Vie Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Hè, zit ik net een heel bericht te schrijven, is het ineens weg. Kate ik deel je bezorgdheid. Trui, het is niet de taak van de wet om een kind te behoeden voor incest. Dat is jouw taak als moeder van jouw dochter. Ik begrijp dat je bang bent dat je kinderen worden afgenomen als je iets doet dat "niet goed" is. Maar ik griezel bij het idee van incest. Dat geeft weer een mens dat voor de rest van haar leven in de kreukels zit.Verder komt mijn vriend thuis en zegt, hee, vrouw, waarom heb je nog niet gekookt! Dus ik weer terug van, stom oervarken, heb je dan prooi meegenomen? Nu is hij naar AH. En vanavond eten we vast iets lekkers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Nou Benthe gezellig bij jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 ja benthe je hebt hele maal glijk daar om ben ik ook voorzichtig en het een is ze staat te popelen om naar haar vader mee te gaan ze zou vandaag een ijgen bed krijgen dus hij krijgt zo wat van mij te hooren en ik ben geen makelijke dat weet hij wie aan mijn kids durven te komen het is moelijk zeg niet dat ie het doet maar moelijk over een half uur is hij hier als het niet later word stuur de kinderen even naar boven en praat met hem als goed is heefd de hulpverlening hem ook al gebeld en op de hoogte gebragt die zal ik nu nog even bellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 ja an maar het is nu een grotere risico want ik knip altijd met drank op en ben nu droog dus. zeg kapertje zeg kapertje wat doe je met die schaar ik knip en knip een keurig kopie haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Hoi Trui, ik begrijp, dat je goed gaat. Blijf op koers, en laat de hoop niet varen.Geen zorgjes over: puntjes, komma's en hoofdletters. Het gaat om de inhoud en die kunnen we vatten.Trui, het ga je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Trui, zou je n niet beter knippen dan? Of trillenje handen teveel?Je vindt het toch niet erg als ik mezelf gewoon blijf tondeuzeren he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 je gaat toch niet weg soothe en nee cacao maar ik voel me dan een super kapertje haha heb mijn zoon wel gedaan droog he met matje in de net boven op geknipt beetje omhoog en zij kanten beetje lang maar ging me goed af en ze vinden het alemaal mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Weg trui? Waar wil je me heen hebben? Of wil je dat ik thuisblijf, voor een knipbeurt. Een lekkere vlotte coupe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 ijgen risico he haha nee soothe je zij het ga je goed klonk zo maar heb het miss gelukig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 @Benthe,Die caviakooi stond op een kastje en de keukenstoel stond er voor en als ik op die stoel zat en een beetje achteroverleunde, zat ik met mijn hoofd tegen het gaas en kon de cavia aan mijn haar knabbelen.Wat een plastrauma! Daar lag ik toch in een deuk.@An,En nu durf je zeker de ramen niet meer te lappen, omdat je bang bent in die emmer te stappen en dat allemaal door die stomme juf.@Calimero,In de bomen klimmen en niet tutten met die poppen. Hier nog zo een.@Cacao,Alleen die kauwgom eruitknippen was al erg genoeg geweest volgens mij.Die flessen lijken idd erg veel op elkaar: de babyolie, babyshampoo en babylotion. Heel erg, maar ik heb bij mijn dochter ooit lotion op de billetjes gedaan. Rook wel lekker.@Stien,Amaai, zelfs met heel wat lagen prikt een cocosmat. @Houtje,@Safi,@Kate,Niet naar die paar mislukte dagen kijken. Kijk naar de goede dagen, die tellen.@Dani,@Soothe,Ook al aan de was.Pianoles ging niet echt goed, zat met ietwat bevende vingers. Nou, ja hoe zou dat nu komen. Zit hier ook nogal trillerig boven het toetsenbord.Ben nog niet helemaal ingepakt, maar sommige dingen kunnen pas morgen. Als ik ze maar niet vergeet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Een jeugdtrauma, heb ik overgehouden aan de schooltandarts. Een verschrikking, als de tandartsassistente, door de gangen van de school. Kromp ik al helemaal in elkaar. Dat ze me maar niet zou zien. Maar dat hielp niet, je moest toch om de zoveel tijd komen. En dat heeft geresuteerd in het nu nog, met veel pijn en moeite, naar de tandarts toe gaan.groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Corientje, moet ik je les geven? Dan bibber je niet. Moet je wel de was doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 @Ferry,Dat is een echt jeugdtrauma. Heeft die tandarts je soms pijn gedaan?