Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 januari 2008

water

Aanbevolen berichten

Hè, zit ik net een heel bericht te schrijven, is het ineens weg.
Kate ik deel je bezorgdheid. Trui, het is niet de taak van de wet om een kind te behoeden voor incest. Dat is jouw taak als moeder van jouw dochter. Ik begrijp dat je bang bent dat je kinderen worden afgenomen als je iets doet dat "niet goed" is. Maar ik griezel bij het idee van incest. Dat geeft weer een mens dat voor de rest van haar leven in de kreukels zit.

Verder komt mijn vriend thuis en zegt, hee, vrouw, waarom heb je nog niet gekookt! Dus ik weer terug van, stom oervarken, heb je dan prooi meegenomen? Nu is hij naar AH. En vanavond eten we vast iets lekkers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 379
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja benthe je hebt hele maal glijk daar om ben ik ook voorzichtig en het een is ze staat te popelen om naar haar vader mee te gaan ze zou vandaag een ijgen bed krijgen dus hij krijgt zo wat van mij te hooren en ik ben geen makelijke dat weet hij wie aan mijn kids durven te komen het is moelijk zeg niet dat ie het doet maar moelijk over een half uur is hij hier als het niet later word stuur de kinderen even naar boven en praat met hem als goed is heefd de hulpverlening hem ook al gebeld en op de hoogte gebragt die zal ik nu nog even bellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Benthe,
Die caviakooi stond op een kastje en de keukenstoel stond er voor en als ik op die stoel zat en een beetje achteroverleunde, zat ik met mijn hoofd tegen het gaas en kon de cavia aan mijn haar knabbelen.
Wat een plastrauma! Daar lag ik toch in een deuk.

@An,
En nu durf je zeker de ramen niet meer te lappen, omdat je bang bent in die emmer te stappen en dat allemaal door die stomme juf.

@Calimero,
In de bomen klimmen en niet tutten met die poppen. Hier nog zo een.

@Cacao,
Alleen die kauwgom eruitknippen was al erg genoeg geweest volgens mij.
Die flessen lijken idd erg veel op elkaar: de babyolie, babyshampoo en babylotion.
Heel erg, maar ik heb bij mijn dochter ooit lotion op de billetjes gedaan. Rook wel lekker.

@Stien,
Amaai, zelfs met heel wat lagen prikt een cocosmat.

@Houtje,
:)

@Safi,

@Kate,
Niet naar die paar mislukte dagen kijken. Kijk naar de goede dagen, die tellen.

@Dani,

@Soothe,
Ook al aan de was.

Pianoles ging niet echt goed, zat met ietwat bevende vingers. Nou, ja hoe zou dat nu komen. Zit hier ook nogal trillerig boven het toetsenbord.
Ben nog niet helemaal ingepakt, maar sommige dingen kunnen pas morgen. Als ik ze maar niet vergeet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een jeugdtrauma, heb ik overgehouden aan de schooltandarts. Een verschrikking, als de tandartsassistente, door de gangen van de school. Kromp ik al helemaal in elkaar. Dat ze me maar niet zou zien. Maar dat hielp niet, je moest toch om de zoveel tijd komen. En dat heeft geresuteerd in het nu nog, met veel pijn en moeite, naar de tandarts toe gaan.

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
ferry

Een jeugdtrauma, heb ik overgehouden aan de schooltandarts. Een verschrikking, als de tandartsassistente, door de gangen van de school. Kromp ik al helemaal in elkaar. Dat ze me maar niet zou zien. Maar dat hielp niet, je moest toch om de zoveel tijd komen. En dat heeft geresuteerd in het nu nog, met veel pijn en moeite, naar de tandarts toe gaan.

groet, Ferry.

AAAARGGGG...ja Ferry, ik had er ook zo eentje...klein, met een grijze knot in d'r haar, en vreselijk pinnig. Ze sloeg mijn broer een keer,en toen moest ik nog.

Ben jaren bang voor de tandarts geweest, heb ik gelukkig overwonnen..ik heb nu een hele lieve, maar ga nog steeds niet graag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Ferry,
Moet er niet aan denken om een slippende boor mee te maken.
Op een gaatje na heb ik alle gaatjes ook van de schooltandarts. Voor alleen nakijken kreeg die geen geld. Die vent moest ook brood op de plank brengen. GR. Maar ik heb er geen tandartstrauma aan overgehouden. Ik ga elk jaar trouw naar de tandarts en meer dan tandsteen verwijderen hoeft die meestal niet. In de twintig jaar dat hij mijn tandarts is, zijn 4 vullingen vervangen en een afgebroken tand gerepareerd. April mag ik weer voor mijn jaarlijkse grote tandenpoetsbeurt.

@Cacao,
Dat is net zo erg als dat ongeluk bij Ferry. Een tandarts met losse handjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou heb gezegt wat er uit moest en ja ze krijgt haar ijgen bed vandaag en hij is gebeld door maatschapelijk werk stil is het nu de jongse wert net op gehaald dus tot zondag stilte ga zo naar de winkel eerst mijn koffie drinken voel me best sterk nu maar ook onmacht een beetje. ga mosselen eeten als ze er nog zijn heb vaak de pech uit verkocht zie het zo wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker, mosselen...die ga ik eten,de volgende keer dat mijn dochter weer uit logeren gaat...Die lust ze namelijk niet meer...

Ben nu bezig met een veels te grote pan Bami...hihi, onmatigheid he?
Nou ja, eten we het zondag ook maar weer, want morgen krijg ik verse kippensoep bij de buuf :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai allemaal, ik had het de hele dag zooo koud op mijn werk en een beetje keelpijn. Ik hoop niet dat ik ziek ga worden, want dan kan ik niet komen morgen:(
Ik ga nu lasagna maken , de kids krijgen honger. Hopelijk tot morgen in Enschede en voor iedereen een fijne avond! liefs Visje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...