Spring naar bijdragen

Donderdag 17 januari 2008

animal

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Animal, heb vreselijk moeten lachen om de link :)

@Soothe, dan heeft Anna groot gelijk, je moet goed voor jezelf zorgen.

@ Pepita, goed gedaan, vandaag weer, doe ik met je mee, wordt het ook mijn tweede adb-dag, heb gisteren niks gedronken, behalve koffie, rooibosthee en water.

@Pippi, denk dat eerlijkheid altijd goed is, ook geen reden om aangevallen te worden, maar anderen hebben wel een mening. Denk dat wat er gisteren geschreven is geen aanvallen waren maar een mening, ontstaan door bezorgdheid, maar misschien soms ook wat boosheid, dat hoeft niet om de persoon te zijn, wel om een situatie. Kom op, maak er wat van vandaag en gewoon zeggen wat je bezig houd, zo'n forum moet toch ook geschikt blijven als uitlaatklep.

@An, goed voornemen, ik doe met je mee.

@ Alle anderen, wil iedereen een prettige dag wensen waarin je adb bent op de manier zoals je zelf besloten hebt.

Begrijp Haddock wel, had zelf na een dag ook zoiets, van o ja, oa daarom ging ik weg, maar zie dingen nu toch iets anders.
We zitten hier met mensen bij elkaar die proberen af te kicken van de drank, vaak super gevoelige mensen die juist dingen verdronken of nu door het afkicken juist heel gevoelig zijn en snel prikkelbaar. Als je de reden van de prikkelbaarheid in gedachte houd kan je wat meer begrip voor elkaar opbrengen, mij gaat dat wel lukken in ieder geval ondanks dat je soms best boos kan zijn op een situatie, dat zegt nog niet dat je boos bent op de persoon als mens, dat kan niet eens, want de meeste kennen elkaar niet goed genoeg om de beweegredenen van elkaar te kennen.
Zou mooi zijn als iedereen het voor elkaar kreeg goed te benoemen wat hun dwars zit en als hen al wat gezegd werd zien dat het gaat om wat er geschreven is. Een beetje tact en een beetje incasseringsvermogen, maar dat zal niet altijd lukken, als je dat beseft is dat ook niet meer zo erg.
Kan er best somber van worden als ik zie hoe er soms op elkaar ingehakt wordt als waar het om draait het gedrag is en niet de persoon en juist begrip en een luisterend oor meer op de plek is. Ga daar niet voor weg blijven, ga daar ook niet aan meedoen, zijn er hier om elkaar op te bouwen, niet af te breken.
Hoop dat Haddock blijft, alsof het forum niet compleet is zonder hem, hoe hij gisteren afsloot is uit betrokkenheid naar sommige deelnemers daar ben ik van overtuigd, dus met goede bedoelingen en misschien met teleurstelling dat wat hij zag anders (ervaren) was.
Zo ik heb mijn zegje weer gedaan voor vandaag,
Denk dat we hier een kwetsbare groep mensen hebben, wens dus iedereen voor vandaag met name tact en incasseringsvermogen en een positieve instelling toe.

Groetjes Cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Het is hier een beetje mistig.

***Hoi Pippi, Men is hier ook over mij heengerold.Ik kan daar goed tegen. IK ben niet boos op je, ik ben op niemand boos.
De bedoeling hier is onze ervaringen delen. En soms, raakt het betoog wat verhit.Gisteren vond ik dat nogal meevallen.
Ik maak een onderscheid, tussen jou Pippi, en de drank.Wij weten allen wat drinken is en soms moet dat even duidelijk gesteld worden.
Mijn wens is dat je de fles kan laten staan, dus een schopje onder den kont!! Heb ik ook gehad.
Niets mis mee. Het ontrafelen van het drinken is belangrijk, en niet een persoonlijke aanval.
Het is best als betrokkenheid te zien. We willen dat je er uit komt!!

Groetje van Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben op dit forum sinds janauri 2006 en in het algemeen voel ik mij hier goed op mijn plaats , en dus zou het een verkeerd idee van mij zijn weg te blijven voor personen waarmee ik niet door de zelfde deur kan of pas .
naar aanleiding van delta zijn reactie op mij , ben ik speciaal bovenste bericht van gisteren gaan zoeken , ik vermeld geen ogenblik don delta zijn naam , dus vraag mij af waarom hij zich aan gesproken voelt door mijn schrijven ??
tenslotte staat er personen en niet persoon .
er heerst hier de laatse tijd echt een bangelijk gevoel op het forum en eigenlijk begrijp ik niet goed waarom ??
ik zit bij verscheiddene site's maar eerlijk waar zoals het hier gaat momenteel gebeurd het nergens :-(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goedemorgen allen.
Ik heb vannacht heerlijk geslapen, lang en diep. Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik voor 's avonds pillen krijg die behoorlijk ehhmmm, geestverruimend en tegelijkertijd dufmakend werken. Ik schijn in mijn halfslaap mijn geliefde een heel verhaal te hebben verteld waarin ik hem in gloedvolle bewoordingen mijn eeuwige liefde verklaarde. Hij kon er wel om lachen gelukkig. Toch maar eens over praten met mijn arts, want op deze manier kan ik net zo goed weer aan de joints gaan. Niet leuk.
Ik wens iedereen een ontspannen, alcoholvrije dag toe.
Oh ja, voor die wijnkelder hebben we een uitstekende oplossing bedacht: daar komt een hangslot op waarvan de sleutel niet in mijn bereik zal zijn. Misschien niet sterk van mij, maar tenminste wel praktisch en afdoend. Tenzij het natuurlijk zo erg wordt dat ik met breekijzers aan de gang ga, maar dat zal wel meevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Delta,

Sommigen hebben dat geiten nodig blijkbaar anders gebeurde het niet, gelukkig bestaat er voor mensen die daar kotsmisselijk van worden een scrolfunctie en hoeven die dat niet te lezen.
Vind dat geiten persoonlijk de ene keer leuk, andere keer niet, als ik er dan kotsmisselijk van zou worden is dat mijn eigen schuld omdat ik zelf koos het te lezen.
Kom op Delta, begrijp best als je dat geiten niet op prijs kan stellen, scrol er gewoon overheen, dan gun je degene die het nodig hebben ook hun behoeftes.
Soms helpt het te kijken naar wat je wel op prijs stelt ipv wat je niet op prijs stelt, toch op z'n minst is het zinnig je ogen open te houden voor beide kanten en uiteraard mag je wel je mening daar over hebben, maar dat mogen anderen ook.

Groetjes Cal.

*aangepast op verkeerd geplaatste komma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pippi, ik was gisteren nogal een melig aardappeltje ik was waarschijnlijk iets teveel doorgekookt, miste jou inbreng toch wel behoorlijk! ;) Ben blij je weer te zien hier op de draad. Er is 1 zinnetje wat me nog steeds behoorlijk bezig houdt, da's namelijk dat je zei dat je op de bek gaat wanneer je eerlijk bent. Volgens mij ga je dan juist minder op je bek. Lag vannacht ook een beetje te denken, ben je er niet teveel op gefixeerd dat stoppen met drinken en de uitglijders die je maakt? Bij mij zijn dingen namelijk gedoomt om te mislukken wanneer ik alleen maar op de missers gefixeerd blijf...
Ik hoop dat je snel een oplossing vind en een voor jou juiste manier om dingen onder controle te krijgen. :present:

@Blacky, hoe weet jij nou dat ik een knoop in m'n tong heb?? :) Die zal er waarschijnlijk nooit uitgaan, ben geen taalwonder ;) Japan schijnt erg mooi te zijn alleen de bedden behoorlijk verr*t. En over discussies gesproken ik weet nog wel een forum waar ze elkaar werkelijk de hoofden afhakken daar is het hier niks bij ;)

Pepita, alsnog gefeliciflap met je verjaardag! :musicnote:

Voor iedereen, een fijne droge dag gewenst op zijn of haar eigen manier!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Blij dat je er weer bent Pip! Je klinkt goed! B)

Voor een ieder; Succes, zet 'm op, hou 'm droog!!

Delta; "kotsmisselijk word ik van dat stomme geinen", dat kun je toch ook een beetje anders zeggen. Zo lokt het nl. nogal wat uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta, ik kon met je door één deur! Maar je moet nou echt dimmen!!
Ik heb niets tegen geinen, daarom heb ik Pippi ook niet aangevallen op geinen.

Pippi vond, dat ze beter gedijt met een grap. Ik zei, dat zou je niet zeggen, want je drinkt evengoed.

Tegen het grappenmaken an sich, heb ik niets.

Waarom mag jij hele pagina's met treinreizen vullen en zou zei niet mogen geinen, iets wat zich meestal laat in de avond voor doet!

Delta, hou eens op!!!
Groet.

P.S Sinds ik op het forum ben gaat de sfeer nu echt naar de kl*ten. En om in jou terminologie te spreken, velen delen mijn mening.

Laat verdo**e eens rusten.
Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve delta ,
jij je mening , ik mijn mening :-))
wat het niet roken in openbare gelegenheden betreft dit belgen landje doet daar ook aan mee , en delta indien je het niet wist spanje ook :-))
ik hou wel van grappen het is beter als altijd te grollen , want dat heb ik vroeger al genoeg gedaan .
zo en nu ga ik naar de markt eens kijken of er daar vrolijke mensen rond lopen ;)
ach ja delta indien jij jou aan gesproken voelt is dat goed voor jou he , wat ik vandaag weet is dat ik iedereen die mij geholpen heeft met mijn nuchterheid een tikkeltje dankbaar ben , en door het feit dat ik niet eenzijdig ben mag ik eerlijk schrijven van ik goede kontakten heb , alleen vindt ik het niet zoals jij nodig dit iedere keer opnieuw op het forum te plaatsen .
tot laters ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie mogen discuseren wat jullie willen maar kunnen we a.j.b ophouden met praten over..
'meerderen met mij'.....................praat voor jezelf en niet voor een ander

'en van sommigen reakties........................iedereen die reageert op iemand zijn/haar bericht is betrokken,ook al vind je de spiegel die er geschreven wordt niet altijd leuk'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...