@Soothe,Bekijk het! Ik kan geen piano spelen op een wasbord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 quote: Originally posted by: CPASIn de bomen klimmen en niet tutten met die poppen. Hier nog zo een. Idem, en voetballen en fikkie stoken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Corinne, die tandarts schoot met zijn boor uit en raakte mijn tong of gehemelte, dat weet ik niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 quote: Originally posted by: ferryEen jeugdtrauma, heb ik overgehouden aan de schooltandarts. Een verschrikking, als de tandartsassistente, door de gangen van de school. Kromp ik al helemaal in elkaar. Dat ze me maar niet zou zien. Maar dat hielp niet, je moest toch om de zoveel tijd komen. En dat heeft geresuteerd in het nu nog, met veel pijn en moeite, naar de tandarts toe gaan. groet, Ferry. AAAARGGGG...ja Ferry, ik had er ook zo eentje...klein, met een grijze knot in d'r haar, en vreselijk pinnig. Ze sloeg mijn broer een keer,en toen moest ik nog.Ben jaren bang voor de tandarts geweest, heb ik gelukkig overwonnen..ik heb nu een hele lieve, maar ga nog steeds niet graag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 @Ferry,Moet er niet aan denken om een slippende boor mee te maken.Op een gaatje na heb ik alle gaatjes ook van de schooltandarts. Voor alleen nakijken kreeg die geen geld. Die vent moest ook brood op de plank brengen. GR. Maar ik heb er geen tandartstrauma aan overgehouden. Ik ga elk jaar trouw naar de tandarts en meer dan tandsteen verwijderen hoeft die meestal niet. In de twintig jaar dat hij mijn tandarts is, zijn 4 vullingen vervangen en een afgebroken tand gerepareerd. April mag ik weer voor mijn jaarlijkse grote tandenpoetsbeurt.@Cacao,Dat is net zo erg als dat ongeluk bij Ferry. Een tandarts met losse handjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 nou heb gezegt wat er uit moest en ja ze krijgt haar ijgen bed vandaag en hij is gebeld door maatschapelijk werk stil is het nu de jongse wert net op gehaald dus tot zondag stilte ga zo naar de winkel eerst mijn koffie drinken voel me best sterk nu maar ook onmacht een beetje. ga mosselen eeten als ze er nog zijn heb vaak de pech uit verkocht zie het zo wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Mooi zo Trui! Goedgedaan...En de JWW in de supermarkt laten staan he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Lekker, mosselen...die ga ik eten,de volgende keer dat mijn dochter weer uit logeren gaat...Die lust ze namelijk niet meer...Ben nu bezig met een veels te grote pan Bami...hihi, onmatigheid he?Nou ja, eten we het zondag ook maar weer, want morgen krijg ik verse kippensoep bij de buuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 had er vande week al zin in moselen maar kids he dus nu geen kids wel moselen en ja laat jww staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Hai allemaal, ik had het de hele dag zooo koud op mijn werk en een beetje keelpijn. Ik hoop niet dat ik ziek ga worden, want dan kan ik niet komen morgen:(Ik ga nu lasagna maken , de kids krijgen honger. Hopelijk tot morgen in Enschede en voor iedereen een fijne avond! liefs Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 en bami ook zo lekker zelf maken toch het lekerst he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ja, zelfgemaakt is echt veel beter dandie kant en klare zooi...Visje, beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 kook ze visje en had gisteren ook zo koud de kachel op 23 graden maar was maar een dag heb 2 paar sokken aan nu en heb het niet koud dus hoop dat je niet ziek word Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden