ik de stukken over 2006 nog terugvinden. Het is dan ook niet helemaal drama maar ik heb het wel eens beter gedaan! dit keer ben ik het overzicht wat meer kwijt dan normaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Benthe

Kaia nu je er toch bent, ik vroeg het jou gisteren geloof ik, maar wat is er voor jou zo belangrijk om lief gevonden te worden?

Ik was er eigenlijk al niet meer, half uurtje hardlopen en dan toch nog even stiekem hier kijken terwijl ik echt heel hard moet studeren en dan toch nog even inloggen om te reageren...nahja niets forums is ons vreemd;-)

Waarom is het belangrijk voor mij om aardig gevonden te worden? Dat kan ik misschien het beste beschrijven a/d hand van hoe ik mij voel als iemand mij niet mag of onaardig doet: ik krijg dan een sterk gevoel van onbehagen, het gevoel dat ik het op moet lossen/uit moet praten omdat het een stoorzender blijft en ik de betreffende persoon dan niet recht in de ogen kan kijken, het brengt me uit balans, het gevoel gefaald te hebben/iets fout te hebben gedaan, en het ergste nog: vooral binnen de hierarchie op mijn werk kan ik me dan klein, ja zelfs angstig gaan voelen, ik ben ineens niet meer die sterke vrouw dan en dat haat ik van mezelf want ik wil met opgeheven hoofd kunnen zijn wie ik ben zonder me door een mening/houding van een ander van m'n stuk te laten brengen.
Het heeft dus te maken met schuldgevoel, faalangst en een negatief zelfbeeld. En ik maar denken al die tijd dat ik ondanks alles toch altijd zo positief in het leven sta. Mooi k*t dus :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...